wanna-be-april-mama's!

Ooooh ikke doe ook mee!

Olivia May gefeliciteerd meid!

Hier ook iemand die het deze keer weer erg spannend vind worden. Gisteren al getest (bij mijn zwangerschap van Jim 3 dagen voor NOD + getest…) maar waar de | moest staan een gekke soort van stip…

Test maar weggegooid en nu wacht ik zaterdagavond maar af. Dan moet ik ongi worden… als dat niet gebeurt weet ik genoeg. Wel ook steeds misselijk en zware (.)(.) dus wie weet…

tante soesa :dat word nog spannend dan ik ga voor je duimen :thumbup:

groetjes deborah

Hey ow spannend , hopelijk mag je gleijk krijgenzeg, zou mooi zijn een brusje :inlove: :thumbup:

Olivia MAy gefelicitieerd meid !!! :-* allegoeds :pray: :thumbdown: :pray:

alle anderen succes

:dance: :dance: Olivia May, van harte gefeliciteerd! :dance: :dance:

:think: Wel jammer voor mijn aandelen (Clear Blue), want de verkoop daalt nu wel drastisch… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Grapje hoor!

Liefs, :-*

Noortje

@NoortjeP wrote:

:think: Wel jammer voor mijn aandelen (Clear Blue), want de verkoop daalt nu wel drastisch… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Grapje hoor!

:mrgreen: Ja, dat wordt bezuinigen daar bij ClearBlue. Vandaag heb ik er nog eentje tegenaan gegooid (om 't af te leren, soort afscheidsritueel zeg maar) en nu was de plus dik en vet. :inlove: :inlove: :inlove:

Bedankt iedereen voor de felicitaties!! We hebben het verder nog niemand verteld, dus dan is dit wel erg gezellig!
Ik blijf hier natuurlijk wel meeduimen voor de rest. Tante Soesa, ik had trouwens bij mijn vorige zwangerschap 2 dagen voor NOD een plus, en nu 1 dag voor NOD nog helemaal niks. Dus het kan zomaar helemaal anders zijn.

Ik :pray: voor jullie.
En natuurlijk blijf ik duimen voor de meiden die weer een nieuwe ronde ingaan.. Ik houd jullie in de gaten hoor Bianca en Essie!
Groetjes en tot later,
OliviaMay

PS Heb je nog nieuws gehad van de gyn, Daantje?

En vandaag is Ikke’s NOD! :thumbup:

@OliviaMay wrote:

En vandaag is Ikke’s NOD! :thumbup:

Eigenlijk al afgelopen woensdag maar ze is een paar dagen op vakantie

Hallo,

Zoals je aan mijn banner kunt zien ben ik inmiddels ongesteld geworden gisteren. Mijn cyclus was 29 en weet nu in ieder geval dat alles werkt zoals het moet. Op naar de volgende ronde!

Mijn volgende NOD is dan nu op 31 augustus. Kan dit veranderd worden in het lijstje??? Dan kan ik nog net bij de wanna be april mama’s blijven, haha.

En Olivia May, GEFELICITEERD!!! Super!

Daantje, wat zei de gynaecoloog???

bullie wat jammer zeg ik hoop dat je de volgende x meer geluk heb :hug:

groetjes deborah

Hoi hoi!

Deborah en tante Soesa… wel spannend hoor! Gaan jullie morgen allebei testen?

Wij zijn wel erg nieuwsgierig hoor… :wink:

Vandaag de hele dag met mijn moeder wezen winkelen in Deventer, echt supergeslaagd!

Even een update van het bezoek aan de gyn gisteren: ( lief hoor dat jullie eraan gedacht hebben :-* )

De vorige cyclus van 33 dagen die ik getempt heb en waarbij ze bloed hebben afgenomen had ik een goed ei! :dance:

Helaas wel ongetseld geworden toen. Nu zit ik op dag 31 en nog niet echt een duidelijke eisprong gehad volgens mij :cry:

Vanmorgen was mijn temp wel wat hoger, even afwachten wat ie morgen doet. Dan zou ik wel een langere cyclus hebben dit keer van ongeveer 41 dagen. Is dat niet te lang voor een goed eitje? :think:

Ik ben al eens zwanger geworden met een eisprong op dag 31, maar dat ging met 5 1/2 week mis. Nou ja, we wachten maar af…

De gyn zei dat als al mijn cyclussen zo waren als de vorige,ik daar prima zwanger op kon worden. Heb het tenslotte al 3 keer bewezen! ( daarvan is het wel 2 keer misgegaan)

Ze zei dat het wel erg lastig was voor mij om te bepalen wanneer ik mijn eisprong had en of die wel goed was, met zo’n onregelmatige cyclus. Ze stelde voor om de volgende cyclus ( als ik niet zwanger ben ) met clomid te beginnen.

Even denken… Luna, jij bent hier ook pas mee begonnen toch?

Het is voor mij een beetje dubbel… aan de ene kant geeft het me een rusig gevoel dat er aan mijn cyclus gewerkt wordt en aan de andere kant had ik niet gedacht dat ik er aan zou moeten beginnen, omdat ik toch altijd heel snel zwanger was.

De curretage is ook nog niet zolang geleden, 19 maart.

Ik denk dat ik gewoon even aan het idee moet wennen…

Ik weet zeker dat we er ooit nog wel een brusje voor Robbin bij krijgen, dat zeiden beide gyns, maar toch…

Mijn moeder had zelfs al gedroomd dat wij er uiteindelijk 3 zouden krijgen! :lol:

Nu wacht ik eerste even af wat mijn lichaam doet, misschien duurt het toch nog wel heel lang voor mijn ongi er is en heb ik mijn ei al gehad. :pray: maar!

Wat gaat het trouwens snel hier met de wanna-be aprilmama’s, we hebben al een heleboel echte! :dance: Dat gaat de goede kant op!

Bullie, balen dat je :twisted: :twisted: :twisted: op bezoek zijn gekomen… De volgende ronde heb je vast meer geluk!

HHet is een heel verhaal geworden, ik ga nog even bij mijn kleine manneke kijken en daarna duik ik mijn bedje in…

Dames, allemaal een heel fijn weekend en ik kom morgen nog wel even kijken of er nieuws is!

Liefs, Daantje xxx

Goeiemorgen - hier nog niet ongi - maar gisteren na thuiskomst van onze reis een testje er tegenaan gegooid. Deze was negatief. Vanmorgen ben ik met buikpijn wakker geworden. Het wordt dus waarschijnlijk weer niks…

Gefeliciteerd nog aan alle april - mama’s to be die tijdens mijn afwezigheid hier goed nieuws hebben gebracht :dance:

:cry: :cry: :? och Ikke jammerr zeg, ik blijf even doorduimen , maar ws is het door de bolletjes datde ongi uitblijft nu ?

Wat een gedoe zeg… :hug: :-*

Ikke en Bullie jammer :hug:

Olivia May gefeliciteerd :dance:

Deborah enh tante Soesa spannend. Gaan jullie vandaag testen. Morgen ben ik namelijk met vakantie :angel:

Daantje super dat je lekker geslaagd bent met winkelen :thumbup: Daar wordt een mens vrolijk van.

Ik ben idd pas met Clomid begonnen. Dit is nu de 2e ronde. Mijn cyclussen liepen uiteen van 36 tot 67 dagen. Bij de lange cyclus dacht de gyn dat ik waarschijnlijk niet eens een eisprong heb gehad en anders van een te slechte kwaliteit. Ik merk helemaal niks van de Clomid dus ik vind het geen probleem om dat te gebruiken.

Bullie, jammer, op naar de volgende ronde! Ikke, laten we nog even duimen. Je weet ten slotte maar nooit…

Deborah al getest? En tante Soesa?

Juudje ook al zo’n fantastisch nieuws zie ik! Volgens mij had ik je nog helemaal niet gefeliciteerd :oops:

Meiden zet 'm op…

Ik had net een supervage streep… wel te zien met het oog zeg maar, maar ik krijg m niet op de foto… misschien te vaag dus? Heeft clear blue een indrooglijntje? Het lijntje is wel gewoon blauw, niet doorzichtig of zo… Heeft iemand hier ervaring mee? Nou ja morgen nog maar eens testen :shifty:

:pray: :pray: :pray: :pray:

En ik heb net een kruidvattest gedaan, resultaat is hetzelfde … een heel vaag streepje, maar krijg m niet op de foto :shifty:

Dat had ik dus ook vicky.

Bij de cb had ik ook zo’n heel vaag streepje.

Bij de kruidvat had ik ook zo’n vaag streepje, met ochtendurine was ie bij mij trouwens duidelijker.

Oei spannend…Vicky! :pray: :pray: :pray:

En dames… al getest? Jullie houden het wel spannend hoor! :wink:

Kreeg net een telefoontje van mijn broertje… :dance: :dance: :dance: zijn vriendin is zwanger!!! Ze is 12 april uitgerekend van hun eerste kindje!

Ik ben zoooo blij voor ze!

Zij hebben net als wij ook 2 MK gehad, steeds vlak na ons. Nu waren we vlak na elkaar ongesteld en gingen samen voor 3 keer is scheepsrecht.

Op mijn advies heeft ze afgelopen maand getemperatuurd en tadaaaa… zwanger!

Nu zou het natuurlijk helemaal super de super zijn als ik ook zwanger zou zijn, want dan ben ik ongeveer 24 april uitgerekend en zou ik ook niet aan de clomid hoeven te beginnen!

Mijn temp was vanmorgen nog steeds wat hoger… Heb dus waarschijnlijk dan toch mijn eisprong gehad! Maar dan wel met een cyclus van 41 dagen…

Ik wacht nog even af, zet mijn NOD maar op 12 augustus. Als mijn temp dan nog hoog is en de :twisted: :twisted: zijn er niet, dan gooi ik er een testje tegenaan… Ik zou het zoooooooooooooooooooooooooooooo leuk vinden! :smiley:

Wat nog extra grappig is dat mijn broertje en ik ook allebei in april zijn geboren… Ik op 8 april en hij op 23 april!

Mijn zoontje is geboren in de maand waarin mijn man ook geboren is…

Oh toe nou, laat ik alsjeblieft zwanger zijn dit keer! Duimen jullie mee??? :pray:

Fijn weekend! Die van mij kan al niet meer stuk!

Liefs, Daantje xxx