Hey dames,
Even een topic voor de meiden die in de wachtperiode zitten… Even het hartje luchten… Wat is het toch vreselijk om elke keer weer in die vervelende spanning te zitten…
Ik moet nog 5 dagen wachten… Ik heb wel hoofdpijn, en af en toe onder in mijn buik… Maar dat kan vanalles zijn…Ook heb ik vaginale afscheiding, wat ik normaal bijna niet heb.
Ik ben de hele week al zo emo dat ik overal om kan janken, echt verschrikkelijk…naja we zullen wel weer zien
Kus
Sterkte met het wachten en ik steek een :kaars: kaarsje voor je aan.
madame m en wawa,
Ik hoop voor jullie beiden dat jullie volgende week allebei goed nieuws komen melden.
Hier wordt alvast geduimd hoor !!!
liefs
Gerda
wachten wachten en wachten. :wall:
Ik zelf merk eigenlijk helemaal niets…Of toch wel…Of verbeeld ik het me.
Eergisteren zei mijn manlief. “Zeg schat doe eens even normaal, niet alles op mij afreageren”… Mijn reactie
Maar ach ik heb wel vaker moodswings.
Oh en wel moe, maar niet goed kunnen slapen, al enkele dagen lichtelijk geirriteerd, lichamelijk merk ik niets. Mijn cyclus is volgens mij ook vrij lang 34 dagen. Er zit maar één ding op wachten, wachten en wachten
Madame m en Wawa ik duim mee. Succes.
gelukkig, nog meer mensen die in t zelfde schuitje zitten!
Ik begin wat buipijn te krijgen… hoop dat t niet :twisted: :twisted: zijn…
Kus
Spannend!
En nog geen rode :twisted: te zien??
nou ze zijn er weer hoor…
Succes voor de andere wachters!!
:-*
Oh wat balen Madame m. Ik had voor je geduimd. :hug:
sterkte joh
groetjes jane
Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier, dus ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Samantha, en ik ben 24. Sinds Februari willen we dolgraag een kindje. Maar tot nog toe niks, dus…
Echt heerlijk om te merken dat veel meer mensen dat hebben. Als je al die dikke buiken om je heen ziet lijkt het wel of het bij iedereen vanzelf gaat, behalve bij jezelf…
Vandaag derde dag over tijd, dus weer spannend. Ik ben het helemaal met je eens Madame, dat wachten en die spanning van wel of niet is echt slopend. Jammer joh, dat het niks is geworden. Heel veel succes bij de volgende ronde.
Groetjes, Sam
Welkom hier samantha,
spannende uren voor jou. drie dagen overtijd, ben je dat wel vaker?
Ik zal voor je duimen meid :thumbup:
groetjes jane
Dank je Jane. Volgens mij krijg je al bijna spierpijn van dat duimendraaien:)
Ja, ben ik wel vaker, dus zegt nog niks. Ik wacht ook echt een poosje met testen, jammer van het geld als het voor niks is… Dan wacht ik toch maar liever op moedertje natuur:)
Voor jou komen de spannende dagen er ook weer bijna aan, hé? Heel veel succes, joh.
madame m, wat jammer!!! hopelijk volgende ronde wel raak!
Samantha, ik vind het wel knap dat je zo lang kan wachten met testen… ik vind dat zo moeilijk. Maar ik heb nu geen tests meer, dus ik moet wel even wachten.
Vooral de laatste paar dagen voor m’n nod vind ik echt verschrikkelijk… ze lijken zo lang :? .
Ik vind de dagen na m’n NOD juist het ergst. Tot die tijd weet je ‘zeker’ dat er niks gebeurd (alhoewel, soms ben ik ook weleens drie dagen te vroeg), maar juist erna wordt het allemaal onzeker…
Het domste is dat ik mezelf ook nog ga kwellen met babydingen. Kijk ik even bij de baby kleertjes, ofzo. Of even op internet naar ene leuk babykamertje. Echt hee dom, maar dat kan ik echt niet laten.
Nog een paar daagjes, Babbel, effe volhouden. Kijk maar naar jeschattige dochtertje, dan weet je waar je het ook al weer voor doet…
Babbel, Ik heb dat ook. Mijn cyclus is vrij lang 34 dagen. Ik word gek van dat wachten. Ik heb één test in mijn kast liggen en die lijkt me toe te schreeuwen. Ik ga hem niet gebruiken hoor, maar wat jij doet Samantha dat doe ik ook, op internet surfen en surfen en dan ineens kan ik ergens mijn gegevens van de cyclus invoeren en wat komt er uit. NOD 13 november, bloedtest vanaf 7 november, andere test op 9 November. Nu spookt dat echt door mijn hoofd die 9 november. Het schijnt dat je vier dagen voor je NOD al mag testen. Nou ik probeer het gewoon uit te stellen :wall:
Zeg voelen jullie al iets… Ik namelijk zeer weinig.
Nou, ik voel me behoorlijk misselijk. En vanacht dus opeen hartkloppingen (zie topic). Ben ik wel even vangeschrokken…
Hoe gaat dat, trouwens, zo’n bloedtest? Kan dat via je huisarts ofzo?
Schijnt wel meer zekerheid te geven. Op een ander topic las ik dat sommige ze ook gebruiken als gewone tests niks uitwijzen en menstruatie utblijft.
Wel lastig, hoor. Je wilt het graag weten, hé?
Zelf zou ik even wachten. marr ja, wie ben ik…
Ja die kan je bij de huisarts doen. Maar voor mij zou dat alleen een optie zijn als ik echt een tijd overtijd zou zijn en de testen steeds negatief zouden zijn. Op het forum lees ik dat dat regelmatig voorkomt. Zelfs dat er na weken nog steeds negatief getest word. Ben trouwens als de dood voor prikken, laat mij maar over zo’n staafje plassen.
Verder heb je gelijk hoor ik wacht gewoon even. Wel schrikken joh die hartkloppingen. Bij de topic zwangerschapsverschijnselen heb ik daar ook een stukje over gelezen. Het is wel een positief teken. Spannend hoor, ik blijf duimen. haha succes.
Ik ben net ongesteld geweest, moet dus nog flink klussen deze maand. Maar kan eigenlijk nu haast al niet wachten wat de uitslag zal zijn volgende maand, tenminste als ik dan niet ongi ben geworden. :oops:
Mijn cyclus neemt dan ook een loopje met mij. Het duurde 30 dagen voor ik ongi werd dus een maand later deed ik een test na 32 dagen. Negatief en 's middags werd ik ongi. Na 34 dagen deed ik weer een test. Helaas negatief en de volgende dag werd ik weer ongi.
Ik ben er dan ook nog niet uit hoe lang ik deze cyclus zal wachten met testen.
Eerst nog maar ff klussen :mrgreen:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Oh balen joh.
Nu eerst weer wachten tot je kan klussen en dan weer wachten tot die ene datum die dus bij jou niet eens heel erg vast ligt. :hug:
wachten, wachten en wachten
Nou laat je er niet teveel door leiden hoor en doe je ding. veel succes met de klusronde en de volgende wacht ronde.
groetjes jane :vlinder:
@jane wrote:
Ik heb één test in mijn kast liggen en die lijkt me toe te schreeuwen.
Zeg voelen jullie al iets… Ik namelijk zeer weinig.
haha heel erg herkenbaar… die testen schreeuwden mij ook toe vanuit de kast :lol: maar nu heb ik ze niet meer en ik ga ze ook nog niet kopen.
ik voel verder ook weinig… af en toe een krampje, dat kan natuurlijk van alles wezen en erg moe de laatste paar dagen, maar ik heb dan ook niet al te best geslapen :?
spannend hoor Babbel ik hoop dat het raak is, of zijn de rakkers er inmiddels al:evil: :evil: . Hoe lang denk jij dat je het kopen van de test nog uit kan stellen. Hoor je ze al in de schappen van het kruidvat roepen.
Hou vol elke dag is er één.
succes :thumbup: :thumbup: