Waarheen op vakantie met de kleine

@Mutti wrote:

En heb je al wat gevonden?




Whoehaha, tegelijkertijd gepost, zie mijn bericht hier boven :mrgreen:

whaha … tegelijk gepost :mrgreen:



We zijn hier vorig jaar geweest … echt :thumbup: Op het park veel speeltuintjes, ruim opgezet in het bos, binnen een zwembad, buiten een heel groot zwembad, midgetgolf, binnen een (klein) klim en klautergebeuren met ballenbak en glijbaan, huifkarrentochten, fietsen huren, kabouterbos vlakbij (Exloo, echt top), dierentuin vlak bij … en vast nog wel meer. En mooie, schone en ruime huisjes :thumbup: :mrgreen:

Ja, kabouterland klinkt ook erg leuk inderdaad!! En het was bijna de helft goedkoper dan de Erperheide, dat gaf toch wel de doorslag, ondanks dat me dat ook echt een super park lijkt! Ach wie weet, gaan we daar volgend jaar wel met z’n 4-tjes heen :inlove:

@Claudie23 wrote:

wij gaan ook naar CP maar dna richting het Het Meerdal…wij gaan de 1e week van april :slight_smile:




En wij de 3e week van april…ships, hadden wij bijna elkaar kunnen ontmoeten hahahaha



Trouwens Erperheide is :thumbup: , schitterende ballenbak en echt een speelingerichte zwembad (met echt zand in het midden van het peuterbad). Kortom echt op kinderen gericht.



Met de zomer gaan wij naar Menorca. Schijnt ook een eiland te zijn speciaal voor kleine kids!!



Succes!



Liefs,

Moon

@spooky wrote:

@Claudie23 wrote:
wij gaan ook naar CP maar dan richting het Het Meerdal…wij gaan de 1e week van april :slight_smile:




En wij de 3e week van april…ships, hadden wij bijna elkaar kunnen ontmoeten hahahaha



Trouwens Erperheide is :thumbup: , schitterende ballenbak en echt een speelingerichte zwembad (met echt zand in het midden van het peuterbad). Kortom echt op kinderen gericht.



Met de zomer gaan wij naar Menorca. Schijnt ook een eiland te zijn speciaal voor kleine kids!!



Succes!





:mrgreen: :mrgreen:

Liefs,

Moon




:mrgreen: :mrgreen:

hier ook fan van centerparcs, komen net terug van het meerdal! Gewoon super en nog geen 200,-- voor een midweek.

Komen er wat extra kosten bij op… voor 300, – waren we klaar met alles!


  • veel plezier voor ons allen
  • kindercottage
  • 2x buiten de deur gegeten
  • elke dag wat drinken in de market dome
  • fietsen
  • en nog wel meer extra`s!

Hier ook fan van CenterParcs. :thumbup: Hoch Sauerland gaan we altijd naartoe.

ik kan iig niet wachtten!En ben ook zo benieuwd hoe Marit het allemaal vindt…We gaan dan ook voor het eerst zwemmen met haar…

@karin wrote:

Hier ook fan van CenterParcs. :thumbup: Hoch Sauerland gaan we altijd naartoe.




O even tussen door, is hoch Suaerland leuk, wij gaan volgende week heen, nog nooit geweest dus.



Is het zwembad wat leuk?

Wij zijn ook weleens in Hoch Sauerland geweest en wij vonden het een heel mooi park met een superzwembad!



Wij gingen eind december, en het had gesneeuwd en gevroren, maar op de paden in het park was niet gestrooid, zodat het spekglad was. Wij hebben toen gevraagd bij de receptie waarom niet en het antwoord was: u zit niet in het hoogseizoen, maar in het laagseizoen en dan wordt er niet gestrooid. Kost teveel geld :shock: :shock:



Voor de rest een prima park :thumbup:

O oke, dan maar hopen dat het niet glad wordt.



Hoop toch nog wel dat er wat sneeuw komt :pray: .



Maar wel een mooi zwembad dus, heb er al zin in!!

Kijk maar eens op de site van CP, dan kies je parken, dan kies je hochsauerland en dan kijk je de video van het waterplayhouse! Jeetje, krijg helemaal zin om daar ook heen te gaan als ik dat zo zie! Helemaal veranderd namelijk :thumbup:

@marrije wrote:

@karin wrote:
Hier ook fan van CenterParcs. :thumbup: Hoch Sauerland gaan we altijd naartoe.




O even tussen door, is hoch Suaerland leuk, wij gaan volgende week heen, nog nooit geweest dus.



Is het zwembad wat leuk?




Wij vinden het van wel. We zijn al 6 keer geweest. Ben benieuwd of jij het ook leuk vind. Ze hebben een peuterbad. Erg leuk.

En zo,n groot geval als je binnenkomt weet d enaam even niet meer. Daar kun je inklimmen. Hebben ze nieuw.



De ongeveing is ook erg mooi. En de huisjes zijn erg netjes.



Wij gaan weer 3 maart.

