momenteel schiet Tom in een lachstuip als ik dierengeluiden nadoe :inlove:
en als een wind/boer laat :oops: :wall: :mrgreen:
edit: ik was met het mooie weer iets voor hem aan het oppompen…dat ding maakte vieze geluidjes…tom heeft werkelijk ruim een kwartier naar adem liggen happen van de lach :roll: :inlove:
en die van jou?
als ik klezmer-muziek opzet :? Geen idee waar die dat opeens vandana heeft, maar je kunt um oprapen daarna.
Als je um op de kop hangt of in de lucht gooit, is het ook altijd raak.
En de klassieker ‘komt een muisje aangelopen…’ heeft hier ook het gewenste effect.
- Kietelen met de hydrofielluier onder zijn oksel na het badderen
- Mijn tongpiercing (steeds gaat dat vingertje mama’s mond in, en dan krijgt hij een lachstuip. Papa geeft hem groot gelijk, want het is volgens hem natuurlijk ook belachelijk).
- Als mama of oma doen alsof ze zich verslikken.
- Als hij uit een beker mag drinken en alles ernaast gaat doordat hij erin blaast of het gewoon uit zijn mond laat lopen.
- Als mama gekke geluiden maakt en en raar bij beweegt.
als ik zeg: “wat dóe je nou!!” :oops: :mrgreen:
of als ie op zijn buik gaat liggen ik ik doe met mijn neus over zijn ruggetje kssshhhksssshhhksssh
of als ie in zijn nekkie gezoend wordt (wild)
of als ie kiekeboe doet achter het (doorzichtige) gordijn
:inlove: :inlove: :inlove:
Van kiekeboe
Staan met hulp, loslaten en dan vallen op de bank of kussen
Van papa :eh: hehehehe
Van de katten!
Aniek krijgt de slappe lach als je alleen al achter haar aanloopt, heel trouw, heel rustig zonder iets te zeggen, gewoon volgen, dat vind ze blijkbaar hilarisch :mrgreen:
Peter gaat in de kriek als hij op zijn kop word gehouden, als je in zijn nek of op zijn navel blaast, als je kiekeboe doet het liefst onder de tafel door en als je zachtjes in zijn zij prikt :lol:
Oh en bij beide is zelf lachen ook goed voor een giechelsessie van beide… ze vinden het erg grappig als papa en mama maar blijven giebelen :inlove:
oja, dat achterna kruipen/lopen is hier ook errug lollig :mrgreen:
Jowena moet het hards lachen om haar grote broer :lol: :inlove: :inlove:
om iets heeeeel beschamends :oops: :mrgreen: als papa hem na het douchen /bad afdroogt roept sil altijd en nu even de benen wijd! en dan moet papa de handdoek er tussendoor rossen (het is zoooooooo raar :oops: ) maar dat is dus iets wat onze silly geweldig! en hij komt dan gewoon echt niet meer bij van het lachen :mrgreen:
Als ze de hond mag aaien :mrgreen:. Vind ze zo grappig al dat haar :mrgreen: (meestal probeert ze het er dus ook uit te trekken :eh: ).
Kiekeboe
In de billetjes knijpen
buikje kietelen
kriebel kriebel spinnetje
komt een muisje aangelopen
ik ga jou pakken
verstoppertje
doen alsof je tandjes gaat poetsen en dan gauw de borstel weer terugtrekken
als ik heel hard lach
als papa heel stiekum aan komt lopen
als ik iets van hem af wil pakken en hij houd het ook heel stevig vast
jan huigen in de ton
als hij zijn lepetje vastbijt zodat mama hem niet meer kan pakken
er is nog meer…en dit is allemaal niet gewoon lachen, maar echt schaterlachen, in een deuk liggen!
iets heel lomps;
als ik een frisdrankfles aan mijn mond zet en er een slok uit neem en haar dan met opgetrokken wenkbrauwen aankijk. Ze zit dan echt te schateren gewoon. :mrgreen:
op zijn buik blazen (pfffrt doen)
met hem in mijn armen omhoog springen
kiekeboe doen
gekke dingen met papa
ik ga je…pakken
zelf lachen
gewoon lekker gek (en wild doen)
en owwww wat is zijn schatertje heeeeeerlijk :inlove:
:think:
nepniezen
nephoesten
buikblazen
in nekje kussen
kietelen
kiekeboe
in bad zitten en dan heel hard op het water slaan :roll:
achter hem aan kruipen
spiegelbeeld
verder kan ik het ff niet verzinnen… :mrgreen:
kiekeboe, verstoppertje, dingen afpakken en weer terugpakken
Ze trekt vaak zelf een doek over haar hoofd, en gaat dan zitten wachten tot we haar vinden, en wij maar roepen ondertussen “waar is Laura toch, Laura is weg, geen Laura meer”, en dan hoor je haar heel zachtjes lachen onder die doek, dan tillen we een puntje van de doek op, om in een stralend gezichtje te kijken, geweldig!
Me kleine meid ligt nog niet echt in een deuk om iets, maar vind bepaalde dingen echt leuk en dan gaat ze lachen…
Als papa haar in de lucht houd en weer naar beneden haald…
Als ik haar op het aankleedkussen leg en dan steeds dichter met mijn gezicht bij de hare kom en dan in haar nekje ga kriebelen of een kusje in de nek geef gaat ze giechelen :inlove: en kruipt dan in elkaar echt mega schattig, het luier verwisselen duurd dan soms ook een half uur :mrgreen:
Ook met aan en uitkleden kruipt ze in elkaar en gaat ze giechelen echt geweldig!
Of als ik of papa door haar haartjes blaast en we er bij roepen whoeiiiiiiiii doet de wind haha dan gaat ze ook lachen.
als mama Donald Duck nadoet :mrgreen: hehehe :lol: dan schiet papa ook meteen in de lach :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol:
milan lag vanavond in een deuk om… niks :mrgreen: hij heeft een kwartier lang gelachen
Op het aankleedkussen als ie kusjes op z’n buik krijgt :mrgreen:
Met de mouw van een shirtje boven haar hoofd zwieren. Dan probeert ze de mouw te pakken maar wij plagen haar dan een beetje en trekken het shirt weg. Daar kan ze dus echt om in een scheur liggen :inlove: en wij dus ook!!