wanhoop :(

Zo dan, gezellige baas :o

Snap ook best dat je uitging van een lavenloze vent hoor, want veel mannen zijn nou eenmaal zo, incl. de mijne :silenced:

Als ze een feestje hebben moet het ook meteen " goed" aan toe gaan.

In begin van onze relatie moest mijn vent nog wennen aan dat ie niet alles meer kon maken als je een relatie heb, hij ging elk weekend de beest uit hangen en op een nacht kon hij geen taxi meer krijgen beld ie zielig op zo van kan geen taxi krijgen moet nu helemaal lopend naar huis, tsja pech ik onzeker en “gezellig” alleen thuis zitten zorg je ook maar dat je thuis komt heb hem dus mooi een km of 6 laten lopen naar huis en ben zelf lekker in bed blijven liggen :mrgreen:

Nu stapt ie nog zelden maar als die drinkt doet hij het ook " goed" baal daar wel van want hij zuipt dan voor 50 euro op en kotst er voor 100 euro weer uit :sick:

Maar goed jouw vent had dus dikke pech zo vannacht zeg, arme ziel bloedende voeten, wel lief dat hij toch nog met je mee gaat naar de meeting, veel plezier :-*

Op zich wel een goede les Ilse want zo zie je maar dat je je man toch wat verkeerd had ingeschat.

Dat hij een stuk verantwoordelijker is dan je dacht en dat is toch mooi, of niet??

:-* Ilse en zeg maar dat hij zo iets nooit meer moet doen jou in de onzekerheid laten zitten. Was er waar ze waren geen andere telefoon waar hij jou even kon bellen? Wat een baas zeg pfff Eigenlijk zou frans zijn ziek moeten melden maandag dat hij zijn voeten kapot heeft gelopen en dat hij niet kan komen dan zal de bass dat hopelijk geen 2 de keer meer doen.Veel plezier vandaag meid !!!



:-* Danielle

Jee meid wat een verhaal!!!



Gelukkig is het goedgekomen, maar kan me heel goed voorstellen dat je helemaal in de rats hebt gezeten.



Dus voor hem geen bedrijfsfeestjes meer!

fijn dat hij er weer is en dat het meeviel (met de drank en jouw beeld ervan dan he?)

Maareh… volgende keer kan hij toch wel ff bellen van hee schatje ik kan geen taxi krijgen ?



Maar goed ga hem maar lekker verzorgen.

Gelukkig dat 'ie gezond en wel weer thuis was.

Ik zou het mijn vent dan nog wel kwalijk nemen dat hij vóór z’n wandeling niet even MIJ op de hoogte zou brengen… :roll: maar goed. Eind goed, al goed… nu die blaren nog weg :wink:

hoi



west frans heeft nu 3 weken vakantie dus zijn voeten kunnen nu goed helen.



Hij gaat zeker zijn baas hierop nog aanspreken want dit kan gewoon niet.



het beeld wat ik vanacht van hem hjad tja daar was ie niet zo blij mee, omdat ie heel gied weet hoe ie naar huis moetr komen dronken of niet.



Dus denk dat ie daar niet zo blij mee was dat ik de hele nacht zo bezorgt was volgens mhem was dat niet nodig :wall:



hebbenn net allebei 1 uurtje op de bank gelegen ben nog steeds dood op maarja moet zo eten maken voor de kids.



en de meeting was erg gezellig van de juni mama’s :dance:

Ik moest ook gelijk aan de vierdaagse denken, toen ik las over de blaren op zijn voeten.



gelukkig veilig thuis gekomen. Maar zijn baas mag wel eens wat beters regelen en zorgen dat al zijn personeel gewoon thuis kan komen.

Rare dat er geen taxi wou komen. Volgens mij had je toch aardig wat kunnen verdienen voor een ritje van 30 km.

ff update



de baas heeft gebeld zijn excuus aangeboden en ons opgedragen deze vakantie een goed restaurant op te zoeken en op zijn kosten met zijn alle daar te gaan eten.



Bonnetje moesten we opsturen dan maakte het het geld aan ons over.



hij voelde zich toch wel schuldig :think:

Wat een verhaal… dat etentje van die baas is wel het minste…

En dat voor een leidinggevende… :hand:



Hoest nu met Frans zijn voeten???

@ilsederooy wrote:

ff update



de baas heeft gebeld zijn excuus aangeboden en ons opgedragen deze vakantie een goed restaurant op te zoeken en op zijn kosten met zijn alle daar te gaan eten.



Bonnetje moesten we opsturen dan maakte het het geld aan ons over.



hij voelde zich toch wel schuldig :think:




ik zou meteen een lekker duur restaurant zoeken,en de hele familie uitnodigen :mrgreen: :wink: :dance: :drool: