waar slapen ze ook niet?

saar ligt sinds 22u in mijn bed eindelijk te slapen. Na heel wat heen en weer gestuiter en gedoe. Gister was het 21u. Wordt een uitdaging morgenochtend hahaha.

Hier is ze gewoon om 19.30 gaan slapen en geen enkel probleem eerst van te voren gedouchst en niet meer gehoord en het ging er hier toch ook erg hard aan toe en voor al vannacht ik heb heel slecht geslapen was de enige denk ik verders niks meer gehoord en nu slaapt ze nog!

Wij gingen ook pas half 10 douchen hier…Verôn is ook hele dag op kdv geweest maar gewoon echt te warm boven. Ik ben er dan ook wel heel makkelijk in hoor. Zelf zweet ik ook weg. Hier valt hij dan vanmiddag wel even uurtje in slaap.

Zelf heb ik er geen moeite mee als hij een keer laat in bed ligt.

Laten we hopen dat twee avonden heel laat slapen zich vanavond uit gaat betalen in twee kindjes die rond 19.30 lekker slapen - heb ik wel verdiend vind ik zelf :pray:

Nena slaapt - thank de Lord. Die is de laatste weken sowieso moeilijker in slaap te krijgen en de afgelopen avonden al helemaal niet. Wat een genot, wat een heerlijkheid. Oh wat ga ik even genieten van deze avond zeg 8)

Geniet er van Bella, lekker even de avond zonder gedoe!

Lars slaapt sinds 21.00 uur. Dus ook wat later als anders. Het is nu ook nog 25 graden in zijn kamertje. Toch heb ik hem een dun slaapzakje aangedaan, het koelt in de nacht vaak wel weer af. Ik heb wel alles potdicht gelaten vandaag dat scheelt hier in huis vaak wel 2 / 3 graden!

Nu staat alles wel lekker open overigens!

Hier wordt het ook nog niet wat bij Lars. En ik snap het helemaal, ik hou ook totaal niet van deze benauwde hitte. Dus wij zitten gezellig nog even samen op de bank met ventilator aan Cars te kijken!