Ik voel me trouwens ook moe en mijn buik is steeds maar opgezet, nu heb ik daar vaak last van, maar het blijft deze keer wel wat zeurderig.
Jane, tot nu toe nog geen rakkers te zien. ik wil morgen een test (of meerdere testen :mrgreen: ) gaan kopen en dan vrijdagochtend testen, als ik nog niet ongi ben geworden natuurlijk :roll:
ik ben gewoon helemaal de kruidvat ed ingegaan toen ik boodschappen aan het doen was :lol:
ik twijfelde wel :oops:
Wat spannend babbel!!
Hé Babbel, heb je al een test gekocht?
Ik ben toch maar blij dat ik niet getest heb: na vijf dagen over tijd vandaag toch ongi geworden :(:(
Nog steeds zeurderige buikpijn, Jane? Is dat voor jou een goed of slecht teken?
Niks, aan, hé, Evelien, zulke rare cyclussen? Ik wacht tegenwoordig dus vijf á zes dagen, maar het lijkt wel of het steeds verder op schuift.
Succes met klussen. Blijf er van genieten…
ik mag uit de wachtkamer… ik ben zwanger!!! als alles goed gaat word ik een juli-mama.
Ik hoop jullie daar ook nog te zien!!!
Ook hier dan nogmaals gefeliciteerd Babbel
En ik hoop zeker ook binnenkort bij de Juli mama’s te komen praten.
:think: Alhoewel de berekening, mocht ik deze ronde zwanger worden, waarschijnlijk augustus zal worden.
Mocht dat het geval zijn, dan wordt de baby hoogstwaarschijnlijk eerder gehaald worden en kan het toch een juli baby worden
Ondertussen nog gewoon door blijven klussen.
Uitgaande van mijn laatste cyclus (moet toch ergens vanuit gaan) is mijn eisprong een dag na mijn verjaardag. Een beter cadeautje kan ik toch niet hebben :mrgreen: Oja, en de hele week (laatste dag is dan die mogelijke eisprong) zitten we in Parijs.
Nou, dat moet toch wel goedkomen deze ronde… toch??? :shifty:
edit: ik zie nu op een andere site, dat de eisprong 2 dagen eerder is?? Nouja, hopelijk hebben we in Parijs een goed stevig bed :mrgreen:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw sinds gisteren, maar ik ben blij dat ik het heb gedaan.
Ik dacht dat ik de enige was met die rare “hersenspinsles” van het wachten.
Mijn cyclus is een loopje met me aan het nemen, sinds juni eerst 5 weken, toen 8 weken en nu zit ik op precies op 7 weken. Ik kan niet eens en mooie teller maken, die gaat maar tot 44 dagen
Doordat het niet lukte ging ik opeens heel erg twijfelen, nu hebben we bijna 2 maanden verspild door niet te oefenen. Maar nou kan ie weer! :mrgreen:
Eens kijken of we geluk hebben, maar ik vind het zo spannend. Ik denk soms wel eens dat het niet zal lukken omdat ik zo grote tussenposen heb?
Wie heeft hier ook last van?
LIEFS Sophia :kaars:
hallo iedereen ,ja wat ik hier lees komt me bekend voor zat ook met spanning tewachten en ben ook niet zwanger,mijn cyclus was nu 32 dagen al 2 maanden is ie goed ,komende week kunnen we weer vollop klussen ,wij zijn nu bijna 1 1/2 jaar bezig met klussen heb er voor 8 jaar geen pil gelikt en heb de laatste maanden er niet meer aan gedacht maar nu op dit moment doet het me steeds meer pijn ,deze week kreeg ik van drie kennissen tehoren dat ze zwanger zijn en dat was ff diep zuchten en slikken gr rilana
Babbel gefeliciteerd joh. Geweldig. Geniet er lekker van en grappig dat je toch het kruidvat in bent gegaan. Ik herken dat zo
:vlinder: :vlinder: :vlinder:
Iik kan je niet vergezellen. Ik heb bezoek gekregen en ga voor de volgende ronde. Weer wachten wachten en wachten
Welkom dames. Ja het is fijn om de hersenspinsels te mogen delen met anderen. Het is toch bijzonder om zulke intieme momenten van elkaar te lezen. Veel klusplezier en ook voor mij geld:…
volgende ronde nieuwe kansen.
