Wannabe mama's! Deel 2

@Becca wrote:

oja… Hier heeft Amy ook wel eens heel lief met condooms zitten spelen :oops:

Hier is het ook wel eens speelgoed geweest… :lol:

Alles verspreid op het bed, en dan leuk ertussen springen :lol:

Dag dames,

Had belooft nog even langs te komen, is wat later geworden als gepland. Weer word niet super lang berichtje, val bijna om van de slaap.

Maar had beloofd nog even langs te komen, dus dan doe ik dat ook even. beloofd is beloofd.

Sterre: Heb je gepbt :wink:

Irene: gefeliciteerd!! Fijn dat je voor 2 modules geslaagd bent!

Marieke: Moest wel lagen om je :wink: dochter met de condooms, maareh niks om je voor te schamen. Zal trouwens vooor je duimen.

Chris: Had de foto met de 3 testen uitgeprint en in lijstje gedaan met een gedichtje erbij, deze voor de foto geplakt, zodat ze niet gelijk foto zouden zien. Ouders gingen elkaar dieuwen wie mocht lezen, werden helemaal emo. Vond zo bijzonder om mee te maken. heb vandaag ook hele leuke dingetjes gehad :inlove:. Begint steeds beter door te dringen, al blijf ik toch nog af en toe op de wc kijken of er echt geen bloed te zien is. Voor jou ook weer spannende tijd he, wanneer heb je je NOD??

llaan: Wat knapt dat je volhoud om niet te testen. Maar weet uit ervaring wel dat beste is. Vorige maand vroege miskraam gehad, had best vroeg getest, kreeg 1 dag na NOD bloeding.

Nou dames, ga onder de wol. Ben kapot. Tot snel :-*

Goedemorgen dames, tis wat stil hier hè? :shifty:

Goed geslapen, intensief gedroomd! Ik droomde oa dat ik achter mijn zoon aan moest rennen omdat ie wegfietste in een stad die ik helemaal niet kende. Helemaal bekaf van het rennen werd ik wakker om 3 uur :mrgreen: Even geplast en weer verder geslapen. :thumbup:

Tammy, wat mooi hoe beide ouders reageerden! En wat leuk dat je al kadootjes hebt gekregen!

En mooie banner! Ik heb gister even wat geprobeerd, maar nog niet geplaatst, ik zit erg te twijfelen over de uitgerekende datum, maarja die kan ik waarsch. na de echo ook aanpassen, het is nooit precies denk ik :think:

Hoe is het met Laura, al getest? :wink:

Vandaag huishoud plannen, er komt morgen veel visite voor onze verjaardagen, dus ook nog flink wat boodschappen doen :roll:

Hoe gaat het met jullie allemaal verder?

Goedemorgen,

Wat moet ik hier nu weer van denken? Ik had zelf het idee dat mijn eisprong nog moet komen, maar op fertilityfriend staat dat het op dag 12 geweest is. Dan zou het een cyclus van niet meer dan 26 dagen worden. Vreemd hoor na die van 36 dagen. Het zou wel kunnen kloppen met de ovutesten, daar zou ik een dag te laat mee begonnen zijn dan. Nou ja ga maar gewoon door met de testen en tempen.

Nienke

Sterre kom op met die banner :thumbup:

Zijn de oktobermama’s eigenlijk al aan de beurt? Ik zag laatst iemand die 22 september uitgerekend zou zijn…

Becca super dat het goed gaat en zo te horen heb je er vertrouwen in :thumbup:

Lieke hoest met jou?

Tammy, zo leuk he aan je ouders vertellen! echt iets om op terug te kijken. Zal ik ook nooit vergeten. Heb je al een afspraak voor een echo?

Nienke

Goedemorgen Nienke en Sterre, jullie zijn er ook vroeg bij,

Sterre, zo kom je wel aan je lichaamsbeweging, haha. Wat zal jij veel calorieen verbruiken in jouw slaap :wink:

Calorieen worden er bij ons ook verbruikt, maar niet tijdens de slaap, wel tijdens het ‘klussen’ :oops: Mijn lief heeft zelfs een platter buikje ervan gekregen.

Nienke, wat is fertility friend precies. Is dat handig om te gebruiken?

Tammy, bedankt voor de felicitaties. Ik ben echt superblij. Het einde van mijn opleiding komt langzaam in zicht.

Groetjes weer, ik ga even lekker de warme broodjes van de bakker veroberen.

Irene

Goedemorgen meiden,

Ik meld me af voor het grootste gedeelte van de dag, we gaan zometeen naar Twente, eerst maar eens lekker douchen, ben wat duizelig en misselijk, hopelijk knap ik er van op.

