wachten, wachten en nog eens wachten...

hallo allemaal,

Ik heb nog niet getest, maar ga het morgen toch echt doen. Heb nog steeds geen bezoek van opoe maar heb wel buikpijn. Vrijwel constant maar het voelt anders dan anders. Of ik verbeeld het me maar! :oops:

Dit weeekend ben ik behoorlijk van slag geweest, na het paardijden werd ik in de avond niet goed. Heel duizelig, misselijk bij iedere hap en toen harstikke bang natuurlijk. Vrijdag had ik een bloedtest laten doen, omdat ik al langer last hiervan heb.

Vandaag de uitslag, ik ben kerngezond :smiley: Maar wat heb ik dan :?

De dokter raadde aan om te testen, dus morgen doen we dat maar!!!

Ben nog steeds dizzie en bij het eten wordt ik miselijk :shock: zou het dan toch…

Maar het kan ook nog zijn dat ik een virus heb, dat kunnen ze niet zien in de boedtest. Moet er weer opnieuw getest worden. Eerst maar de GROTE TEST!!! :pray: :pray: :pray:

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Sophia

Oh junior, spannend joh. Het is me een raadsel wat je hebt. Toch maar een testje tegen aan gooien. Ik hoop dat het positief uitpakt.

De HA had je ook met een bloedtest kunnen testen op zwangerschap, gek dat hij dat niet heeft gedaan.

Tsja de rest loopt qua cyclus redelijk gelijk, voor ons…wachten wachten en wachten zucht :eh:

liefs :vlinder:

hoi jane

sommige artsen doen niet zo snel een bloed test zie mijn verhaal helpppp ik word gek. ik hoor nu al bij 9 dagen ovetijd alleen maar AFWACHTEN bij mij wil hij ook nog geen bloedtest doen.

eventueel bij een maand over tijd wil hij er over gaan denken

dus helaas zij niet alle HA zo makkelijk

het wachten is echt een kriem blehh zat word het

hoop voor jullie voor een positieve uitslag

liefs anneke :-* :hug:

hoi jane en anekep,

ik heb net getest maar niet zwanger MAAR het was een ienimienie plasje, ik hou nog even de hoop op morgenvroeg.

heb toch echt het gevoel dat ik zwanger ben, of wil ik het te graag…

ik had wel tegen de dokter gezegd dat we ermee bezig zijn en dat mijn cyclus zo lang is maar ze zij er helemaal niks over. alleen de assistente vandaag gaf aan eens te testen

ik laat het jullie morgen weten

liefs sophia

Hoi Anneke en Sophia,

Oh Anneke dat wist ik niet dat de HA daar op wil wachten, maar ik dacht dat als hij Sophia al een bloedtest geeft dan had hij dat wel mee kunnen nemen. 16 dagen is wel lang, 9 trouwens ook. Ik lees vaak op het forum dat die testjes niet altijd hun werk goed doen. Sommige mensen testen pas na weken positief.

Ik snap heel goed dat je denkt dat je zwanger bent als je 16 dagen overtijd bent, jeetje nou spannend. Ik duim voor jullie.

liefs Jane

hoi jane,

ik heb geen flauw idee hoe lang ik al over tijd ben dat is het ´m nou!

ik ben sinds juni pas 2x ongi geweest, de 1e keer na 5 weken ikke blij!!! toen na 8 weken , ikke niet blij :think:

En nu dus sinds 22 september niks :cry:

ik snap er geen snars meer van, ik moet vrijdag naar de verloskundige en mag mijn bloedtest van de dokter meenemen, ik hoop dat zij wat zinnigs kunnen vertellen. NEE, ik hoop dat ik kan bellen om te vertellen dat ik zwanger ben :pray: :pray: :pray:

ja ok 16 dagen is idd heel erg lang ben ik met je eens dan ga je dat zeer zeker denken en idd als ze al bloed moest prikken had ie het idd zo mee kunnen nemen

artsen soms :frowning: :naughty: :doh: :wall: :hand: :think: hahaha we houden jullie op de hoogte

liefs anneke :-* :mrgreen:

Hmm… en dan kom ik met m’n ene daggie… dát vind ik al lang!! :wink: :mrgreen: