Waarom flesvoeding?

@piek wrote:

vanwege borstverkleining

(de kans op mislukken was te groot)

Dit geld ook voor mij.

Soleil 8)

Wij zijn overgestapt op de flesvoeding omdat Nathalie op de bv maar bleef afvallen, ze kreeg wel voldoende melk binnen maar geen voedingswaarde, het kind lag ruim een uur te drinken en was dan nog niet voldaan. Eerst gaan kolven en kwam echt ruim voldoende uit maar ook na het drinken van de gekolfde melk bleef ze huilen en hoorde je haar maagje echt knorren. Geboortegewicht was 3700 en na 9 dagen woog ze nog 3035 gram. Toen in overleg met vk besloten om op de fles over te gaan en ze was zowaar stil en voldaan!!! Bij een eventuele tweede zal ik toch weer bv gaan proberen.

na de bevalling bv gegeven, toen ik thuis kwam ben ik gaan kolfen omdat aanleggen niet goed lukte… Ik ben toen steeds gekolfde bv gaan geven omdat ik dan wist hoeveel hij binnen kreeg en andere mensen hem ook eten konden geven.

Na 4 weken was ik t gewoon zat. Ik wilde weer kunnen eten wat ik wilde, mss een keer wat drinken, ik werd er gek van om met een doorgelekte bh te slapen…en ik kan nog wel ff doorgaan. Ook wat ik eerder las wilde ik weer gewoon mezelf zijn. Mijn lichaam was al lang genoeg anders

Ben van de een op de andere dag over gestapt en ben er echt tevreden mee.

Mocht er hier ooit een 2e komen dan begin ik gelijk met de fles.