waar slapen ze ook niet?

hier stond ik om 2200 uur met twee kinderen onder de douche in de hoop dat dat dan hét middel was om ze met deze hitte te laten slapen. resultaat is nog niet bevredigend. eentje huilt, de ander klaagt…



nog meer heethoofdjes die niet in slaap vallen?

Uhm ja hoor al sinds een uur of 7. Maar die van mij hebben de hele dag op school, BSO en KDV met water gespeeld en druk geweest. Die waren moe. Daar komt bij dat Sem vannacht een uur of misschien langer, ik ben in slaap gevallen toen ik even bij hem was :oops: heeft lopen klieren en Jim om 5.30 uur of zo al had besloten niet meer te willen slapen. Ben heel boos geworden en heb hem zijn kamer in gewerkt maar zowel hij als wij hebben niet meer geslapen.



Dus waarschijnlijk slapen die van jou morgen wel al heel vroeg omdat ze heeeeel moe zijn :angel:

Michaël slaapt als een roosje !

Hij had vandaag zwemmen met de klas ( om 9 u deze ochtend). Klas tot 15.30 u en van 19 u tot 19.50 u zwemmen met de zwemclub.

Drukke dag gehad en zonder morren naar bed gegaan om 20.45 u.

Normaal gaat hij rond 19.45 u slapen, behalve op maandag dus omwille van de zwemclub.



(by the way: in plaats van donsdeken, had ik een dun lakentje klaargelegd om hem toe te dekken. Maar no way: meneertje wou zijn donsdeken op zich hebben. Met een lakentje zou hij het koud hebben, zei hij :shock: ) raar kind !



Het was hier in België nochtans ook 34° hoor… :wink:



succes Fiep ! ik duim dat ze snel in dromenland belanden…



Gerda

Die van ons slapen ook al sinds een uur of 7. Een dagje pierenbadje en alle ramen en deuren dicht en verduisterd hielpen vast een handje mee. Oh ja, net als dat natte washandje om af en toe af te deppen :wink:

hier lagen ze er ook gewoon op de normale tijd in bed, dus rond 19.00



op de kinderslaapkamers hpud ik de rolluiken dicht als het zo warm is, dan is het best te doen op de kamers en het is er donker.

De jongens zijn allemaal rond 19.30 naar boven gegaan en heb ik met een lauwe washand even een opfrisbeurt gegeven.

Luc en Stan hebben een rompertje aan en Pete een onderbroek met hemdje. Op Luc en Stan’s kamer is het ongeveer 28 graden volgens de babyfoon en bij Pete is het zelfs warmer, omdat hij geen rolluik heeft. Vanaf 20.30 is het stil boven, nadat ik nog 1 keer naar boven was gegaan om Luc wat water te geven.

Fiep nou heb ik wel medelijden met je hoor… iedereen die hier dan maar vertelt dat de kids zo heerlijk slapen en daar zit jij dan… :-*

Y.eline sliep om 19:30 uur en Indy is uiteindelijk na een half uur kletsen om 20:00 uur in slaap gevallen…

Nog wel. :?

Hier sinds 20.00 uur a 20.30 ongeveer! Wel een uurtje later met wat gemor,maar ze slapen. Jo gaat niet naar school morgen (en misschien overmorgen ivm herstel operatie,dus het komt niet op een half uurtje aan).

Eli gaat morgen wel een halve dag PZS,maar die is vandaag niet geweest en heeft al genoeg energie.

Jinte was moe en sliep denk ik om kwart over 7 al…

Fenne daarentegen sliep pas na 9en… En zich dan maar druk liggen maken hea, daar krijg je t alleen maar warmer van :wall: En dan alleen maar heerlijk tegen mama aan willen liggen, tja, daar wordt t ook niet koeler van…



Sterkte met je kiddies, hoop dat ze snel in dromenland zijn!

wat een kudttopic 8)





maar hier is het sinds 5 minuten ook stil!

Sja je vroeg er zelf om…



hoop dat het stil blijft

in tegenstelling tot alle andere avonden lag het hier vanavond rustig op tijd te slapen



de oudste is namelijk bang dat ik anders zijn cakejes niet afkrijg er morgen geen slingers hangen, de ballonnen niet opgeblazen zijn en hij dus zijn verjaardag niet kan vieren :lol:

Hier ook gewoon geslapen en nog :thumbup: :angel:

@fiep klophout wrote:

wat een kudttopic 8)





maar hier is het sinds 5 minuten ook stil!






Fiep hier ben ik hoor - Nena slaapt sinds vijf minuten :roll: Die was weer eens niet plat te krijgen maar dat is wel vaker op maandag het geval. Dat tettert ze maar door. Voordeel is wel dat ze dan morgen zo moe is dat we het probleem morgen niet hebben.



En lasse slaapt del aatste tijd sowieso later dan ik gewend ben. Voordeel het is hier tegenwoordig stil tot 7.30 en tja voor iemand die ooit elke dag om vier uur op moest en daarna vijf uur en daarna zes uur is dat natuurlijk geweldig.



Maar enjoy the silence



:mrgreen:

En hier weer eens een gevalletje ‘te vroeg gejuigd’ :wink: zojuist 2 bezweten mannetjes die niet alleen wakker werden, maar ook meteen ieder een beker water opzogen :shifty: maar het is al weer stil…



Ik duim voor stilte, Fiep.

Geloof het of niet heb het net getypt en ja hoor :mrgreen:

ze wilde wat drinken gaat wel weer verder met slapen :thumbup: :inlove:

Hier total loss, al vanaf uit school poetsen in de ogen en geeuwen en zeuren en huilen bij alles.

Maar na de nodige afleiding met water, een lekker bad om 18.30 om af te koelen en te ontspannen, alleen slapen in een luiertje en hemdje voor Mies, een luier en romper voor Suus en voor de oudsten enkel een onderbroek lagen ze er om 19.00 uur in en om 19.05 was het al stil.

Total loss :shifty:

@mamaMarije wrote:

in tegenstelling tot alle andere avonden lag het hier vanavond rustig op tijd te slapen



de oudste is namelijk bang dat ik anders zijn cakejes niet afkrijg er morgen geen slingers hangen, de ballonnen niet opgeblazen zijn en hij dus zijn verjaardag niet kan vieren :lol:




Whahaha die van jouw was dus chantabel, hihihi.

Alvast feli :-*



Hier lagen de 2 jongste wonderbaarlijk al om half 8 plat.

Maar beide de hele dag niet geslapen, Yari was vanmorgen op de psz.

Hele middag in een badje gedobberd, tja dan ben je wel moe.



Sharon lag om 21.30 nog naar haar plafond te staren, maar nu slaapt ze.