Wannabe mama's! Deel 2

Hai Willie :smiley: ,

Tja, dat aanpraten :liar: daar ben ik me juist heel bewust van. Ik hoef nu ook niet per se zwanger te worden. Het is wel leuk als het zo is, maar nee, het MOET niet, zeg maarā€¦

Maar waarom doen mijn borsten dan zo pijn? Zelfs met auto rijden had ik er echt last van.

Mijn blaasontsteking zal toch geen effect hierop kunnen hebben of wel?

Strangeā€¦ :doh:

Ach, ik zal eens gaan koken, wie weet dat de klachten vanzelf wegtrekkenā€¦

Groetjes,

Irene :roll:

meld!

ik voel me niet zo lekker, dus ik heb niks bijgelezen :oops:

Even een :pray: voor alle NODS die er aan komen.

groetjes!

Illaan, balen dat je ongi bent geworden, maar wel een nette cyclus toch?

Becca, doe maar rustig aan, fijn dat je nog iets van je laat horen ondanks dat je je niet lekker voelt.

Karin, nog een paar daagjes en jullie kunnen er weer voor gaan. Hoe gaat het verder?

WWā€¦auw! en zo lekker charmant ook bij die bouwvakkers :oops:

Sterre, k ga zo ff kijken in het showforum ben benieuwd. of is het je testje?

Irene, komt je eisprong er misschien weer aan? dan kun je ook wat kwaaltjes krijgen namelijk. Misschien reageer jij gewoon erg heftig op de hormonen van een eisprong en ongi (?).

Vanmorgen weer gesport. Net ff geverfd en het einde is in zicht :dance: ik zal wel een foto plaatsen als het af is. Ben zelf ook benieuwd. Er moet nog wel vloerbedekking en een mannetje die het er in gaat leggen geregeld worden, dus dat kan nog paar weekjes duren.

Verder een constante temp en wel 2 tienden hoger dan de eerste 12 dagen, maar niet overtuigend. De lage temp was 36.3 gemiddeld en de hoge temp nu steeds 36.5

Terwijl ik ook weleens 36.8-37.0 als hoge temp heb gehad. Nou ja, tijd van het jaar zullen we maar zeggenā€¦

Gr. Nienke

Goedemorgen dames,

een kort berichtje van mij, ik ben ziek dus heb geen zin uitgebreid te gaan reageren. Ik werd gisteren verschrikkelijk misselijk wakker om 5:00 en moest echt naar de wc rennen :sick: . Ik voel me opzich wel iets beter. Gisteren had ik hele rare krampen bij mn schaambeen, deed echt pijn. Nog nooit eerder gehad en daarbij last van mn onderrug ā€¦ Verder nog geen ongi te bekennen.

Succes allemaal :pray: Ik ga even rustig bijlezen nu!

:-* Chris

Het is rustig hier, zal wel komen door de vele zwangeren die nu toch meer op het zwangerforum te vinden zijn (wat ook logisch is).

Eergisteren en gisteren had ik een positief ovutest, en vanmorgen was mā€™n temp al gestegen. Normaal gesproken duurt dat wat langer bij mij, of ik heb mā€™n ei al snel gehad na mā€™n positieve test.

Nienke, lopen we bijna gelijk wat NOD betreft?

Nu weer wachten dusā€¦ en dat vind ik het moeilijkst :pray: :pray:

Dat er nog meer zwangeren mogen volgen !!

Denk het wel. als de NOD 14 dagen na mijn eisprong is (als die er toen was, weet ik niet zeker), dan is mijn NOD op 28 januari. En Marieke zit er ook in de buurt. Dus wordt weer spannend.

Ik zag net op babybrabbel dat gisteren de innestelingsdag was. vannacht had ik zoiets raars. werd ineens wakker met hele harde borsten. dan ga je toch malenā€¦vanmorgen ineens een dip in mijn templijst. geen idee hoe dat nou weer kan :think:

Nienke

Goedemorgen allemaal

Ik heb besloten me hier bij dit topic aan te gaan sluiten. Ik ben 27 en heb nog geen kinderen, Na de rare belevingen van afgelopen maand is het ook bij mij en mijn vriend gaan kriebelen om na een heftige overweging toch een gezin te willen zijn.

Mijn partner heeft MS. Gelukkig kan hij nu alles gewoon nog doen en hebben we reeds al 3 aanvallen doorstaan. Zelf ben ik ook niet 100%gezond. Hierdoor hebben wij er nooit overna gedacht om kinden te willen.

