Waarom een Iphone?

Is idd funest voor’t beltegoed, tenzij je gratis internet hebt :wink:

En ja, ik heb een laptop met draadloos internet, maar aangezien ik nu 3 dagen, straks misschien 4 dagen per week werk, en daar met openbaar vervoer heen- en terug ga ben ik erg blij met mijn Ipod en huidige mobieltje met wat spelletjes. Straks op de Iphone kan ik ook wat op werken(wat ik anders toch thuis zou moeten doen :wink: ) oid.

Ah Eisblume, een medewachtster :mrgreen: . Ik vind het erg jammer dat ik hem nu nog niet kan aanschaffen. Maar aan de andere kant; als er echt een nieuwe versie uitkomt van de zomer, dan vind ik het ook wel weer erg leuk om die te kunnen uitproberen…

En de Iphone los kopen is voor mij ook geen optie hoor! Ik vroeg me wel af of er ook simlockvrije Iphones zijn?

Wat ik weet niet… Omdat T-mobile (en KPN dacht ik :think: ) een contract met Apple hebben. Maar het zou me niet verbazen als je die zou kunnen hacken. Maar dat zou ik mijn leerlingen eens moeten vragen, die weten daar zeker meer over :wink:

Overigens snappen die niet dat ik’m niet los koop :roll: is toch maar 800,- :roll:

iphone is heeel makkelijk te jailbreaken hoor :mrgreen: en als je dat hebt gedaan kan je er zoveel meer mee en gratis ook nog

Kan hoor, dan heet het jailbreaken 8)

hihi gaan we met zijn 3en wachten tot de nieuw i phone :mrgreen:

@pearlie wrote:

iphone is heeel makkelijk te jailbreaken hoor :mrgreen: en als je dat hebt gedaan kan je er zoveel meer mee en gratis ook nog

kijk, nou weet ik tenminste wat mijn leerlingen met jailbreaken bedoelen, weer wat geleerd vandaag :mrgreen: als ik zo doorga wordt ik nog een leipe docent ook nog :wink: of is leip alweer out :think:

Met een iPhone doe je het goed bij leerlingen :mrgreen:

@lydia wrote:

Met een iPhone doe je het goed bij leerlingen :mrgreen:

Dé reden voor een Iphone uiteraard :wink:

Ben woensdag al vreselijk door de mand gevallen bij THE IMBECILE TEST, en nu zin ik op wraak (en zit ik thuis stiekum te oefenen :wink: :lol: 8) )

wat is jailbreken? :think:

hmmm ik mag binnen kort een nieuwe telefoon uitzoeken… geloof dat in augustus mijn abbonement afloopt… zou ik dan ook zo’n iphone kunnen uitzoeken denken jullie?

Ik heb net een nieuwe telefoon en dacht ik ga lekker voor iets anders dan een Iphone want die heeft iedereen! Bah alleen maar ellende met mijn nieuwe telefoon en spijt dus ik zou wel voor een Iphone gaan :angel:

Wow is het niet veel voordeliger om zo’n ding los te kopen en een goedekope kaart met abonnement er in te doen? Of zeg ik nou wat heel doms? (zit me hart af te vragen wat ik voor foon heb, is een zonder toetsen, van lg, manlief heeft een nokia 3310, veel makkelijker in gebruik en er zit een leuk spel op, snake :mrgreen:). Met die van mij ben ik een half uur bezig geweest om hem op te waarderen. Ik heb een prepaid kaart van de zaanse grootgrutter.

Achthonderd euro voor een telefoon? En dan zonder abonnement erbij? Ongelooflijk.

Maar hebben jullie dan geen pc dat je met de telefoon internet? (zit me ineens af te vragen of ik ook kan internetten met mijn foon of is dat funest voor het beltegoed???).