Waar staat jullie computer (en vooral hoe)

En dan een echte computer en dus geen laptop. Hier hebben we geen laptop meer, maar weer een gewone computer. Ben er super blij mee want met de laptop was altijd wel wat.



Maar … hebben de pc nu in zo’n open Ikea kast. Heel leuk misschien maar het is echt een verzamelplek voor zooi… Een dichte kast kopen is wellicht een oplossing maar willen er eigenlijk niet meer echt een kast voor kopen (tenzij we verliefd zijn op een bepaalde kast).

Dus, hoe en waar staat jou kast? Ik heb net nog ff gekeken en wellicht zou hij passen in de meterkast, maar dat is ook niet echt een leuke gezellige oplossing vind ik… Hebben ook nog een vaste inloopkast (staan nu mijn hobbyspullen) maar daar is geen stroom…



Dus brand los! Liefst met foto’s om een goed beeld te krijgen!

ik heb een laptop…



en draadloos internet, dus dat ding staat overal…



Boven op mijn slaapkamer staat mijn werk PC,

verboden voor kinderen :mrgreen:



die van mij staat in een hoekvorm, tussen kast en muur…

en daarboven wat plankjes…

We hebben 2 laptops, dus overal en nergens staat die van mij.

Die van mijn mans werk staat boven in zijn kantoor bij de printer ed.

In onze vorige woning stond de pc ook in de woonkamer, en het was één grote verzameling van zooi, snoeren en stof. Ik was zo blij dat de pc in ons huidige huis naar boven kon! Mijn man heeft daar nu een kantoortje, en nu er meer ruimt eis valt de zooi ook al veel minder op.

Ik heb beneden een laptop. Heerlijk zo :slight_smile:

Pc staat nu nog even midden op de (2persoons) eettafel. Moet nog even een pc hoekje maken. Maar zolang we nog bij mijn ouders eten 's avonds kan de pc nog even blijven staan.

wij hebben de pc in de meterkast staan, en gebruiken de tv als beeldscherm :slight_smile:

voorheen hadden wij de computer boven staan (was wel handiger… zat ik er niet zo vaak achter) maar dat is een slaapkamer geworden. en zolder was geen optie omdat wij anders over de babykamer moesten om bij de zolder te komen.

dus een laptop…

@blue rose wrote:

wij hebben de pc in de meterkast staan, en gebruiken de tv als beeldscherm :slight_smile:




zou je er een foto voor me van willen maken? Heb dit ook in mijn hoofd…

Bij ons staat de laptop op een pc meubel midden in de huiskamer tegen de schouw aan, waar vroeger onze gaskachel stond.

@Cariska wrote:

@blue rose wrote:
wij hebben de pc in de meterkast staan, en gebruiken de tv als beeldscherm :slight_smile:




zou je er een foto voor me van willen maken? Heb dit ook in mijn hoofd…




ja hoor, zal straks even foto maken, zit nu even buiten :slight_smile:



is eigenlijk heel makkelijk, stopcontact in de meterkast gemaakt,

daar de pc neergezet, kabels lopen onder de vloer naar de tv, even aansluiten en klaar, alleen even een goed draadloos toetsenbord en muis en je kan computeren op je tv.

Top!! Weet niet of het hier dan ook wel op de tv gaat…

We hebben de luxe van een computerkamer :oops: Daar staat dus de computer met alle zooi eromheen. Officieel is het mijn mans domein, en die is netjes, dus als hij veel op de computer zit is alles keurig opgeruimd in de postvakjes op het bureau en in de boekenkasten tegen de muur. Als ik er veel zit ligt het vol papiertjes en glazen en bekers :wink:

@blue rose wrote:

wij hebben de pc in de meterkast staan, en gebruiken de tv als beeldscherm :slight_smile:






Als ik die in MIJN meterkast zou moeten zetten, zou ik in de gang moeten zitten hahaha! :mrgreen:

@Rooike wrote:

@blue rose wrote:
wij hebben de pc in de meterkast staan, en gebruiken de tv als beeldscherm :slight_smile:






Als ik die in MIJN meterkast zou moeten zetten, zou ik in de gang moeten zitten hahaha! :mrgreen:




wij hebben de meterkast ook gewoon in de gang zitten,

maar een goed draadloos toetsenbord en muis doen al veel wonderen :slight_smile:

kan gewoon in de woonkamer zitten computeren :slight_smile:

Echt ideaal!! pc in meterkast en computeren in woonkamer! Ik ga er met de tijd ook maar eens voor zitten hoe dat kan realiseren.



Misschien kan iemand die hier kennis van heeft, een handleiding oid posten?

Ruud of loek misschien?




Als ik in nieuwe woning een inbouwkast heb in woonkamer, dan ga ik die omtoveren tot pckast maar haal de deur er dus wel af en hang rol bamboestokken ervoor of hoe die ook precies heten. Heb dat ook eerder gedaan bij open pc-kast die ik in woonkamer had staan toen ik nog op kamers woonde :slight_smile: Wilde ik hem gebruiken, trok ik het gewoon op en na gebruik, hup naar beneden en weg rotzooi :slight_smile:



Momenteel is mijn pc en die van mijn man wel in kamer boven (pckamer dus) Vind ik dus echt niet ideaal… zit zo op elkaars lippen als we allebei bij pc zitten.

pc boven vind ik niet zo gezellig, want dan zit ik meer boven dan beneden :oops: . tv als beeldscherm kan ook niet want als manlief dan zit te playstationnen kan ik niet kokken :mrgreen:

Sja, dat gehannes met een desktop en de bijbehorende kastjes, snoeren, rommel en stof heeft ons dus juist doen besluiten om een laptop aan te schaffen. Helaas hebben wij wel steeds erg veel pech met die dingen en ze binnen 3 jaar alletwee onherstelbaar kapot gegaan. En nu zit ik dus altijd met mijn mini te kokken…

Wij hebben boven op de logeer/rommel-kamer/‘zolder’ (wij hebben geen zolder dus gebruiken die kamer als opslag) een vaste computer met printer staan. Is een oud beestje maar hij doet 't.

Beneden in de woonkamer staat ‘mijn’ laptop op een bureau, waar ik ook m’n naaimachine heb staan.

In de andere hoek van de kamer staat een computertafeltje met de desktop van m’n man. (Heeft ie nodig voor z’n muziek te maken.)

Dus computers zat hier en niet ‘verborgen’ in een kast. Dat ding is gewoon deel van ons leven en dus ook van onze woonkamer. :mrgreen:

We hebben de computer beneden in een kast zitten. Middengedeelte is speciaal gemaakt voor de computer.

De laptop staat meestal op de eettafel :wink:

Wij hebben nu een laptop, maar toen we nog een gewone pc hadden stond deze eerst boven en toen de kids kwamen is hij naar beneden gegaan en hebben we de kelderkast tot pc-hok gemaakt.



Vloer gelijk getrokken met de woonkamer, bureaublad erin, pc erop, planken voor de administratie, leuk behangetje op de muren en met je stoel zat je dan gewoon in de kamer voor de drempel.



Deur hebben we laten zitten, dus als ik klaar was, deur dicht en weg zooi :wink: