Ik mag vanmiddag een nieuwe telefoon uitzoeken. Op internet en ook hier lees ik dat de Iphone je van het is. Maar wat is het verschil tussen een reguliere foon met onbeperkt internet en de Iphone?
Ik hik nog een beetje aan tegen de best forse abonnementskosten.
Wie overtuigt mij?
Allemaal handige applicaties.
Touchscreen.
Heel gemakkelijk in gebruik, het spreek allemaal voor zich.
Je kan hem koppelen aan je mail.
Hij kan ook bellen trouwens :mrgreen:
Omdat ie zoveel leuke features heeft 8) :thumbup:
En vooral snel internet en youtube fimpjes.
En de navi die we er voor 4 euro opgezet hebben. Handig voor op de fiets
En de feature om ermee te hardlopen en de Iphone precies bijhoudt welke afstand je loopt en hoeveel calorieën je verbrandt.
En euh…gisteren op de kermis nog een leuk en scherp filmpje gemaakt van de kinderen en geüpload naar Youtube voor opa.
Het is een leuke zoethouder voor de kinderen in bijv. het restaurant. Een Dora spelletje zit er ook op
Je kunt er uitzendinggemist op kijken op de wc op je werk
Mijn tante zweert bij de Iphone, ze kan er heel veel muziek op zetten!!!
Thanks meiden voor de supersnelle reacties! Uiteraard een groot voordeel dat ie ook kan bellen :mrgreen: .
Ik heb nu een Samsung weet ik veel welk type. Maar heeft dus ook een touchscreen en onbeperkt internet. Ik vind het alleen een waardeloze telefoon. Helaas moet ik er nog mee doen tot volgend jaar juni.
Gelukkig loopt het abonnement van manlief af en hij is bereid mijn abo over te nemen, zodat ik van deze foon af kan.
Ik neig dus erg naar de Iphone, maar vind de abonnementskosten best hoog.
Gaan jullie vaak over jullie bundel heen en welke bundel hebben jullie?
Ik ben een enorme fan van smsjes sturen, bellen doe ik er ook wel mee uiteraard, maar niet extreem.
HELP?
Juud ik wil straks ook een iphone alleen schijnt er van de zomer een nieuwere uitkomen dus ik wacht nog even
Met een speciale app sms je gratis tussen iPhone en Blackberry bezitters :thumbup:
voor echt alles is een app te bedenken. Msn. Appie. Borstvoeding management :mrgreen: BMI berekenen. Facebook Hyves twitter. Kranten, Jaap.nl, recepten, vakantieplanners, hotel boeken, marktplaats, lonely planet, streepjescodescanner die prijzen vergelijkt maar ook allergieinformatie geeft. Snel internet, handige bediening, en makkelijk toetsenbord via touchscreen. Gepost via de iPhone :mrgreen:
Thanks Lydia! Mag ik vragen wat jij voor een abonnement hebt?
Ik ben zo bang dat ik elke maand fors moet bijbetalen omdat ik over mijn bundel heen ga. Maar ik ben ook niet van plan om bijna 100 euro per maand te betalen aan een foon.
Oh, twijfels, twijfels, twijfels…
Ik betaal 30 euro per maand. Geen idee waarvoor :oops: Erg hè.
Dan heb je vast I-150. Althans, dat is de prijs die ik tegenkom op internet :mrgreen:
Ik ben bij t mobile goedkoper uit dan bij KPN. Ben veel onderweg en ik gebruik hem intensief :thumbup:
lydia hoe werkt het dan met de apps, download je die ?
In dit filmpje zie je een paar commercials (in Engels) waarin heel goed wordt uitgelegd waarom.
http://www.youtube.com/watch?v=6lZMr-ZfoE4&feature=related
Ik zweer bij de iphone!!!
Op je scherm is een AppStore met Apps in allerlei categorieën. Bijv. Reizen, muziek, sport, nieuws etc. Sommigen zijn gratis en sommigen niet. De apps worden up to date gehouden. Installeren gaat simpel, keer op klikken en hij verschijnt op je scherm.
Judith, thuis draadloos internet? Erg handig namelijk. Oh ja en 1 groot nadeel; de batterij vind ik snel leeg gaan. Heb een lader voor in de auto.
Ik heb net even gebeld met Belcompany en de meneer daar vertelde me dat ik de Iphone nog helemaal niet kan gebruiken als ik hem vandaag aanschaf. Abonnement loopt namelijk af in september, maar vier maanden van tevoren kun je verlengen, veranderen van abonnement etc.
Volgens de meneer van Belcompany zijn de Iphones gesimlockt en dus onbruikbaar tot september. Flink balen dus!!
Dan kun je m wel gebruiken voor alle Apps etc met draadloos internet, maar je kunt er dan nog niet mee bellen. Als ik jou was zou ik dus op de opvolger wachten 8)
Hier nog iemand die de tijd tot oktober uitzit(dan pas loopt mijn contract af) om op de nieuwe te wachten, ben al zo geduldig :liar: :liar: :liar:
Overigens heeft mijn vriend er al een, dus ik kan al mijn lol op :dance: Mag er alleen niet te veel apps op zetten :roll: , dus ik beperk me tot de noodzakelijke. Straks lekker een 32GB en ik is blij, blijer, blijst :mrgreen:
Oh en hij riep in het begin ook: och wat moet ik er eigenlijk mee? Nu zit ie toch wel bijna dagelijks het voordeel ervan in. Hij houdt er oa. het weer, zijn beursaandelen, voetbal etc. mee bij
Los kost een gemiddelde Iphone overigens iets van 800,- :think: als ik me niet vergis, dus dat is - voor mij iig- geen optie :mrgreen: Bovendien heb je alleen wat aan de Iphone als je ook gratis internet erbij hebt, anders doe je er toch niks mee omdat internetten te duur is