Wannabe Mama's Deel 5!! Het vervolg!

Nienke gefeliciteerd met jullie zoon! Mooie naam!

Ireen gefeliciteerd! snel hoor.

Ik ben inderdaad 9 dagen geleden al bevallen. :oops: De comp. was kapot, dus kon niet eerder bericht plaatsen. Op 3 januari is ie geboren en het was binnen 2 uur gepiept. Het gaat allemaal voorspoedig en dat het een jongen is is een grote verrassing. We moeten er erg aan wennen dat we nu een zoon en dochter hebben.

Nu jij Lieke! Jij bevalt in een mooiere tijd, lente! Ik zie er nu al naar uit, lekker wandelen.

Nienke

Nienke, gefeliciteerd!!! :dance: :inlove:

WW, hoe zit het nu met jouw traject? Ik heb jullie even niet gevolgd, maar de laatste keer was er misschien spraken van dat je niet meer in aanmerking kwam voor IUI.

Nienke wat leuk dat je nog even komt posten! Hoe gaat het met je? Ben je heerlijk aan het genieten van je kraamtijd? Hoe vindt de grote zus het allemaal? Leuk hoor!

Tedski, lees maar even terug wat betreft ww… heeft een andere wending gekregen…

Nienke van harte meis met jullie zoon, geniet er van :inlove:

Nienke Van Harte Gefeliciteerd met jullie zoon Jarno (stoere naam!). Hoe heet het zusje van Jarno? Ben wel benieuwd… Een echt koningskoppel!

Groetjes,

Ireen :mrgreen:

Hee, ik zie het nu pas :dance:

Nienke, gefeliciteerd met je zoon! Lekkere vlotte bevalling zeg! :thumbup:

Hoop dat alles goed gaat met jullie, veel geluk met je gezinnetje! :inlove:

Lieke, hoe gaat het? Rol je er doorheen? of toch wat klachtjes?

(moet zeggen dat ik niet jaloers op je ben, ben blij dat de buik weg is en ik weer eens gewone kleren aan kan)

Nienke, volgens mij heb ik je nog niet eengs gefeliciteerd met Jarno! :inlove: :inlove:

Gefeliciteerd meid, jullie wachten is beloond met een heerlijk knulletje!! :inlove: :inlove: (nog geen foto’s gezien, ga er vanuit dat hij heerlijk is ;))

Trouwens, jullie deden alsof ik na de bevalling niet meer mee zou schrijven, maar ik ben hier nog niet weg hoor. Omdat er toch nog veel bekenden meeschrijven. Maar ook, omdat ik steeds sterker het idee krijg dat ik niet voor de laatste keer zwanger was. Tja, hoor je het iemand al zeggen 2 weken na de geboorte van de 2e? hihi, ik hield altijd een slag om de arm, zo van, eerst de 2e maar afwachten. Wordt het een makkelijk kind, of niet. En hoe vind ik het zelf om 2 kinderen groot te brengen. Maar op de 1 of andere manier heb ik steeds meer het gevoel dat ik dit allemaal niet voor het laatst meemaak.

We zullen zien. Eerst moet Jarno maar een half jaar zijn, dan zien we wel weer.

Nienke

Nou wie weet Nienke… Misschien komt het er nog van!

He Nienke, gefeliciteerd met jullie jochie! Ik had je al een PB gestuurd maar bij deze nog een keer. Eindelijk is het dan zover!

Wie weet kom je over een maand of 6 weer schrijven hier, maar dan voor een 3e kindje. :mrgreen:

Mijn zwangerschap gaat verder prima, al valt het me wel zwaarder dan de 1e keer maar dat is logisch aangezien je druk bent met nummer 1.

Er is weinig tijd voor rust en zo… Buik groeit goed (lees: behoorlijk hard) en daardoor wel last van banden en rug en zo… Ach ja… ook dat hoort er bij. Over voldoende slaap hebben we het maar helemaal niet, dat is een beetje drama… :zzz:

Jet en Ireen, nog geen klachtjes?

@Lieke: mijn buik groeit enorm en mijn (.)(.) ook. Verder (nog) niet echt misselijk.

Groetjes,

Oh Ireen, ik weet er alles van, al heeft mijn buik mijn (.) (.) al lang ingehaald (gelukkig).

Vanmiddag ga ik voor een 3D echo maar dan als studieobject voor studenten geneeskunde… Duurt 1 uur, ik ben benieuwd :slight_smile: !

Mijn man kan helaas niet mee wacht dochterlief is wéér ziek, ze houdt bijna niets binnen. Zucht, de 4e keer dat ze ziek is in 2 maanden tijd :?

Wat balen Lieke! Dat wil je juist samen meemaken zoiets…maar ja…je kind gaat voor he. Ben je er al een beetje achter waarom ze zo vaak ziek is?

Groetjes,

Oh kwaaltjes genoeg hoor! :mrgreen: Maar klaag dr lekker op los, nu mag t weer hihi… Vandaag een goede dag, ben lekker aan de rommel in huis.

Balen Lieke dat je dochtertje zo vaak ziek is… Hoe was de echo?

Lieke, hoe is het met jou??

Lieke, hoe gaat het met je? :-*

Oh… dat is weer fraai van me :oops:

Heb sowieso niet heel veel meer op het forum geschreven, en dan ook nog dit topic overslaan :hand:

Hoe dan ook, het gaat GOED.

Jammer alleen dat onze kleine in stuit ligt en dat er voor volgende week dinsdag een afspraak staat voor een draaipoging. Lijkt me best een beetje eng, maar aangezien we graag thuis willen blijven voor de bevalling etc. willen we die poging wel wagen.

Tja… mocht het niet lukken dan moeten we verder gaan kijken. Thuis bevallen is dan in elk geval geen optie meer en de kans op een keizersnede wordt groot.

Hoe is het met jullie allemaal? Amy nog plannen voor een 2e?

Ik las dat Nienke een tijdje terug schreef dat ze het gevoel had dat ze zwanger zijn etc… niet voor het laatst had meegemaakt.

Ik krijg nu ook een beetje zo’n gevoel :oops:

Vind het nu al jammer dat de zwangerschap bijna voorbij is.

Maar ja, ik ben niet piepjong meer, dus als er nog een 3e komt moeten we er bijna meteen voor gaan zodat we misschien binnen nu en 3 jaar zwanger zijn. Maar goed, eerst maar eens bevallen, misschien praat ik daarna wel anders :lol:

@Lieke: heb bij Noah’s stuitligging ook een keizersnede gehad en achteraf viel het allemaal reuze mee hoor. Niet dat het zomaar iets is…maar het is gelukkig nooit zo erg als je het je inbeeldt, maar ik kan me voorstellen dat je liever thuis bevalt. De slapeloze nachten in het ziekenhuis: daar wordt je ook niet blij van.

Hier verder alles goed, morgenavond de 12 weken echo en nekplooimeting. Hopelijk is alles goed :pray:

Groetjes weer,