De erfelijkheidsfactoren , de onbekende bestemming van mijn partners ziekte, en andere bij komstige zaken.

Maar we hebben dan toch besloten om er voor te gaan. Laatste maand zoals mensen misschien hebben kunnen lezen hadden wij zonder dat we er bij nadachten het idee dat het zover was. Helaas (achteraf) is dat dus niet zo. We hebben uiteraard alles besproken en gezien er niet persee iets geerft hoeft te worden ( MS is niet erfbaar Alleen mijns schildklier problemen en eventuele Reumatische factoren maar ook dat is niet zeker) en we gaan er voor.

Vandaar dat het nu wel tijd is om me bij dit topic aan te sluiten. GEfeliciteerd voor de mamaā€™s die reeds zwanger zijn, en naar iedereen die zelf ook graag die weg wil bewandelen veel klus plezier en hopenlijk ook bij jullie snel een nieuw hoofdstuk in je leven

Groetjes

Yuna

Welkom Yuna! Hoop dat ook jij snel zwanger mag zijn! :smiley:

Wlkom Yuna! Ook een heftig verhaal zeg! Hopelijk is het snel raak!

Chris: spannend zeg!!! Ga je morgenochtend testen?

Ik heb toch ook een beetje de griep te pakken denk ik. Voel me gewoon niet zo heel lekker. Verder moe, dus ik ga zo effe op bed liggen denk ik.

Welkom Yuna. Dat jij ook snel zwanger mag zijn !

Becca, balen dat je grieperig bent. Hopelijk is het snel weer over.

Nienke, en Marieke, JAAAAA lijkt me leuk. Ook wij over zoā€™n 2 weekjes een positieve zwangerschapstest !!! Mag ook wel eens !

Ik heb vanmorgen mā€™n huidige cyclus, en de vorige cyclus ingevuld op Fertility Friend, en tot mā€™n verbazing geeft deze aan dat mijn eisprong op de dag is dat mā€™n ovulatietest voor het eerst positief is. Ik dacht zelf dat mā€™n eisprong de dag erna zou zijn, ook als ik naar mijn temp kijk. Hmmmm :think: Maakt verder weinig uit, want klussen doen we toch wel, maar helemaal begrijpen doe ik het niet.

@ Becca: nee als ik donderdagmorgen nog niet ongi ben ga ik pas testen. Vorige rondes wel steeds te vroeg test, en het blijft dan zoā€™n dubbele teleurstelling. Negatieve test en daarna ongiā€¦

Hoop niet dat je ziek word! :hug:

Welkom Yuna hopen dat je snel zwanger mag zijn

Lieke: die fertelitiyfriend vond ik som ook maar vaag hoor. Het is natuurlijk een ā€œstatischā€ programma. Hij reageer dop gegevens die je ingeeft. Moeder natuur kan soms net even andesr werken :wink:

Chris: nou, ik vind het knap! Ik had dit keer dag voor mijn nod al getest :angel: Maar ik moet zeggen dat ik zelden had getest, dus misschien voelde ik het onbewust wel ofzo :think:

Hoi Yuna welkom!

Meiden, ik moet het even kwijt, maar mijn vriendin is vannacht bevallen van een mooie zoon!!! Ben zo blij voor ze!!!

Dank je wel allemaal :slight_smile:

het is nog even wennen allemaal hoor waar over jullie praten maar rol er vanzelf wel in :smiley:

Wannabemommie :dance: :dance: :dance: :dance: Goed nieuws zeg!! Wat leuk!

Yuna: voor je het weet , weet je straks alles over eisprongen, ovulatietesten e,d :wink:

Ja hoor komt vanzelf :mrgreen: :mrgreen:

Ik moet echt een keer eerder opstaan mijn hele ritme is in de war :zzz:

Oh ik heb net een toch stiekem een ovulatietest gedaan de streep word net zo donker als de teststreepā€¦ Gelijk al na hem in de urine te hebben gehad. Maar nu heb ik net mn urine weg gegooidā€¦ik ga denk ik vanmiddag / vanavond nog maar een testje doen :smiley:

Oh jee nu word ik toch wel heel zenuwachtig :think:

Ik doe er nog even een foto bij

streep is nu nog veel donkerder!! :smiley:

Duidelijke test toch? :slight_smile: