wanhoop :(

hoi



moet ff van me afschrijven voel me ff zo van streek.

Me vriend heeft een bedrijfsfeest vanaf 11 vanochtend begin avond smste ie voor het laatst toen gaf ie aan dat zijn baas hem al flink had hangen. hij werkt er pas een jaar dus weet niet of iemand naast zijn baas weet waar hij woont.

:cry:





ik was naar bed gegaan en had nog een smsje gestuurd naar frans van he ik ga slapen tot zo maar geen reactie :frowning:



proberen te gaan slapen maar bij iedere auto hopende dat het de taxi was maar niks, net uiteindelijk in wanhoop gebeld staat zijn telefoon uit :cry:



ben mezelf helemaal gek aan het maken nu hij drinkt bijna nooit en had een wefstrijd met zijn baas wie het meeste dronk echt super kinderachtig en nu weet ik niet waar hij is en in welke staat.



als iee echt dronken is dan is ie nergens meer in staat en al helemaal niet aan de taxi door te geven waar ie woont hijs dan ook nog eens vervelend of wordt ziek :frowning:



ik weet niet waar hij is nu en ik weet niet wat ik moet doen en zit hier nu gewoon huilend achter de pc en als ie thuis komt zou ik hem het liefst flink voor zijn kop willen timmeren hoe ie het in zijn hoofd haalt zo kindachtig te doen terwijl ie hier 3 kinderen en een vrouw heeft.



Dat ie een keer naar een feeest gaat prima ben delaatste die hem daarin tegen houd maar dat ie dan zo onvolwassen zich volgooit en zijn vrouw hier helemaal van streek maakt want ik kan hem niet berijken. dalijk ligt ie daar op straat te slapen.



Toen ie nog thuis woopnde hebben ze hem ook wel eens voor de voordeur van zijn moeders huis gevonden :frowning:



ik wordt hier echt gek van als ik nu maar wist welk cafe ze waren :frowning:



OIm 11 uur moeten we in utrecht zijn voor de meeting :cry:

O joh wat vervelend zeg.



En wat frustrerend dat zijn telefoon uit staat, kan me je ongerustheid voorstellen.



Een tip: sla hem zo niet doe dat morgen als hij weer een beetje bij is…



Sterkte en ik hoop dat hij snel komt

slaan zou ik nooit doen hoor :oops: maar hij maakt me nu wel zo kwaad :evil:



me wanhoop is voorbij en ben nu vooral echt kwaad wat een onvolwassen actie zeg :evil:



denk dat ik zo naar bed gaat en dat ie mooi de moord kan stikken, geloof me hij krijgt de komende dagen zeker de wind van voren want dit accepteer ik mooi niet. en als ie denkt dat ie me dit kan flikken dan rot ie maar mooit op



sorry hoor maar ben echt bloedling hoe ie het in zijn hoofd haalt om vanaf 11 uur ochtends tot 3 uur snachts weg te blijven en ineens de telefoon uit hij,s geen alcohol gewend dus dies nu ladderzat en weet niet meer wat ie doet



snap echt niet wat mannen/vrouwen mankeren om zich lam te zuipen wat heb je eraan ?



nee dit is iets wat ik hem niet snel zal vergeven

ik ga toch maar slapen want over een paar uur komt me jongste alweer :?



hoop dat ie vanacht gewoon thuis komt :pray:



ben zo bang dat ik hem morgen ochtend nog niet thuis vindt :frowning:





welterusten

Ilse ik hoop dat je kan slapen en dat je man straks thuis komt.

jeetje ilse ik hoop dat hij inmiddels al weer thuis is en jullie lekker samen in bed liggen te slapen!



:hug:

ilse hoe is het nu???

MEID, IS ALLES GOED???

en? :shifty: :hug:

Ilse :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:



Wat een rotstreek van Frans zeg. Hopelijk is ie wel goed en veilig thuisgekomen. Kan me voorstellen dat je doodongerust en bl;oedlink bent/was

Ilse??

Hoe is het nu? Is hij al thuis?

Heb jij nog een beetje geslapen? :hug:



:-*

goeiemorge



het is dus heel anders gegaan vanacht dan dat ik verwacht had :oops:



frans wilde om 12 uur of zelfs eerder al naar huis, zijn baas was al laveloos zoals de rest van zijn colegga’s



hij had zich zelfs ingehouden en was zelfs nuchter, maar omdat ie in de middel of nowere zat belde ie alle taxibedrijven af maar of ze kwamen niet in dat dorp of ze hadden geen tijd.