Owjah vannacht redelijk geslapen maar wel weer tot half 2 wakker gelegen :doh:

Fijne dag allemaal!

En nog een owjah :mrgreen: Nienke als je op dag 12 je ei gehad hebt, dus op woensdag, dan hebben we samen een eisprong gehad :smiley: hebbie em ook benut de dag ervoor of de dag zelf?

Ik wil ook warme broodjes van de bakker! :drool:

jaloers

Irene, ik moest erg lachen om het plattere buikje van je man, geweldig!

Ik denk dat de oktober mama’s nog wel een weekje duurt, ik zit op 24 of 25 september. Ik kan niet kiezen :shifty:

Kijken jullie anders even mee bij de biologische klok op predictor.nl?

De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 22 december. Ik heb een gemiddelde cyclus van 25 dagen.

Nienke, het lijkt mij ook dat je op dag 12 je eisprong hebt gehad, wanneer ben je begonnen met de ovulatietesten?

Becca, fijn dat je je gister beter voelde! :thumbup:

Marieke, hoe kan dat nou dat je steeds zo slecht slaapt? Balen zeg :hug:

Gezellige dag gewenst!

Via predictor de 24ste meid!

Geen idee waarom ik zo slecht slaap, had het vorige maand ook, de week voor ongi worden. Nu moet ik zeggen dat ik een behoorlijke dipweek achter de rug heb met al weinig slapen, emo enzo dus tja…

Hier overigens ook al lekkere warme croissantjes hagelslag op :drool:

Nienke, vreemd inderdaad, die tempcurve. Misschien is je ei dan toch geweest, maar dat zal blijken uit je temperatuur de komende dagen.

Sterre, jij droomt wat af zeg. Heb je er nu meer last van ? Ik weet nog wel dat ik heel levendig droomde tijdens m’n zwangerschap, maar dat kwam volgens mij ook omdat ik alleen nog op m’n rug kon slapen, en dan ga ik meer dromen. gek hè.

Marieke: hoe is het eigenlijk met Roos. Is ze nu weer ok? omdat ze vorige week toch best ziek was.

Irene: ja… we zijn allemaal vroeg op. De meeste kindjes doen niet aan uitslapen :lol: Lekker net ontbijtje gemaakt met broodjes. mjammie.

Hier denk ik (lees: hoop ik) dit weekend m’n eisprong te krijgen. Even de ovutestjes afwachten, maar het zit er wel aan te komen.

Ow hier van de week ook weer flink aan het dromen, eerst over mezelf, ik stikte en werd echt helemaal naar :o daarna moest ik Roos redden uit het water…

Roos is weer de oude, denk ook een sprongetje gehad want het slapen en eten gaat ook weer super.

Nou, ik droom altijd heel levendig en veel hoor, maar ik word niet vaak zó moe wakker :wink:

Eeeeeeeindelijk de foto’s in het juiste mapje en in het juiste formaat gemaakt! Komen ze:

:inlove: mooie testen hoor, duidelijk zwanger!!! :inlove:

Lekker genieten meid!

Hebben jullie in de gaten dat ik zelfs de puf voor het douchen ff niet kan opbrengen nog?

Hahaha je blijft gewoon hangen op kok!

Ik wil altijd hier nog even lezen, en daar nog even lezen en voor je het weet is er een uur voorbij!

Lekker rustig aan doen, geen haast, het is weekend toch?

Precies zo ist maar net, lekker rustig aan doen, hopelijk doet de douche me toch goed, zit niet lekker in mijn hoofdje…

Manlief is zich nu aan het scheren in de douche, Roos kijkt aandachtig, dus ga nu nog maar ff vestje van Roos en blouse van mezelf strijken en dan echt onder de pomp, we willen rond 11 uur graag rijden, dan komen we aan rond etenstijd en kunnen we meteen aanschuiven :mrgreen:

Slim bekeken Marieke, lekker douchen, ik knap er altijd van op!

Sterkte met je hoofdje… :hug:

Thnx! Strijken is gedaan, luiertas voor Roos ingepakt dus ga nu echt de douche aanzetten en de pc uit, tot later vanavond en anders tot morgen!

Fijn weekend allemaal!

Goedemorgen dames!

@Tammy:ik heb woensdag mn NOD…maar denk dat ik gewoon ongi ga worden…ik heb totaal geen kwaaltjes :frowning: Weet dat dat niks hoeft te zeggen, maar ja…we zullen nog even afwachten. Ik ga zowiezo deze keer pas testen als ik overtijd ben.

Verder geen nieuws van mijn kant, moet zo werken…

Tot vanavond maar weer!

:-*