waar slapen ze ook niet?

@Tante Soesa wrote:

Sja je vroeg er zelf om…




echt niet :angel:

Oh ships dan heb ik je vraag helemaal verkeerd geïnterpreteerd…



(Pssst is het nog stil?)

HIer kwamen ze ook total loss en oververhit thuis - misschien morgen ook maar in een badje om lekker af te koelen - hoewel ik hoorde iets over pittige onweersbuien (waar ik me met dit weer van alles bij voor kan stellen)

@fiep klophout wrote:

@Tante Soesa wrote:
Sja je vroeg er zelf om…




echt niet :angel:

En dan nu heel stiekum de titel en je OT aanpassen :naughty:
Bewijsvervalsing!!!!

Oh echt? Vervalst ze de boel :naughty: en ik maar hopen dat je rustige avond hebt mooi is dat :snooty:

Hier sinds 5 minuten stil…beide heren waren tot net klaaaaarrrrwakker…

jaha ik ben een kreng hoor. en ik geloof niet in De Waarheid, dus ik gebruik gewoon Mijn waarheid, en die verandert zo nu en dan :mrgreen:



maar 1: ik had vandaag overdag gewoon wél voorbeeldige kinderen. nananana na

en maar 2: het is nog steeds stil.



:smiley:

Roan was gisteravond ook drama, hij lag om half 11 pas :o … Dat was poging 10 inmiddels, toen was ie zo moe en BAM weg was ie :dance:

lang leve de de ballonhamer :angel:



hier ook 23.30 uur,



ben benieuwd vanavond,

oudste gezegd geen ds morgen, als je niet gaat slapen,

en ik had heerlijk een ventilator op zijn kamer gezet…



maar slapen ho maar…

Ik had gehoopt na een latertje gisteren dat Nena nu gelijk KO zou gaan maar helaas. Zelfs het nieuw bad opgepompt en kids een uur in het water laten spelen - ik heb er zo geen zin in :shifty:

Hier 2 wakkere en actieve kinderen.

Het is zoooooooo heet! En boven is het helemaal een oven!

We eten nog lekker een heleboel ijsjes en spelen nog ff buiten met water / in de zandbak. Zo kids in bad stoppen en hopelijk kunnen ze dan slapen… maar het is echt zoooooooooooooooooooo heet!

Wakker, en bang van de onweer…

En de ander… heeft gewoon geen zin!

Wat ben ik dan een bofkont. Er mankeert echt van alles aan mijn huis, maar het grote voordeel: het blijft heerlijk koel, ook al is het buiten 35 graden. Hier dus geen problemen met slapen. :slight_smile:

Gisteren sliepen ze hier pas om 22.30 uur :shock: :shock:

Nu slapen ze allebei maar nog steeds in de huiskamer…boven is het een oven…

Heb alles boven openstaan in de hoop op verkoeling (wij hebben platdak dus xtra heet)…

Wij hebben een vrij nieuw huis (van 2006), maar volgens mij een isolatie van niks :snooty: . De hele dag ramen en gordijnen goed dicht gehouden en op Teun z’n kamer is het nu 29 graden :shock: …

Nu hebben we wel een huis met “schuine kanten” dus geen rechte muren boven, zal ook wel wat schelen.



Nina kan al 2 avonden moeilijk in slaap komen, Teun heeft er minder last van. Heb ze maar effe opgehouden tot 20.30 uur en toen sliep ze wel :wink: .



Maar van mij mag het best wat minder hoor… ben best blij met die bui die er nu is :shifty: .

ondanks de hitte, ondanks dat de oudste om 5 uur wakker was (is het al 12 uur geweest, ben ik al jarig? :roll: ) en ondanks dat ze allemaal hyperdepieper waren (hoe krijgen ze het voor elkaar met dit weer!) lagen ze tussen half 8 en half 9 allemaal te slapen.



De oudste 3 dan… de jongste heeft tot 5 minuten geleden heerlijk in de box liggen spelen en ligt nu naast me in de kinderwagen te tukken.

Nena is na het nodige gemiep en gemeut (zichzelf en ons in de wegzittend) in slaap gevallen op de bank. Ik laat haar maar even liggen. Lasse ligt nog steeds wakker op ons bed.



Het onweert hier wel dus hopelijk koelt het wat af want het is hier boven niet te harden.

Hier in huis is het ook best koel (op de zolder na dan)…

Maar de kids slapen prima, zelfs nu weer met het onweer (nog dan) :thumbup:



Maarre ze waren dan ook echt wel beide ramkapot na die hitte van vandaag!

Eindelijk… alle 2 slapen ze nu… nog… hoop ik tot morgen ochtend ergens…

:pray:

Hier slaapt de jongste.

De oudste zat rechtop te huilen in bed… Ik was mijn fietst binnen aan het zetten en hij dacht dat ik door de bliksem getroffen was.

Het noodweer begint hier nu en de oudste zit hier nu beneden ‘Sjakie en de Chocoladefabriek’ te kijken.

puf-puf-puf wanneer gaat het regenen?!