Waar moet ik om denken bij aanschaf van een Wii?

@Pitje27 wrote:

mutsie… als jij je wii spellen weg doet… ik hou me aanbevolen… :angel:




Tot nu toe ben ik er nog geen 1 zat. Krijg je als je zo af en toe eens speelt :lol: Maar ik zou eens op marktplaats snuffelen, zitten hele leuke dingen tussen voor een leuk prijsje. (ipv 40-50 euro in de winkel)

mutsie… heb ik al gekeken… maar weet nog niet echt waar in naar meot kijken, sommige zijn net zo duur al in de winkel (of nog duurder…)



ik weet dat ik zowiezo wat moet hebben voor een 3 jarige… (wel zielig hebben we een wii… kan ze er niks mee…)



fit plus is echt super leuk…

Gouden tip:



Wii om laten bouwen en dan spellen downloaden

Echt ideaal morgen krijgen we monopoly streets :dance:

@Goudvis wrote:

Gouden tip:



Wii om laten bouwen en dan spellen downloaden

Echt ideaal morgen krijgen we monopoly streets :dance:




Wel ff wachten tot de garantieperiode voorbij is :wink:



Wij hebben hem origineel gelaten, als je een WII koopt weet je dat sommige spellen duur zijn.


Dat is net als mensen die een Nespresso kopen, gaan ze na 2 weken zeuren dat de cups zo duur zijn, tjongejonge… :hand:

garantieperiode is toch een jaar??



ik wilde m wel laten ombouwen… maar twijfel wel… (lieffiet twijfel ivm garantie… :wink: )

Hebben wij ook na de garantie periode gedaan en waarom zou je het niet doen als het kan, gaat er echt niet om omdat die spellen zo duur zijn want dat valt ook wel weer mee.

Waaaah, ik heb zelfs Hub al zover dat hij het leuk vindt!

Had ik niet gedacht.

Hij moet anders niks hebben van dat soort dingen, maar hij was lekker fanatiek bezig gisteren, haha.

wij hebben hem softwarematig om laten bouwen dan is de garantie nog wel goed niet als je hem hardwarematig ombouwd(als het goed is)



dus hier nu zo’n 80 spellen erop staan ideaal

effe downloaden en hup spelen maar hihi



hier zijn we mariofans trouwens kleine lars ook

die vind spellen zoals dora en diego niks meer aan veel temakkelijk hihi

Hoe kun je de spellen dan downloaden als je hem hebt omgebouwd?

Een buurman van ons zou hem eventueel kunnen ombouwen.

het moet heel makkelijk zijn…



ik ben zelf nog op zoek naar kinder spellen…



maar gewoon de orginele… maar dan via mp…

even omhoog gooien :slight_smile:

Zit ook te denken om een Wii aan te schaffen, maar er zijn natuurlijk ook nog andere spelcomputers. Waarom hebben jullie besloten een Wii te kopen ipv een andere?

Stel dat ik er 1-tje aanschaf wat moet je er dan nog bij kopen?

Was even bij de Wehkamp aan het kijken, daar zijn complete pakketten te koop. Maar als er dingen bij zitten die je in de praktijk toch niet gebruikt is dat natuurlijk wel een beetje zonde.

@gerenkim wrote:

wij hebben hem softwarematig om laten bouwen dan is de garantie nog wel goed niet als je hem hardwarematig ombouwd(als het goed is)



dus hier nu zo’n 80 spellen erop staan ideaal

effe downloaden en hup spelen maar hihi



hier zijn we mariofans trouwens kleine lars ook

die vind spellen zoals dora en diego niks meer aan veel temakkelijk hihi






dat heb ik ook z.e.l.f gedaan





dus heb nog een aantal in de aanbieding voor een leuke prijs :smiley:

@Boerinnetje82 wrote:

Zit ook te denken om een Wii aan te schaffen, maar er zijn natuurlijk ook nog andere spelcomputers. Waarom hebben jullie besloten een Wii te kopen ipv een andere?

Stel dat ik er 1-tje aanschaf wat moet je er dan nog bij kopen?

Was even bij de Wehkamp aan het kijken, daar zijn complete pakketten te koop. Maar als er dingen bij zitten die je in de praktijk toch niet gebruikt is dat natuurlijk wel een beetje zonde.


Ik heb voor de Wii gekozen omdat het dan leuk is dat je het ‘zelf’ moet doen (dus niet met een joystikkie alleen vingertraining).

Tuurlijk heb je ook wel spelletjes waarbij je gewoon op de bank kan blijven zitten, maar bij de meeste moet je toch wel zelf ook bewegen.



Wat heb je nodig: wii controler & wii nunchuck.

Wil je met z’n 2-en kunnen spelen heb je er dus van deze 2 nodig (meer vind ik overbodig, maar dat ligt er ook aan hoe groot je gezin is en wie er allemaal meespelen).



Verder zit standaar Wii sport er bij, maar bij de pakketten die aangeboden worden zit er tegenwoordig ook resort bij (hebben wij niet).

Meestal doe je met zo’n pakket geen miskoop!