Samen met een colega nog ff afgewacht via 1888 allerlij taxi bedrijven geprobeert te bellen tot zijn tel leeg was :oops:



zijn ze uiteindelijk gaan lopen 30 km :shock: hij heeft er 5 uur over gedaan :frowning:



hij kwam vanacht de slaapkamer in dus ik gelijk aangegeven dat ik heel boos op hem was tot ie het verhaal deed en zijn bebloede voeten vol blaren liet zien :? . hij ligt nu in een koel bad in de hoop dat zijn voeten minder zeer doen en gaat zo gewoon meet naar de meeting in utrecht.



ben wel pissed op zijn baas oke misschien kon die ook wel helemaal niet weten of daar taxi’s kwamen maarja om lavenloos het cafe te verlaten en de rest achter te laten :?







heel erg bedankt alvast voor het luisteren vanacht :-* jullie zijn schatten

Zo dan… :evil:



Mannen… Het blijven tóch kinderen, hoor… Dit is echt een typische mannenreactie… En het niks terugsturen… Ik heb dat hier één keer meegemaakt. M’neer had een feest, hartstikke leuk voor hem. Ik wist van tevoren dat hij zou gaan drinken, en daardoor mij zou bellen en smsen enzo. Dat deed hij dus ook. Hij zou rond een bepaalde tijd zo ongeveer thuis zijn… Ver ná de tijd die hij tegen mij had gezegd, was hij er nóg niet. Ik op een gegeven moment op hete kolen, en ook bezorgd, omdat ik ook niks meer hoorde. Ik heb toen een sms gestuurd, ook weer geen reactie… Ik heb toen dus de deur op de knip gegooid, zo van: ‘Jij mij zo in onzekerheid laten? Ik jou buitensluiten…’ Ik ben er níet trots op, maar ik was zoooooooo kwaad… :evil:



Komt ie half lazerus thuis, en hij moest aanbellen natuurlijk… Bleek dus dat z’n telefoon leeg was, waardoor hij mij niet kon bellen of smsen. Dus hij moest ook blijven bellen totdat ik het hoorde. Hij heeft wel zo’n 7x aangebeld voordat ik het hoorde… :oops: :angel:



We hebben toen ook enorme ruzie gehad, en heb hem even héél duidelijk gemaakt dat hij dat níet meer hoeft te flikken… Dat heeft hem best laten schrikken… :shifty: En hij heeft zelfs z’n excuses aangeboden, iets wat hij voorheen NOOIT deed…



Maar meis, is hij nu al wel weer thuis??? Wat kun je dan in onzekerheid zitten, hè… :hug: En later heel boos worden… :evil: … :hand:

ps. hij heeft aangegeven nooit geen vierdaagse te hoeven lopen :? :lol:



nu maar hopen als ie uit bad komt zijn humeur verbeterd is :?

Gelukkig meid, dat alles goed is afgelopen!

ja echt wel hij begreep opzich me kwaadheid en ongerustheid wel maar gaf aan hoe lavenloos ik ook zal worden ik weet altijd me adres en hoe ik thuis moet komen opzich wel een geruststelling



ik ga n u ff wat eten maken voor de kids want mijn 2 oudste zitten te stuiteren op de bank en me jongste wil de fles



dikke knuffel :-*

leuke baas zeg… maarruh… hoe zijn ze daar gekomen dan???

hij en zijn coleg zijn de enige met een bedrijfsauto en in de bouwvak worden die auto’s altijd naar de keuring gebacht en tegen de tijd dat werken weer begint brengt de garage de auto weer.



dus hij’s met zijn bedrijfsauto gegaan en zijn baas had belooft je komt met taxi thuis heb hem later nog gesmst koe kom je thuis weer de bevestiging met taxi.



Zijn baas heeft inderdaad gezegt lavenloos dat ie de taxi gebeld had voor ie vertrok maar niemand kwam :frowning:

o wat ergt zon baas

en wat zal jij je zorgen hebben gemaakt



veel succes vandaag bij de meeting in utrecht

proest… arme man, wat zullen zijn voeten zeer doen.

om 6 km per uur te wandelen moet je erg hard doorlopen wil je dat halen.



Ik kan me je boosheid wel voorstellen, maar gelukkig was het minder erg dan je in eerste instantie dacht.



succes vandaag,