Liefs
Nou, dames wij blijven noge even gezellig wachten. Maar wel leuk voor babbel ik zal voor haar duimen!
Ik heb nog geen bezoek gehad, maar opoe laat nogal eens op zich wachten dus maak me nog niet te blij!
Liefs Sophia
spannend hoor sophia, ik zal ook voor jou een duimpje draaien :thumbup:
hoi jane,
bedankt, voor jouw zal ik ook druimen en je krijgt een kaarsje! :kaars:
fijne zondag nog!
liefs sophia
@junior wrote:
Ik heb nog geen bezoek gehad, maar opoe laat nogal eens op zich wachten dus maak me nog niet te blij!
Liefs Sophia
Ha, ha, ik moest echt even lachen toen ik dit las. Mijn moeder gebruikte deze uitdrukking vroeger altijd, omdat ze bij hen thuis het niet gewend waren de dingen bij de naam te noemen. Als ze het soms nog zegt, lach ik haar altijd een beetje uit… Grappig, hoor, om dat hier weer tegen te komen…
Nou, junior, ik hoop dat je van 't weekend geen bezoek hebt gehad… Wanneer ga je testen?
@jane wrote:
Iik kan je niet vergezellen. Ik heb bezoek gekregen en ga voor de volgende ronde. Weer wachten wachten en wachten
Liefs
Hé, bah, Jane. Niks aan voor je. Nou, ja, één piepklein pluspuntje: blijf je nog even gezellig bij ons…
Zonneschijn, veel plezier in Parijs. Ik hoop dat je een mooi cadeautje krijgt op je verjaardag. Maar ja… eerst weer wachten, wachten, wachten…
Hoi Samantha24,
Ja, wij gebruiken opoe altijd als vriendinnen onder elkaar! Leuk dat het je opviel.
Ik ga pas na volgende week testen. Omdat ik dan op dik 8 weken zit, tot nu toe de langste cyclus. Maar ik ga niet meer zo snel testen hoor, daar heb ik een zin meer in. Je wordt er harstikke zenuwachtig van! :roll:
Maar we oefenen gewoon door hoor :mrgreen:
En binnenkort hebben we een gesprek bij de verloskundige, die hebben een informatief spreekuur. Je kan daar met al je vragen terecht, echt een super idee. Ik zal wel op 't forum melden hoe het was.
Succes.
Liefs Sophia/Junior
Groot gelijk, junior, al dat testen voor niks is jammer geld en je wordt er alleen maar zenuwachtig van.
Nou maar hopen dat die opoe van jou niet meer komt opdagen voorlopig.
@Samantha24 wrote:
@jane wrote:
Liefs
Hé, bah, Jane. Niks aan voor je. Nou, ja, één piepklein pluspuntje: blijf je nog even gezellig bij ons…
Zonneschijn, veel plezier in Parijs. Ik hoop dat je een mooi cadeautje krijgt op je verjaardag. Maar ja… eerst weer wachten, wachten, wachten…
Nog 1 week wachten voor Parijs. En dan weer wachten op het resultaat daarvan :lol:
Bezoek gekregen, opoe komt langs Ik moest mij even op mijn achterhoofd krabbelen voordat ik hem doorhad :lol:
Wij hebben (of mijn man eigenlijk) heeft het altijd over de ferrari of die weer in de garage staat.
Bezoek gekregen, opoe komt langs :P Ik moest mij even op mijn achterhoofd krabbelen voordat ik hem doorhad :lol:
Wij hebben (of mijn man eigenlijk) heeft het altijd over de ferrari of die weer in de garage staat
Ha, ha, met 'de auto in de garage zetten' bedoelen wij weer een gezellig potje klussen.
Tja, dan toch wel handig om ff te vragen wat iemand bedoelt...:)
Zit er al weer iemand in de buurt van z'n NOD?
haha lachen al die benamingen. Op het forum lees ik veel ongi, maar dat vind ik een tikkie kinderlijk. Sophia is er al nieuws?
Wat knap dat je niet test en (geduldig :eh:) afwacht. want wachten dat kunnen we hier goed :wall: :wall: .
Voor mij en de andere is het weer tijd om auto’s in te parkeren
Liefs Jane
volgens mij lopen we allemaal een beetje gelijk nu… spannend hoor