waar ligt jouw kindje om in een deuk?

als ik met de electische vliegenmeppen vliegen achterna zit.

als we door het vliegengordijn wat in de deuropening hangt lopen, dat kietelt in zijn nek

nou, het bewegen van een stoffen pinguin, de armen bewegen dan zo heftig, of heet dat niet zo bij een pinguin??

de zeester die je heftig heen en weer beweegt

eendjes die aan het wassen zijn in de vijver

op het buikje blazen

het woord spongebob (van die serie)

en eh…met je haren in zijn gezichtje kriebelen…

mmm, nu weet ik het ff niet meer, maar lijkt me al heel wat :wink: :smiley:

Hier is het iedere keer iets anders, maar één ding blijft altidj hetzelfde, hij lacht het hardst om mama :mrgreen:

Nu vind hij het helemaal geweldig als ik een 2euromunt voor mijn oog doe en hem dan vast hou door hard te knipogen (als je snapt wat ik bedoel), en dan laat ik hem vallen, van hem op en roep heel hard “oh”. Dan krijg hij helemaal de slappe lach.

Ook komt hij niet meer bij als je hem laat schrikken, hoe harder hoe beter :lol:

En als wij om hem moeten lachen, dat vind hij ook geweldig. Vanmiddag had hij in de auto een pulkje uit zijn neus over zijn wang uitgeveegd en dat leek erg grappig. dus toen wij met zijn tweeën in een deuk lagen kon hij niet anders dan zelf ook gaan lachen :mrgreen:

Thijmen vind kiekeboe-spelletjes om te gillen.

en sinds vorige week piest ie bijna in zijn broek van het lachen als ik voor hem dans :mrgreen:

Claire begint te gillen bij de tekst:

my precious my precious

where are the hobittsissssssss hobitsisssss

:mrgreen: :mrgreen:

En als manlief haar probeert op te eten is het ook dikke pret

en tegenwoordig ligt ze helemaal in een deuk als we frans tegen haar praten. Dat wordt nog leuk aangezien we naar la douce France op vakantie gaan :mrgreen:

Sarah gaat heel hard lachen als we kiekeboe spelen, Hatsjoeee roepen of hupsekeehupsekeehupsehupsehupsekeekeekee roepen :mrgreen:

alex moet ook altijd heel hard lachen als wij niesen.

laatst lag ie buiten in het campingbedje te spelen en toen was papa met de tuinslang bezig en kwamen er per ongeluk wat druppeltjes in het bedje, alex lag in een deuk en bleef maar lachen :inlove:

er komt een muisje aangelopen en kiekeboe vind ie ook heel grappig.

of als ik zeg: je bent een dikke boef (en dan boef met een harde lange b en f)

Emma heeft echt een heel eigen gevoel voor humor. Om de meeste dingen die wij doen kan ze gewoon echt niet lachen en ligt ze je aan te kijken of je niet spoort. Maar doet ze zelf iets geks kan ze ineens een slappe lach aanval krijgen. Vanmiddag ook. Ze zat bij me op schoot, ging naar voren hangen en begon ineens in mijn wang te bijten (gelukkig heeft ze nog geen tandjes :roll: ). Nou dat vond ze reuze grappig, want ze kreeg de slappe lach en bleef maar doorgaan. :lol: Maar dan ineens heeft ze er genoeg van, en dan is het dus ook niet meer grappig :eh: Gek kind :lol: