Wannabe mama's! Deel 2

marieke, dikke knuf voor jou :hug:

karin; hoop ook dat ongi snel over is :pray:

lieke; fijn van je ovutest!

sirene; thanks! grappig he, en dan is het nog niet eens het vruchtje wat je op de echo ziet, enkel het dooierzakje! te bedenken dat ik donderdag waarschijnlijk een kloppend hartje heb, terwijl er nu nog niet eens een vruchje te zien was :shock:

Marieke, kop op meid, hopelijk zie je na je dip weer de zonneschijn :hug: Hier in Brabant hebben ze de leus: het komt allemaal goed!

Groetjes,

Irene

Marieke: nogmaals sterkte en nog een :hug: .

Lieke: maak er maar een klusfeestje van :wink:

Amy: wow wat leuk om te zien zeg echt heel bijzonder.

Karin: dat het maar snel over mag zijn met die stomme :evil: , zodat je weer lekker aan de klus kanā€¦

Even een update vanuit hier. Ik ben net met een vriendinnetje weg geweest even een drankje gedaan heel gezellig. Wat bleek ze is zwanger echt super heb echt duizend uit 1 gekletst over alles, het is haar 2de.

Ik heb vanochtend getest, maar het eerste half uur niets te zien. Nu zie ik wel vaag een streepje. Ik dacht dus dat het vandaag wel door zou breken aangezien ik wel de voortekenen had zie vorige berichtje, maarrrr nog steeds niets en ik ben normaal gesproken echt precies op tijdā€¦Nog steeds last van mijn liezenā€¦

Misschien word ik morgen uit de droom geholpenā€¦maar tot nu toe dus nog geen echte duivelsā€¦

Spannend laura :shock: ik ga voor je duimen :pray: :pray:

En wat leuk van je vriendin!!

Gezellig...we hebben net geboekt voor het land van bartje en vervolgens ga ik ruzie zitten maken :roll: Hubbie is het type dat gewoon niks zegt...zelden eigenlijk, maar bij irritatie zegt hij dus helemaal niks (en je kan me dan niet kwaaier krijgen :evil: ) Dus sja.... ik heb gewoon het vlees aan laten branden :oops:

Zeker spannend ben zo benieuwd zeker nou ik weet dat mijn vriendin zwanger is. Zou zo leuk zijn samen zwanger te zijnā€¦

Becca: Wat zijn mannen toch aparte wezens :lol: !!! Ach maar ja wie zwijgt stemt toe toch :wink: !!

Ik ben nog aan het twijfelen om begin februari een weekje op wintersport te gaan, zou wel lekker zijnā€¦ik ga maar eens rondneuzen op internet voor een leuke aanbieding :D. En over vlees gesproken moet hier eigenlijk nog even wat rundvlees klaarmaken mag natuurlijk wel even sudderen en anders eet ik echt pas om 22 uurā€¦

Hallo allemaal,

@Amy mooie echo :inlove: :dance: Volgende week dus lekker een kloppend hartje te zien he!

@Marieke, ik snap dat wel hoor die dip dagen! Heb er zelf ook wel eens last vanā€¦Maar helaas doe je er weinig aan en het beste is gewoon je gal te spuien hier op het forum :hug:

@Laura, leuk he vriendinnen die ook inverwachting zijn :inlove: Hopen dat jij ook snel mag volgen!

@Becca! Meis die van mij is ook zoā€™n heerlijke prater :liar: En in een discussie houd hij ook altijd stijf zijn mond dicht hahaha kan me ook niet kwaaier krijgen hoor als hij dat doetā€¦Gelukkig is het daarna vaak weer koek en ei :hug:

Verder voel ik me :sick: Ben echt zo verschrikkelijk moe en heb echt nergens zin in :snooty: Lig letterlijk al de hele dag of een tijdschriftje te lezen of te slapenā€¦Zal wel een winter dip zijn! Zometeen even eten koken en daarna maar weer niks doen hahaā€¦

@ Laura: wanneer ga je weer testenā€¦want als ik een streepje had gezien (later) zou ik wel heeeel nieuwsschierig worden!! Ik hoop het echt voor je! :pray:

Marieke :-

WW: hoop niet dat je ziek word meid :hug:

Amy: mooie echo (of had ik dat al gezegt?) :?

Vanmiddag had ik ook ineens een :sick: moment, ging na een kauwgommetje gelukkig weer snel over. Vanavond met het douchen dacht ik te zien dat mn tepels iets groter waren en meer witte puntjes hadden :think: Ga weer van alles in mn hoofd halen. Tot nu toe in ieder geval nog geen rood!

Ga zo lekker boer zoekt vrouw kijkenā€¦lekker in mn pyama op de bank mmmm :smiley:

:-
Liefs

Even inbreken

Chris, misschien wordt je de eerst oktober mama!! (Of zou je nog een september mama worden)

En WW, misschien jij ook wel! ik neem ten minste aan dat je je NOD best laat hebt gezet vanwege je vorige cyclus.

Breekt uit.

Laura: :pray: klinkt heel hoopvol!

Chris, ook spannend! :pray:

Becca en WW hebben geen praters? Poeh, lijkt me moeilijk :think:

Die van mij praat soms teveel :silenced: :mrgreen:

Toch heb ik dat liever geloof ik :shifty: Waar ging de ruzie dan over? En moest je zelf dat aangebrande vlees niet opeten dan?

Ja, WW heeft ook een winterdip :hug: Ik ga meestal van een najaarsdepressie direct over in een winterdip :roll:

Irene, die leus kende ik nog niet, wel van ā€˜ze maken mij de pis nie lauwā€™ :lol:

Oja, ik moest zo lachen om die man van Becca die in zā€™n eentje ging zitten klussen :lol: Daaaar komen geen kindjes van :silenced:

Toevallig is mijn man ook steeds op zolder bezig, maar dan niet met klussen, meer met timmeren en schroeven :mrgreen:

Lieke, sƃĀ”men klussen he :inlove:

Marieke: :hug:

Goedenaaf Ladies,

Grrr grrr grrr, weer een blaasontsteking te pakken. Dat is al de zevende in vijf maanden tijd. Wij denken dat dit keer dat het door een bacterie van mijn lief komt, die hij bij zich draagt, waar ik niet tegen kan.

Weer met spoed een antibiotica kuur gehaald vanavond, wel met de kanttekening dat deze niet schadelijk is voor een evt. zwangerschap. Gelukkig had de apotheek deze.

Nu maar weer afwachten hoe ik me ga voelen. Vaak ben ik dan duizelig en heb ik veel hoofdpijn. Maar goed, alles beter dan blaasontsteking.

Morgen een afspraak met de huisarts maken om deze situatie te bespreken. Mijn lief en ik zijn namelijk niet van plan om niet meer te vrijen of op een andere manier intiem met elkaar te zijn. Zeker niet nu we zwanger proberen te raken. Zuchtā€¦

Maar goed, ik ga weer eens verder met 130 blz. lezen voor mijn opleiding.

Groetjes,

Irene

OH ja Amy mooie echo het moet nu wel goed blijven gaa :pray:

Goeiemorgen iedereen!

Hebben jullie allemaal een beetje goed geslapen? Was echt storm achtig weer he :shock: wij hadden zelfs lekkage :x Gelukkig alweer verholpen maar toch!

Net de kids naar school gebracht en toen was het gelukkig droog :thumbup: Alleen het waaide zo gigantisch hard!!! Niet normaal! Op de heen weg ging alles goed, en op de terug weg uhmmm nou :oops: Ik reed net in een bocht en poef daar was een harde windvlaag, en kon mijn fiets niet meer bijsturen en daar lag ik in de bosjes :roll: oww echt staan daar een stel bouwvakkers die gelijk kwamen aan gerend(helden)hehe maar alles was gelukkig nog heelā€¦Mijn stuur stond scheef en ik was kletsnat en er zaten wat blaadjes in mn haar whahahahaā€¦Nou kon wel door de grond zakken van schaamte :oops:

Nu weer lekker thuis, met een mok heerlijke kaneel theeā€¦Even bijkomen hoorā€¦Ik ben vandaag lekker vrij maar moet de rest van de week wel werken! Ga zometeen even een was weg strijken en denk dat ik daarna nog even mn bedje in duik :think: :inlove: Het is toch nog donker :mrgreen:

@Tedski ja wie weet ben ik ook een oktober mama(ik zal dan rond de verjaardag van mijn zusje zijn uitgerekend :mrgreen: ) Maar ik ga er maar niet vanuitā€¦En ja heb mijn banner deze keer maar een stuk langer gezetā€¦Dan weet ik het tenminste zeker zometeenā€¦En we klussen gewoon heel vroeg en heel lang door :inlove: ook wel fijn hoor hahahaā€¦

En Sterre, ja mijn hub is echt gewoon geen prater hahaha soms fijn maar soms ook nietā€¦Behalve in gezelschap dan klets hij de oren van je hoofdā€¦Maar hij is wel heel lief en dat is het belangrijkste toch!

Zo het is hier nog lekker rustig, ik heb mijn stukje weer geschreven en ga nu even strijken!

Tot laters allemaal! :-*

Morning ladies,

Helaas hier geen toevoeging aan jullie lijstje van zwangeren. De :evil: zijn gekomen. Kunnen jullie me vertellen hoe dat zit met temperaturen ook wel geinig om te proberen, moet ik dan op vert.friends kijken?

Deze maand dus wel een iets langere cyclus. Tenminste 1 dag langer is dat noemenswaardig?

Nou ik ga aan het werkā€¦geen man over boord hier hoor. We zijn het klussen nog lang niet zat :dance: :dance: , dus we gaan er weer voor binnenkortā€¦

hier is de ongie weer opgehouden :dance:

Ilaan balen maar op naar de volgende ronde

WW kan me voorstellen dat je je schaamt zou ik hebben, gelukkig alles nog heel

Dames,

Het is niet zo dat nu ik zwanger ben jullie vergeet ofzo,

maar heb even klein beetje afstand genomen van KOK.