Ja als het glad is moet je oppassen . Toen wij een keer kwamen daar omdat het daar omhoog gaat de weg. Gleden we zowat met de auto tegen de spoorbomen (jeetje weet de naam niet meer. bij de uitgang zeg maar. ) aan.



Maar wij vinden het super daar.

@Juudje26 wrote:

Kijk maar eens op de site van CP, dan kies je parken, dan kies je hochsauerland en dan kijk je de video van het waterplayhouse! Jeetje, krijg helemaal zin om daar ook heen te gaan als ik dat zo zie! Helemaal veranderd namelijk :thumbup:




Jaaaaaaaaaaaa waterplayhouse die bedoelde ik.

@marrije wrote:

@karin wrote:
Hier ook fan van CenterParcs. :thumbup: Hoch Sauerland gaan we altijd naartoe.




O even tussen door, is hoch Suaerland leuk, wij gaan volgende week heen, nog nooit geweest dus.



Is het zwembad wat leuk?




Wij komen er net vandaan en het viel ons tegen. De huisjes zijn prima, maar de plaza was erg donker en niet zo bijzonderd. En het zwembad was KOUD! Je kon er echt niet lekker op je stoeltje zitten, tussen de zwemsessies door. Ook buiten was het niet zo mooi, inderdaad echt laagseizoen. Ze doen er niet veel aan. Maar Winterberg en Willingen zijn vlakbij, en Willingen is erg gezellig!

@karin wrote:

@Juudje26 wrote:
Kijk maar eens op de site van CP, dan kies je parken, dan kies je hochsauerland en dan kijk je de video van het waterplayhouse! Jeetje, krijg helemaal zin om daar ook heen te gaan als ik dat zo zie! Helemaal veranderd namelijk :thumbup:




Jaaaaaaaaaaaa waterplayhouse die bedoelde ik.




Die was leuk ja, maar heel koud water en Niels was er toch wel iets te klein voor. Voor Nina was het top :thumbup:

@Suuus wrote:

@karin wrote:
@Juudje26 wrote:
Kijk maar eens op de site van CP, dan kies je parken, dan kies je hochsauerland en dan kijk je de video van het waterplayhouse! Jeetje, krijg helemaal zin om daar ook heen te gaan als ik dat zo zie! Helemaal veranderd namelijk :thumbup:




Jaaaaaaaaaaaa waterplayhouse die bedoelde ik.




Die was leuk ja, maar heel koud water en Niels was er toch wel iets te klein voor. Voor Nina was het top :thumbup:




ja het is voor 6 jaar en ouder.

@karin wrote:

@Suuus wrote:
@karin wrote:
@Juudje26 wrote:
Kijk maar eens op de site van CP, dan kies je parken, dan kies je hochsauerland en dan kijk je de video van het waterplayhouse! Jeetje, krijg helemaal zin om daar ook heen te gaan als ik dat zo zie! Helemaal veranderd namelijk :thumbup:




Jaaaaaaaaaaaa waterplayhouse die bedoelde ik.




Die was leuk ja, maar heel koud water en Niels was er toch wel iets te klein voor. Voor Nina was het top :thumbup:




ja het is voor 6 jaar en ouder.




Precies. Al is het voor een beetje stoere kindjes van een jaar of drie ook heel leuk. Maar voor echte kleintjes was er erg weinig. Dat heb ik wel eens beter gezien. En vonden jullie de plaza dan niet een beetje donker (somber) overkomen? Of hebben we pech gehad met de periode waarop we daar waren (afgelopen week, laagseizoen = spaarstand?). De kinderbingo en bedtimestories en zo waren trouwens wel :thumbup:

Ja het is ieder voor zich. Wij vinden het wel harstikke leuk. Ik vond het er niet donker hoor in de plaza. Vind ik juist erg gezellig.



Hoe laat ging jij er naartoe dan? Want wij zitten er meestal tegen half 4 ,4 uur. Dan is er kinderdisco Of kinderbingo. etc. gaan we even op het terras zitten daar met een drankje. Wij zien het echt als een kindvriendelijk iets centerParcs. Niet dat wij vermaakt moeten worden. Als de kids het maar leuk hebben hebben wij het ook leuk. Wij vermaken onszelf wel ja. Wij vinden het ook heerlijk dat we in het huisje zitten. De kids spelen dan. of Tom slaapt s,middags even. Even lekker in een andere omgeving.



ja het is even koud als je de zwembad eruitloopt bij die gang waar je naar de kleedkamers gaat. Maar dat heb ik ook als ik naar een gewone zwembad loop. Als ik nog nat ben. want als ik droog ben vind ik het persoonlijk wel warm.



Wij hadden wel genoeg ligbedden altijd. Maar die gebruiken we haast nooit. We zijn al die tijd met de kids in de zwembad.



ja Willingen is leuk en Winterberg ook. Ik hoop ook dat het straks er sneeuwd. Wij vinden d eomgeving wel heel erg mooi. Ben je toch even ergens anders dan hier.



Wel grappig iedereen heeft een andere kijk erop. :wink: