zoals verwacht, ist weer niks geworden
heb daar ook al aan gedacht , aan de temperatuurmethode
maar de temp kan schommelen naargelang je weinig of niet slaapt,
en dat is dus ook een probleem, werken s nachts, en van vrijdag op zaterdag slaap ik maar enkele uren, en dan is de temperatuur ook al hoger en niet meer correct… zal het alvast eens proberen en luisteren naar jullie raad… elke morgen zeker temperatuur meten?
OP naar de volgende keer
Ik moet ook nog twee weken, dus ben er ook nog wel fftjes :roll:
Hier ook nog een week wachten tot ik wat weet.
Genoeg dames in de wacht dus. :lol:
Voor ieder die ongesteld is geworden!..–> :hug:
X Bren.
gelukkig ik had even het idee als enig hier over te blijven!!
op babybrabbel de test gedaan en heb 65% kans om zwanger te zijn deze maand!!
Ik had 68 procent hihihi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ben benieuwd
Grappig die testen he?
Wel lekker door blijven kletsen hier dames, er komt vanzelf weer een drukke tijd met testen, krampjes, steekjes e.d. aan…spannend!
Nienke
Ik duim voor jullie dames!
Ik test niet meer op babybrabbel, ik had 83% kans om zwanger te zijn en ben toch echt ongesteld geworden…
M’n temp was vanmorgen flink gedaald van 36,9 naar 36.6… ik weet dus nu al dat ik door ga naar de volgende ronde.
Ik vraag me soms echt af of het er nog wel in zit… een tweede.
Hmmm vannacht slecht geslapen, had het veel te warm en vanochtend misselijk opgestaan!!
Grrr die stomme onzekerheid ook :mrgreen:
lieke je was voor de 2e nu al weer een jaar bezig toch??
ik zou naar de dokter gaan misschien als je dat hebt gedaan en de spanning is er af dat het wel lukt dat hoor je wel vaker!!
collega van mij is na 1,5 jaar zwanger geworden toen ze testen ging doen in zkh was het de 1e maand meteen raak toen had ze de rust gevonden van we worden geholpen.
sterkte meis!!!
Nu begin ik zenuwen te krijgen, mn borsten worden gevoelig en dat heb ik anders nooit :?
Toch niet dat ik weet!!
Had trouwens onwijs veel last van mn buik vandaag, maar ik heb Chrohn dus kan daar niet echt op verdergaan :eh:
girlzz…
alles goed daar? balen dat er aantal alweer ongi zijn geworden enzo…
op mijn test van cbdigital was een heeeeel licht testlijntje te zien, alleen daar mag je niet vanuit gaan :wall:
maar verder nog geen voorbodes van ongi/zwangerschap…
Jeetje Amy, al 9 dagen overtijd. :hug:
Het wordt tijd dat je eens duidelijkheid krijgt.
Hier gaat alles goed.
Af en toe wat vage klachten, maar verder niks bijzonders.
Ik lees al geregelend tijd met jullie mee, maar wilde me niet aanmelden, omdat ik me had voorgenomen minder met zwanger worden bezig te zijn.
Deze maand lukt dat me dus helemaal niet, doordat ik moet tempen van feriliteitsarts en dan ben je er toch weer stukken meer mee bezig.
Ik las zoveel met jullie mee, dat ik me maar eens moest aanmelden.
Mijn partner en ik zijn vanaf afgelopen Maart bezig en hopen op een wondertje. Ik zit nu op dag 6 na de eisprong en voel van allles.
Maar probeer me daar niet aan vast te pinnen, omdat ik al zoveel heb gevoeld, maar moeilijk is het wel.
Lotte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Amy: hopelijk krijg je snel duidelijkheid, want dit is niet fijn.
Joepie ik heb een banner :mrgreen: :mrgreen:
Meiden,
Ben afgelopen zaterdag ongi geworden.
Nieuwe kans, nieuwe ronde… (ondertussen al ronde nr. 65 of zo… :? )
Ga me hier ook even helemaal afmelden.
Jeanette (zie topic vlinderpraat) is een vriendin van me en ik heb het er echt heel erg moeilijk mee…
Meiden… veel succes allemaal…
Liefs
Noortje
tammy jij hier!!
hoop voor je dat het deze maand raak is!!
ik gun het je echt!!
femmieke spannend meid!!!
amy ik hoop voor je dat je snel zekerheid krijgt!!!
noortje wat ongeloofelijk klote zeg!! sterkte meid :hug:
Nou, mijn echte roze verlies is begonnen… Zo begint het bij mij altijd, dus het is een kwestie van kijken wanneer het echt door gaat zetten. :roll:
Weer niet raak! Kan verdorie wel janken…
x
Bianca: Ja ik ben ook weer hier . kon het toch niet laten :?
Hoe gaat het met jou??
Lautje: Balen meid :?. kan me voorstellen, dat je je dan klote voelt. Denk dat ik dat deze ronde ook zal hebben.
Fijne avond :-*
Vandaag niets te merken! Wat misselijk bij het opstaan, voor de rest alles ok!
Moet wel zeggen dat mijn humeur heel goed is en dat is normaal niet een week ofzo voor mn NOD :mrgreen: :mrgreen: