Waarheen op vakantie met de kleine

Van het voorjaar willen wij er nog even lekker op uit met z’n 3-en, voordat we daarna met z’n 4-tjes zijn.

(We gaan er vanuit dat de zwangerschap goed blijft gaan :wink: ) Maar waar naartoe? :think: Amy is dan 2 jaar en we willen echt een vakantie speciaal voor haar. Zij moet zich kunnen vermaken.



Het is een echt natuurkind, dus met een bos in de buurt is het al snel goed. Zwemmen vind ze heerlijk, dus eigenlijk zou het geen probleem moeten zijn om wat te vinden.



Zijn er hier mensen met de ultieme tips? Kunnen jullie een park aanraden, of een gebied o.i.d? Alle folders weten het zo mooi te vertellen, maar ervaringen zijn toch wat betrouwbaarder :wink:



Enne…de hond mag ook mee :mrgreen:

Wij gaan morgen met drietjes naar Erperheide van CP. Schijnt heel leuk voor kids te zijn, natuur (a la CP) en de hond mag ook mee :mrgreen: .

Gisteren besloten de hond toch maar niet mee te nemen dus die logeert al in het pension. :wink:

Ik laat je nog wel weten hoe het was! 8)

Veel plezier Nannietje! Ik hoor graag je ervaring !

CenterParcs en dan Erperheide?



Mooi bosgebied, lekker zwemmen in kleine ondiepe badjes en vaak lopen er ook nog diertjes rond bij je huisje.

Eekhoorntjes, konijnen, kippen, poezen en we heben zelfs een keer een hertje gezien.

Alles is aangepast, dus je kunt overal met een kinderwagen/buggy komen :thumbup:



Alvast veel plezier!

Nannietje: bijna tegelijk gepost zie ik, ik had de jouwe niet gezien. Solly :wink:

@Bagheera wrote:

Nannietje: bijna tegelijk gepost zie ik, ik had de jouwe niet gezien. Solly :wink:




Nou, dan MOET het wel een goeie tip zijn :mrgreen:

@Bagheera wrote:

CenterParcs en dan Erperheide?



Mooi bosgebied, lekker zwemmen in kleine ondiepe badjes en vaak lopen er ook nog diertjes rond bij je huisje.

Eekhoorntjes, konijnen, kippen, poezen en we heben zelfs een keer een hertje gezien.

Alles is aangepast, dus je kunt overal met een kinderwagen/buggy komen :thumbup:



Alvast veel plezier!




:mrgreen: Ik word nu alleen maar enthousiaster :mrgreen:

wij gaan ook naar CP maar dna richting het Het Meerdal…wij gaan de 1e week van april :slight_smile:

Land van Bartje (Drenthe, Landal), De Hellendoornse Berg (Overijssel, Landal), Hof van Saksen (Drenthe, Phanos).



Wij gaan in de eerste week van mei naar het laatst genoemde park (Landal was bijna overal al volgeboekt).

Moet het in NL zijn?

Ze kan tot ze 2 jaar is gratis met jullie mee vliegen.



Mallorca is superleuk!!!

@Anne-marie wrote:

Moet het in NL zijn?

Ze kan tot ze 2 jaar is gratis met jullie mee vliegen.



Mallorca is superleuk!!!




Het moet niet perse in NL zijn, maar gezien de financien denk ik dat het wel verstandiger is :mrgreen: Mallorca klinkt geweldig, maar dat wordt te duur denk ik :wink:

Via Sunweb / of ander internetreisburo…valt dat reuze mee! Wij hebben iedere keer nog een leuke aanbieding gescoord. voor rond de 250-300 euro pp per week.



Eten ter plekke is erg goedkoop voor 10-15 euro heb je een 3 gangen menu. Maar je kan in een appartementje ook zelf koken.



Hier zijn wij vorig jaar juni geweest!

http://zon.sunweb.nl/spanje/mallorca/alcudia/appartementen_alcudia_pins.htm?objectIndex=0



En hier het jaar ervoor!

http://zon.sunweb.nl/spanje/mallorca/cala_dor/appartementen_puerto_del_sol.htm?objectIndex=5

De prijzen die je noemt zijn inderdaad niet eens zo duur! Dat ben je amper kwijt voor een midweek centerparcs…



Thanks :thumbup:

hoi hoi



wij zijn 2 jaar geleden naar het drouwenerzand gegaan en dat was echt een groot succes angelina was toen 2 en vermaakte zich optimaal





het is gezellig in het bos zwembaden zijn vlakbij en bij het park heb je een soort pretpark (groot speeltuin) speciaal voor de allerkleinste in het pretpark is alles inclusief onbeperkt eten drinken en ijs dus echt een aanrader



de prijzen ben ik zelf erg over te spreken wij hadden 1 week en de hond ging ook mee en we betaalden 273 euro inclusief entree voor het pretpark





wil je de link hebben stuur me maar een pbtje of google even op de naam dan kom je er ook maar moet eerlijk zeggen wij hebben het heeeeeeeerlijk gehad daar en zelfs angelina ging huilen toen we weggingen :lol:



groetjes nathalie

@mamaatjevan4 wrote:

hoi hoi



wij zijn 2 jaar geleden naar het drouwenerzand gegaan en dat was echt een groot succes angelina was toen 2 en vermaakte zich optimaal





het is gezellig in het bos zwembaden zijn vlakbij en bij het park heb je een soort pretpark (groot speeltuin) speciaal voor de allerkleinste in het pretpark is alles inclusief onbeperkt eten drinken en ijs dus echt een aanrader



de prijzen ben ik zelf erg over te spreken wij hadden 1 week en de hond ging ook mee en we betaalden 273 euro inclusief entree voor het pretpark





wil je de link hebben stuur me maar een pbtje of google even op de naam dan kom je er ook maar moet eerlijk zeggen wij hebben het heeeeeeeerlijk gehad daar en zelfs angelina ging huilen toen we weggingen :lol:





groetjes nathalie




Bestaat dit nog? O … dan ga ik er ook snel eens heen. Ik ging daar vroeger als kind elk jaar een lang weekend heen … :thumbup: … toch al meer dan 25 jaar geleden dat ik er voor het eerst was.

Kijk eens op de site van de RCN. Even googlen op de naam :mrgreen: .

Deze vraag wilde ik vandaag zelf ook stellen: waar naartoe in de zomervakantie?

Mijn kinderen zijn dan 3 en 1 en ik vraag me af waar je dan naartoe kunt zodat zij zich ook vermaken.

Ik zit al te kijken bij vakantieparken in Duitsland (niet te ver weg), maar iets geschikts heb ik nog niet kunnen ontdekken.

Wie heeft nog meer goede tips?

Drouwenerzand heb ik al even bekeken. Dat ziet er mooi uit, maar is voor ons niet echt een andere omgeving, aangezien wij zelf in Friesland wonen. En het liefst zit ik toch wel op een plek dat niet aan thuis doet denken.



Wie heeft een goede suggestie?

Het Heijderbos van CP is ook leuk voor die kleintjes…de jungle dome lijkt voor grotere kinderen, maar de 2 jarigen kunnen zich met hulp van papa en mama daar kostelijk vermaken. (niet naar de vossemeren gaan, die is niet leuk, maar dat komt misschien omdat discovery bay dicht was). Het Heijderbos heeft buiten ook leuke speelplaatsjes voor de kleintjes.

Het is het land van Bartje geworden :mrgreen:

Dichtbij mijn broer, dus dan kunnen we daar ook nog eens heen (wij wonen aan de andere kant van het land), goedkoop en het klinkt allemaal erg goed :thumbup:

En heb je al wat gevonden?