Waar zit jullie bel..?

In de categorie onzintopics :wink:

waar zit jullie bel?

We hebben hier weer een heerlijke echtelijke discussie over waar de voordeurbel moet zitten…

We willen zo’n klingelende trekbel hebben, maar die kan alleen links.

Volgens manlief is het onlogisch, volgens mij maakt het niet uit 8)

Waar zit die van jullie?

het 1e wat ik dacht… bij de voordeur… :lol:

maar bij ons zit die rechts

Haha, waar je het al niet over kunt hebben!

We hebben een “gewone” bel en die zit rechts

Oh ja, ik bedoel dus links of rechts :wink:

Als je aan moet bellen dan zit hij links. Dus je belt met links :thumbup: En dat bevalt heel goed. Bij mijn ouders ook trouwens.

Succes :mrgreen:

de vorige keer da je een vraag stelde over een voordeurbel, had ik de dag erna een vreselijk lekker champagne-ontbijt voor mijn deur staan. Dus ik heb nu al zin in morgen :dance: :dance:

(ow en links zit ie.of uh rechts als je belt, maar links als je de deur opendoet voor iemand die net op die bel gedrukt heeft, dus rechts is eigenlijk het antwoord…)

Bij ons zit ie rechts :mrgreen:

De onze zit links!

@fiep klophout wrote:

de vorige keer da je een vraag stelde over een voordeurbel, had ik de dag erna een vreselijk lekker champagne-ontbijt voor mijn deur staan. Dus ik heb nu al zin in morgen :dance: :dance:

(ow en links zit ie.of uh rechts als je belt, maar links als je de deur opendoet voor iemand die net op die bel gedrukt heeft, dus rechts is eigenlijk het antwoord…)

stelde ik toen ook een vraag over een bel?? Het was toen ook rond moederdag he :wink:

Bij ons zit hij links…geen problemen mee, iedereen weet de bel te vinden! :mrgreen:

@lydia wrote:

@fiep klophout wrote:

stelde ik toen ook een vraag over een bel?? Het was toen ook rond moederdag he :wink:

was dat de aanleidng??? nooi tgeweten :mrgreen: :inlove:

en ja, je stelde devraag wie een deurbel heeft, in een topic over asperge-kopjes, als ik het me goed herinner (wat qua tijd van het jaar wel zou kunnen kloppen als het idd rond moederdag was)

was de aanleiding moederdag… Fiep fiep fiep fiep…

Lous, help even mee…

Pats!

:angel:

Jaaaah het was voor moederdag.

:inlove: :inlove: :inlove:

en hier een gewone bel en die zit links.

Hier ook links!

Links :mrgreen: doordat die kant het dichts bij de straat zit gok ik :think:

Links

Links

links

Voor de aanbeller zit hij rechts!

Hier rechts, maar als die links had gezeten was het ook prima geweest. Vind geen bel pas vervelend.