Waar staat jullie computer (en vooral hoe)

wij hebben een laptop en ben daat echt super blij en tevreden mee :thumbup:



onze pc stond op zolder maar daar meoten we nu ruimte maken voor de kids dus vandaar…

vind het ook gezelliger zo in de woonkamer.

wij hebben hem achter de woonkamerdeur in de huiskamer.

(de deur gaat naar binnen open)



daar zit een klein hoekje en in dat hoekje zit ik nu :mrgreen:

zal even een foto maken…



aan de ene kant de deur en de andere kant de keuken.

hier staatie tot mijn grote ergenis nog steeds op de eettafel. We kunnen geen geschikte kast vinden. We willen een giga kast, waar de computer ook inkan, maar ook alle zooi wt nu in het dressior zit en dat dressior weg. Zelfs de ikea heeft niet wat we zoeken :wall:

@konijn wrote:

hier staatie tot mijn grote ergenis nog steeds op de eettafel. We kunnen geen geschikte kast vinden. We willen een giga kast, waar de computer ook inkan, maar ook alle zooi wt nu in het dressior zit en dat dressior weg. Zelfs de ikea heeft niet wat we zoeken :wall:




we hebben er eentje laten maken op maat :thumbup:

Waren niet gek veel duurder uit dan een bestaande grote kast.

De vaste PC staat in de bijkeuken.

We hebben daar een werkblad in U-vorm.

Aan de ene kant staat de wasmachine, droger, etc.

Aan de andere kant de Playstation, printer, PC, etc…

Op het werkblad staat het scherm, daar kan mijn man op de playstation en overdag zit ik daar achter de computer.



Nu zit ik achter de laptop, en daarmee zit ik nu aan de eettafel.



Het is niet ongezellig, want de bijkeuken zit aan de keuken, en ik zit weer vlakbij de keuken.

In de bijkeuken zit ook een raam (mijn man kijkt naar buiten) en ik zit bij het achterraam in huis, door de ramen kunnen we naar elkaar zwaaien… :mrgreen:





En de deur is open, we horen elkaar ook gewoon.

Zitten denk ik een meter of 6 van elkaar af.

Onze vaste computer staat op zolder, op een bureau. Heb nu wel vaker de laptop aan moet ik zeggen… kan ik gewoon beneden internetten :slight_smile:

Op zolder hebben we “onze” werkkamer en daar staan dus de vaste pc. Mijn man heeft daarnaast ook nog een laptop.



Beneden hebben we een computer staan waarop de tv staat aangesloten. De digitale televisie kijken we ook via de computer daar. En tussendoor bekijk ik daar ook mijn mail en kok ik :oops: (overigens log ik in op “mijn” computer boven, heb ik al mijn dingen bij de hand)

Ik zit daar alleen niet echt handig. Meestal op de salontafel of een stoeltje van Tejo, maar dat mag niet meer :oops: Hij ging daar een beetje van kapot (uit elkaar) en is nu gemaakt.



De computer staat overigens in het dressoir waarop de tv ook staat. (we hebben niet de moeite genomen hem te hangen, want dit was eigenlijk wel al de goede hoogte)



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

sorry kregen onverwacht visite, zal morgen meteen even de foto’s maken…

Bij ons staat de pc (die het niet meer doet haha) in de kelderkast in de woonkamer. Kast is omgebouwd tot pc hoekje :wink:



Verder hebben we 2 mini laptoppies.

Daarom hebben wij dus een laptop want ik vond de pc echt niet mooi staan in de huiskamer :oops: en dat moest toen wel toen we aan de babykamer begonnen dus hebben we hem ingeruild voor een lappie.



Succes met zoeken :thumbup:

zoals beloofd de foto’s

Ik laat hier vanavond de foto’s zien!

@konijn wrote:

hier staatie tot mijn grote ergenis nog steeds op de eettafel. We kunnen geen geschikte kast vinden. We willen een giga kast, waar de computer ook inkan, maar ook alle zooi wt nu in het dressior zit en dat dressior weg. Zelfs de ikea heeft niet wat we zoeken :wall:


Ik weet hoe het is. De eettafel kunnen we ook niet gebruiken (staan r dus 2 pc op), maar binnenkort over een week of 4 niet meer!! :dance: :dance: :dance:

We hebben gewoon een bureau in de woonkamer staan. Deze staat dwars tegen de muur die loopt van trapkast naar achterdeur. Dus als je achter de pc zit dan zit je met je rug richting trapkast en met je gezicht richting achtertuin. Zo kunnen we de kids goed in de gaten houden als ze aan het spelen zijn of zitten we bij elkaar in de buurt als de ander tv aan het kijken is.

wij hebben de luxe dat we een kantoor aan de huiskamer hebben, waar we dus zitten achter de vaste pc, maar voor de gezelligheid staat de laptop in de kamer.

wij hebben een speciale computerkast in de woonkamer staan. maar omdat ik meer op de laptop zit en hub op de zijne doen we hem binnenkort naar zolder (met kast en al) en komt op zn plek een andere, bredere kast voor het speelgoed… lijkt mij handiger om speelgoed beneden te hebben en pc boven dan andersom, al is het wel zonde van de kast want die was duuhuur… :o Maar als ik dan mn kast wil zien ga ik wel ffies naar boven :mrgreen:

wij hebben hem ook in de woonkamer staan

de kids maken er nu meer gebruik van sinds wij een laptop hebben



gewoon op een computterkast, en met veeeel rommel er om heen hahaha

mijn man zijn computer staat op een buro op onze slaapkamer! mijn laptop ligt overal en nergens

mag dat een pc in de meterkast. Ik heb altijd geleerd dat daar niks inmag staan?



groetjes

marlies

grappig.



ik heb deze kast…



Ik heb ook gewoon een pc met toebehoren… Ben niet zo van de laptops… en met mijn foto’s bewerken etc…

in de kast heb ik dan ook al mijn admin. mappen, printpapier pennen en een leuk bureaulampje dr in!



was op slag verliefd op de kast. Ik neem m straks mee naar mijn eigen huisje, en denk er aan om m wit of creme te maken aan de buitenkant…



Blue rose, leuke sidetable… eh… waar heb je die vandaan? ik zal straks een peuterig huisje krijgen en zoek ook nog iets om onder mijn tv te zetten voor de dvd, haha…