Wannabe Mama's Deel 5!! Het vervolg!

Ik wist ook niet zo goed wat te schrijven hier momenteel. Maar nu is er weer wat geklets, dus…

Ireen, succes morgen :thumbup:

Lieke, kan het me voorstellen dat je zenuwachtig bent voor een draaipoging. Je leest toch vaak dat het niet geheel pijnloos is. Heb het zelf nog niet meegemaakt gelukkig. Hoe voel je je verder?

Tja, voor het laatst zwanger. Ben nog geen 10 weken geleden bevallen en nu al jaloers als ik ergens rose of blauwe slingers voor het raam zie hangen. Dat zegt toch wel genoeg? :oops: ben al ovulatietesten aan het doen, maar dat is meer om de vruchtbare periode te omzeilen. Als het dan toch gebeurt is het zeer welkom.

gr. Nienke

Lieke: Succes met de draaipoging! Amy lag ook in een stuit, hebben een draaipoging laten doen, vond eerlijk gezegd geen prete. Wat ik wel als heel prettig heb ervaren is, dat ik de regie had, dus stoppen is ook echt stoppen. Maak er goede afspraken over, maakt voor jezelf wat relaxter. Bij ons is toen niet gelukt en is de kleine meid met een keizersnede geboren. Hoop dat bij jou wel gaat lukken.

Nog even en je hebt de kleine in je armen, wat is het snel gegaan.

Hoe gaat het met de andere meiden??

Hier is de wens voor een 2de er al wel, alleen ook nog twijfels bij beide. We hebben dan ook besloten nog even paar maanden te wachten en misschien wel wat langer. Al we ervoor gaan, kom ik denk wel weer hier mee kletsen.

@Dames: alles was gisteren goed voor zover te zien. Nekplooimeting was netjes. Omdat wij geen SF hebben, hier een paar foto’s.

Groetjes,

Ireen :mrgreen:

mooi Ireen! :thumbup: mooie plaatjes en mooi dat alles goed is.

Nienke

Jammer eigenlijk dat dit topic een beetje stilvalt.

Nienke, zo te lezen gaat alles goed!

Ben benieuwd of jullie nog een derde mogen krijgen :slight_smile:

Lieke, hoe gaat het nu met je? HEt is pas nog gevraagd maar zo op het eind kan het per dag verschillen :wink:

Irene, mooi plaatje van je kleintje! En fijn dat de nekplooimeting goed was :dance:

Tamara, jullie tijd komt ook nog wel! Als de septembermama’s het nou allemaal een beetje spreiden kunnen we bij elkaar op bezoek :lol:

lieke, fijn te lezen dat het goed met je gaat! Ik vond het ook zo jammer dat zwangerschap zo snel ging. Vond het heerlijk om zwanger te zijn… Balen dat de kleine in stuit ligt, hopelijk wil de draaipoging lukken!!

Irene, mooie echofoto’s!

Nienke, ik herken het wel hoor, toen Jayden net was geboren miste ik het zwanger zijn, en wilde ik heel graag weer snel zwanger worden. Maar ben blij dat we dat niet hebben gedaan, eerst genieten van Jayden :wink:

Lieke, plannen voor een 2e? Ach, in augustus gaan we trouwen. Denk dat we in januari, februari ofzo voor een 2e gaan. Zal dan hier weer mee komen kletsen :slight_smile:

He meiden, hoe is het hier met iedereen?

Ik ben aan de laatste loodjes begonnen, al valt het allemaal wel mee hoor, hooguit slaapgebrek (MOE :zzz: ) en wat rugpijn… Verder niks.

We bereiden ons langzaam voor op een keizersnede, al weten we dat nog niet zeker. Uk wil namelijk niet goed gaan liggen, lag eerst in stuit en deze week lag hij/zij dwars… :shock:, tja… dan is er geen keuze.

Morgen komt de vk bij me langs om de ligging te checken, is deze weer niet goed dan word ik (terug) verwezen naar de gyn.

Best jammer… maar ja, wie weet komt het nog goed met de ligging.

Lieke, spannend! Een dwarsligger, nu al :wink:

Ik ben wel benieuwd hoe het nu met WW gaat.

@Lieke74 wrote:

Goudvis fijn dat je thuis bent.

Verder even kort. Ik denk dat ik nu echt BIA kan melden.

Ja ik zeg “denk” want straks houdt het ineens op. Weeèn zijn nog niet heel lang maar komen steeds regelmatiger…

Dat gaat een lange nacht worden :mrgreen:, met of nog zonder baby als resultaat.

:inlove: :inlove: :pray: :pray:

Kreeg ineens een ingeving…zal eens op KOK kijken hoe het met Lieke is en : JAAAAAA! Marcus is geboren.

Gefeliciteerd met Marcus. Ik hoop dat alles goed is gegaan.

Nienke

Lieve Lieke,

gefeliciteerd met jullie kleine Marcus! :inlove: Eindelijk heb je dan jullie kindje in jullie armen :inlove: Heel veel geluk met de kleine man!!

Jjaaaaaa Marcus is geboren! Gefeliciteerd!

Lekker genieten, Lieke! Je hebt er lang genoeg op moeten wachten.

Lieke, gefeliciteerd met je zoon! :inlove:

Lieke van harte met jullie zoon en broertje :inlove: :inlove: :inlove: