Waarheen op vakantie met de kleine

Wat bedoel je met laagseizoen en spaarstand?

Hoi,



Ik bedoel met laagseizoen en spaarstand dat ze misschien minder verlichting aandeden omdat het geen hoogseizoen was (zoals ze ook niet strooiden omdat het geen hoogseizoen was). Er waren namelijk echt heel veel mensen die klaagden over de donkere plaza. Wij waren er meestal s ochtends even om eten te halen in de supermarkt en bij de bakker (prima assortiment en keurige prijzen) en dan inderdaad rond 15.30 weer. Tussen het ontbijt en half vier gingen we meestal met de auto weg, en Niels sliep dan ook. Rond 15-15.30 eerst wat drinken en/of een ijsje halen. Nina naar de kinderbingo of zo en dan rond 17 uur het zwembad in tot een u of 19.30. Dan eten, bad en bed voor de kids. Wij, met vier volwassenen, amuseerden ons dan nog prima in het huis.

Dat de volwassenen niet vermaakt hoeven te worden, daar ben ik het helemaal mee eens. Maar ik ken genoeg vakantiebestemmingen waar voor de kleintjes (jonger dan 3) wat meer te doen is. Dat viel me tegen in CP Hochsauerland. En dus het koude subtropische zwembad. Ook dat heb ik prettiger meegemaakt. Wij gaan dus wel tussen het zwemmen door even zitten namelijk. En ook als Nina bij dat waterpayhouse speelde en ik speelde mee of stond erbij, dan had ik het echt koud. Nielsje klappertande zelf steeds, maar hij is ook nog wel erg klein voor dat soort dingen. Het peuterbadje was wel heerljk warm.

Genoeg ‘geklaagd’. Op zich is het een leuk park, vooral ook door de mooie omgeving en de keurige huisjes.



Marrije, Als je nog een voorkeur voor een huisje kunt opgeven, wij hadden huisje 607. Dat ligt direct aan de ingang van het plaza (15 m), bij de sportvelden-kant. Ideaal!

Ik heb net geboekt in Duitsland, in Waren (Müritz). Dat is vanaf Groningen 5 uur rijden, midden tussen 3 natuurparken in. Ik wilde niet weer zo ver in de auto, aangezien dat vorig jaar niet zo’n succes was.

en het is ook nog eens betaalbaar, want het kost 280 euro per week voor een vakantiewoning (gehuurd bij particulieren) en uit eten gaan in Duitsland is veel goedkoper dan in NL.