Wannabe juli mama's DEEL 2

Vanmorgen weer getest.

Met een paar minuten verscheen er een heeeeeeeeel vaag lijntje.

Het lijkt of het minder is dan gisteren, maar ik zag hem wel eerder :think:

Morgen ga ik weer testen.

Eerst met matcare en misschien daarna met cb of kruidvat.

Gisteravond hadden we een feestje met een buffet erbij.

Ik had af en toe het idee me niet echt prettig te voelen, :sick: is een groot woord.

Vandaag ben ik niet veel hier.

We gaan skieen.

Het is voor mij de 1e keer dus we gaan oefenen in een indoorhal.

Met de kerst gaan we echt de bergen in.

Klein probleempje, als ik zwanger ben, en het blijft goed gaan, dan mag ik met de kerst misschien helemaal niet skieen.

Maar dat kan ik de rest van de familie nu natuurlijk nog niet vertellen.

Dat wordt flink acteren vandaag :wink:

Veel plezier Lotte en succes met acteren :mrgreen: :mrgreen:’

Wij gaan zometeen naar de Jonge gezinnenbeurs.

Nou hier is het gebleven bij die ene veeg bloed na moeilijk stoelgang, en daar na 3x over ofzo een druppel bruinbloed, thats all, word er niet goed van, hopelijk zet het vandaag goed door.

Liefs Marieke

GEFELICITEERD Lotte… kan niet missen :smiley:

Ik hoop dat ik met je mee kan doen over een paar dagen. M’n Temp is nog hoog maar dat zegt pas iets als dat overmorgen ook nog het geval is. Verder deze week best vaak duizelig geweest en hartkloppingen gehad… Nog een paar dagen… zenuwslopend dat gewacht.

nou hier is de :twisted: goed doorgebroken. Ik had gisteren nog stille hoop…maar helaas :frowning:

Bij mij is verder ook nog niks gekomen :twisted: na dat veegje bruin bloed… Had gisteravond wel kramp in mn buik, misschien dat het vandaag wel doorzet. Dan is het tenslotte mn NOD!

Ga ook niet testen vandaag, wacht het eerst wel eens even af…heb verder ook geen kwaaltjes meer. Dus zal wel naar ronde 2 gaan :eh:

Liefs

pfffffff ik voel me helemaal niet zwanger als ik het zou zijn :eh:

klein beetje misselijk (bij vlagen) 's ochtends, af en toe wat steekjes in buik, en nu ook beetje steken onderin rechterborst, maar verder…

:frowning:

hoop niet dat mn lichaam me in de steek laat en ik pardoes een cyclus oversla…

:pray:

Ik ga me melden bij de augustus topic, hopelijk daar meer geluk. Ben dus al ongesteld geworden helaas…

Meiden waar de :evil: :evil: :evil: hebben doorgezet! Ik baal met jullie mee maar nieuwe ronde en nieuwe kansen!

Lotte, lijkt me heerlijk dat acteren al denk ik niet dat ik er goed in zou zijn :mrgreen: :mrgreen:

Gisterenavond was het oefenavond van de dansschool en toen we naar bed gingen voelde ik lichte steekjes in mijn onderbuik en in mijn lies! De steekjes kon je vergelijken met een eisprong :think:

Vandaag voel ik tot nog toe niets!

dames :hug: wat rot zeg!!!

nou ik heb vandaag me eisprong gehad!!!

gister nog geklust en er liep niks uit :dance:

vanavond lekker bankhangen en morgen 1 dag vrij dan ga ik het huis beetje opruimen en schoonmaken en verder doe ik helemaal niets!!

Hihihi leuk Bianca!!!

Ik duim dat het raak is!

Hier niets te melden!

Lotte!!! nogmaals gefeliciteerd met je geweldige digitale test-uitslag :wink:

:dance: :dance: :dance:

:-*

daffie

lotte, gefeliciteerd!!

ik heb net negatief getest met de digitale test :frowning:

laat die :evil: nu maar komen… :frowning:

Balen he Amy,ik zit hier ok op de ongi te wachten, tis gebleven bij de ene veeg en wat bruinverlies.

@daffie wrote:

Lotte!!! nogmaals gefeliciteerd met je geweldige digitale test-uitslag :wink:

:dance: :dance: :dance:

:-*

daffie

digitale test uitslag???

mis ik wat??

ik ben net wakker ik zie het al!!

lotte GEFELICITEERD

gaaf man!!! :dance: :dance:

amy wat rot zeg heb je een week gewacht en dan geen eens een positieve test balen meid :hug: voor jou!!!

en ook :hug: voor jou marieke!!!

Ja Lotte nu is het zeker een felicitatie waard :inlove: :: GEFELICITEERD ::

Vanmorgen kwamen bij mij de :twisted: :twisted: :twisted: , dus wij gaan verder met de 2e ronde… Had deze keer een cyclus van 30 dagen… :?

Dus meld ik me nu aan voor de augustus wannabe mama’s.

Succes iedereen!

Liefs

Het loopt hier leeg en ik moet hier zeker nog een week posten vooraleer ik nieuws heb :?

Hier blijven de steekjes in mn buik wat aanhouden! Wisselend van kant, dan linkerlies, dan de rechter! Misselijk ben ik niet, had gisteren wel enorme honger :shock: maar dat heb ik meestal een week voor mn NOD!

Voor de rest geen symptomen!!

femmieke ik blijf bij je hoor ik moet nog 2 weken :cry:

Ik schrijf niet zo heel veel, maar moet ook nog 5 daagjes! :wink:

x

heb mooie namen opgezocht op het forum!! van meisjes en jongens heb er genoeg gevonden

ik wil een korte krachtige stoere naam voor jongen en ook voor meisje

en een naam dat beetje appart is en nietzoveel voor komt.

Ik blijf hier nog wel bijlezen hoor, wil wel weten of jullie zwanger zijn!!!

Groetjes