Waar moet ik om denken bij aanschaf van een Wii?

Wij zijn van plan om een Wii aan te schaffen.

Waar moet ik om denken en wat zijn leuke spellen?

Wii Fit plus lijkt me in ieder geval wel leuk.

balance board

Nunchuck die heb je in de meeste gevallen wel nodig…

En ik zou voor de oplaadbare station gaan i.p.v baterijen in je controllers te doen…

wij hebben 1 controller en nunchunk (of hoe je dat ding ook noemt)

balanceboard (zwarte) wi (staat net wat mooier dan een witte en is net zo duur… :wink: ) wi sports en sports resort en fit plus… maar dat spel sports… vergeet dat maar… ik dacht het is leuk, maar resort staat hetzelfde op… + extra spellen…



en kijk voor wat spellen, maar zo er niet teveel kopen… dat komt vanzelf.

Ik vind mario bros wii echt ontzettend leuk, de oude mario, maar dan nieuw :mrgreen:



En dansspelletjes vind ik altijd wel leuk, zoals just dance 2… Brain training vind ik ook leuk. 't Is maar net wat je ligt denk ik.



Wij hebben batterijen in de controllers die met usb opgeladen kunnen worden, ideaal.

toen ik er 1 aan gign schaffen voor sint kreeg ik de tip van 2 controllers, wij zijn er echt blij mee, lekker samen spelen :thumbup:

2 controlers en nunchuck is inderdaad handig ja. Ik heb nu sinds kort ook de wii fit plus en balanceboard, vind dit erg leuk.

Tja en verder is het maar net waar je intresses liggen. Ik vind mario party8 erg leuk om te doen. Maar zoo hospital was ik vrij snel op uitgekeken. Maar koop idd niet teveel spellen in 1x.

Mario Bros

Mario Galaxy 2…



ook heel leuk (die laatste vooral) om samen te spelen. Ik doe dat ook met Wessel… echt leuk hoor…



Mario Kart (wel twee stuurtjes hebben dan hoor…). :slight_smile:

Thanks voor de tips allemaal!

Nu nog een leuke aanbieding spotten! :smiley:

bart smit, bol of intertoys (alleen jammer dat je niet 2 wkn eerder was…



was toen afgeprijsd.



oja wehkamp… heeft ze ook… geloof nu voor €175,-

Ik heb er 1 staan :mrgreen:

Hey Es,



Als jij binnenkort nou even langs komt, dan kan je bij ons even testen :wink:

(kan je ook meteen All You Need is Love zien, die staat nog op de recorder, zal eens kijken of ik die op een DVD kan zetten :think: )

Wij hebben o.a. Mario Karts, kan je dat met Ylana doen, vind ze geweldig!!

En we hebben Olympische Winterspelen.

We hebben ook de WII Fit Plus met Balance Board, kan je even kijken of je het wat vind.

Jou kennende, vind je het helemaal leuk :dance: :dance: :dance:

Lijkt me leuk Greta!!

Ik kom zéker binnenkort weer een keer langs!!

Ik ga me morgenochtend in de winkel even oriënteren.

(grote kans dat ik dan ook met een wii thuiskom… :oops: )

Anders kijk even op Coolblue.

Kan je via Internet bestellen en thuis laten bezorgen maar ook ophalen aan de A-Weg in Groningen (wil ik ook wel doen)

Wij hebben nog de gewone WII fit, maar ik zou de plus versie nemen,…

De nunchuck gebruiken wij zelden eigenlijk, maar dat is puur de keuze van spelletjes.

Olympische spelen valt me erg tegen en die ligt ook maar in de kast.

wij willen graag de WII play :lol: maar de brain training lijkt me ook wel leuk,… eigenlijk is heel veel leuk :wink:



heb toevallig net een uurtje weer op mijn balance board gestaan,… voel me weer minder schuldig nu van die chocolade van daarnet hihihi

Nou, hij is er hoor!!!

Het WII Fit Plus pakket (console, afstandsbediening, nunchuck, Balance Board, de disc Fit Plus en het Sports spel)

Ik heb zelf Sports Resort er nog bij gekocht.

Vanavond even geinstalleerd en alles doet het.

Morgen het Balance Board maar even uitgebreid proberen!

Het is de zwarte versie trouwens.

Die kleurt wat mooier bij onze zwarte tv (lees bakbeest uit het jaar 0, maar hij doet het nog steeds)



Wie kent het spel WII Party?

Moet je daarbij voornamelijk beslist met z’n vieren zijn?

We Wii Party willen wij ook nog!!!

LEUK!!!

Volgens mij kan je ook met z’n 2-tjes toch?

Anders komen wij wel met z’n allen langs :wink:



xxxx

Dat is ook wel een leuk idee ja! :wink:

Ik speel mario party altijd alleen. (Hub vind het geen ruk aan :eh: )

Als er geen vrienden langs komen dan. Vind dat een leuk spel!



Ik wacht nu op animal crossing, let’s go to the city. Heb ik al op de ds maar leek me ook leuk op de wii.



Mario kart hebben we ook, ook een heel leuk spel, maar dat spel vind ik alleen leuk met meerdere.



Wii play en Wii sport hebben we. Play is ook leuk, koetje rijden enz.



Mario bros wil ik ook nog een keer hebben, vind ze alleen te duur nog. Ik koop sowieso tweedehands spellen op marktplaats. Meestal zo voor 15 euro. Ben ik een spel zat, handel ik het weer door en zoek ik weer een nieuwe :lol:



Heel veel plezier!!

mutsie… als jij je wii spellen weg doet… ik hou me aanbevolen… :angel:



animal crossing is toch al voor op de wii… teminste heb ze al meerdere keren voorbij zien komen…

Ja het spel is binnen, goh als je het over de duivel hebt :mrgreen: :lol:



Wii fit lijkt me ook trouwens nog wel leuk. Vertel je straks even hoe het je bevalt?