Niet opzettelijk, maar moet even aan het idee wennen dat ik zwanger ben.

Daarbij ben ik steeds best moe en heb dan niet zoveel zin om te KOKen.

Denk wel heel veel aan jullie en blijf gewoon mee lezen met jullie.

Zal em zo nu en dan even komen buurten hier.

Sorry dames :frowning: , hoop dat jullie het niet heel erg vinden.

Dat iedereen hier ook maar heel snel zwanger mag zijn

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

tuurlijk Tammy ik snap het helemaal dat je het eerst even een plek wilt geven om zo aan het idee te wennenā€¦En natuurlijk die moeheid daar moet je even doorheen en straks als je het 2 trimester in gaat dan hopelijk voel je je weer tip top in orde :inlove:

Zo ik ben lekker klaar met wat er gedaan moest worden, de strijk is weg en heb even lekker getutteldā€¦Ik ben alleen nog steeds zo moe en pfff zit nog niet echt lekker in mn velā€¦Ik droom ook echt heel erg veel en heel erg raarā€¦Ik moet denk ik ook maar eens wat op regelmatigere tijden naar bed gaan en van te voren een mok warme melk met honing drinken ofzoā€¦Misschien slaap ik dan wat beter!

Ik ga nu even thee zetten voor mij en de kids en dan is het alweer etenstijd voor ons omdat hub naar school toe moet :wink:

Ehm dames, even een raar vraagje misschien. Kunnen na de ongesteldheid je borsten nog heel lang gevoelig zijn en ook weer groter worden en opzetten? Want dat is nu wat er bij mij aan de hand isā€¦sinds gisteravondā€¦

Ik ben vrijdag 11 januari jl. hartstikke ongesteld geworden naar mijn idee. Waarom heb ik hier dan weer last van??? Mijn borsten waren ook weer terug naar hun oude maat gegaan in 1 week tijd.

HELLUP! Ik weet het niet meerā€¦

:wall:

Alvast bedankt :oops:

Groetjes,

Irene

Irene dat kan van alles betekenen, maar omdat je toch echt flink ongi bent geweest denk ik haast niet dat je nog zwanger zou kunnen zijn :hug:

Je kan je zelf ook flink wat kwaaltjes aanpraten (een soort schijnzwanger zeg maar) Dat komt omdat je er misschien dan al dan niet bewust maar toch heel erg me bezig bentā€¦Ik denk dat je jezelf gewoon wat rust moet geven hoorā€¦

Ik zie het bij mezelf ik heb namelijk alle mogelijke kwaaltjes gehad inclusief grotere borsten staat nog in ons vorige topic dat ik dat schreefā€¦Ze werden gelukkig na mijn menstruatie weer kleiner maar nu zijn ze ook weer vollerā€¦dat komt gewoon door alle hormonen die door je lijf gierenā€¦

Succes en sterkte(en maak je zelf niet gek he! :hug: )

Goedemiddag dames :-*

Ik heb fotoā€™s geplaatst in ons showtopic :angel:

Mijn borsten voelen groter, maar zijn het nog niet :think:

Mijn vriend heeft de sims weer voor me geinstalleerd, heerlijk! Met een beetje mazzel is dit een rustige week en heb ik dā€™r lekker veel tijd voor :dance:

Ik speel het al jaren, van die periodes. Laatst was het spel een soort van gecrashed en toen heeft het een hele poos geduurd voor mā€™n vriend hem er weer op zette (gisteren dus) en nu is het weer extra leuk!

Willie :shock: Heb je je niet bezeerd? Hoe ging het vanmiddag in die bocht? Wat een vreselijk rotweer is het zeg! Blijft dat zo?

Laura :hug: Jammer zegā€¦

Als je wilt gaan tempen is dit een goed moment om te beginnen, op dag 1 van je cyclus. Elke morgen tempen zodra je wakker wordt, liefst op dezelfde tijd steeds. Na een dag of 15 zul je zien dat je temp ongeveer 0,2 tot 0,4 graden is gestegen en dat betekent dat je je eisprong gehad hebt. Te laat dus om te klussen (hoewel het natuurlijk wel mag :wink: ) maar dan weet je voor de volgende maand zoā€™n beetje wanneer je hem kunt verwachten, als je tenminste een regelmatige cyclus hebt.

Tempen met een koortsthermometer, rectaal is het meest betrouwbaar. Succes!

Chris, hoe gaat ie?

En de andere dames?

Ja, ik wilde nog iets zeggen en nu ben ik het weer vergeten :think:

@Sterre zwanger zeker :mrgreen: :mrgreen: grapje

Hier last van koppijn Wel apart maar 3 a 4 dagen ongie normaal toch wel 5 a 6 dagen last van.

Ik begin gewoon weer met ovutetsten, en om de dag klussen :mrgreen: