waar ligt jouw kindje om in een deuk?

Mara kan sinds een paar dagen schaterlachen. :inlove: :inlove: :inlove: Alleen lacht ze om de meest vreemde dingen. Gisteren lag ze in een deuk omdat ik haar aan het aankleden was. :think:

vandaag tranen van zijn wangen moeten vegen van het lachen :?

omdat IK de hik had :roll:

:inlove:

Haha, leuk topic! :lol:

Als mama (of papa) ergens tegenaan loopt en ‘ai’ roept, dat vind Broes hilà risch! :eh: :mrgreen:

Achter hem aan lopen en roepen: ik ga je pakkeeeuuuhhhn!!

Dan loopt hij al springend weg, zijn hele lijfje trilt dan van de spanning! :lol: :inlove:

Plots mama’s (of papa’s) voet vastnemen en beginnen kriebelen (kielekielekiele!! :lol:), als wij dan schrikken en onze voeten wegtrekken,… dà t vind hij fantastisch! :inlove:

Met hem op je arm door het huis (of eender waar :wink:) rénnen! :lol:

En nog zóveel meer, ze zijn zo leuk hé! :inlove: :wink:

aanvulling:

als we onder zijn armen kietelen…de meest vreemde geluidjes ontsnappen hem dan :inlove: :inlove:

en als hij naar buiten kijkt :think: waar hij om lacht weten we nog niet

kelso ligt helemaal in een deuk als ik achter hem aankruip en zeg “ik ga je pakken…” dan kruipt hij snel weg en giert het uit van het lachen.

ook water drinken uit een beker na het tandenpoetsen, hij spuugt het water uit en ziet zichzelf dat doen in de spiegel, ligt dan ook helemaal in een deuk :inlove:

oja, en de poes achterna zitten is ook dikke pret

wat zijn dat toch altijd heerlijke momenten he als je kleintje zoveel lol heeft, wat is het leven dan simpel :inlove:

hij ligt nu weer in een deuk als ie keihard herrie maakt en ik mijn handen voor mijn oren doe :? :mrgreen:

Als ik hem 's ochtends de pyama enzo uitdoe! Moet hij heel hard lachen! (Ws omdat het ook kriebels als ding over zn hoofd gaat)

In z’n nekje kriebelen

‘Vliegtuigje’ (Hem boven je zweven en alle kanten mee uitgaan, hoe gekker/wilder hoe beter)

Uhm, even denken! Bij gekke geluidjes, of als je zelf hard lacht, lacht hij nog harder (en dan moet ik ook heel hard lachen omdat hij zo hard lacht :mrgreen: )

:inlove: :inlove:

Jasmijn moet tegenwoordig erg lachen als ik zelf hard moet lachen! :lol:

Sinds vorige week moet Amélie erg lachen als ik haar afdroog :mrgreen:

Verder moet ze lachen als we “in de maneschijn” en “klap eens in je handjes zingen”, als papa ligt en haar in de lucht schommelt boven zijn hoofd, als ze op je nek zit en je hoofd gaat bewegen, als je met haar op de arm gaat springen of huppelen :mrgreen:

Om zijn broer :inlove:

Weliswaar niet mijn kind maar te leuk om hier niet te vermelden: het kindje van een vriendin van mij vond met een maand of 6 het woord ‘pastasalade’ helemaal GEWELDIG :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

(overigens een raar gezicht al die volwassenen die vervolgens de hele tijd ‘pastasalade’ roepen :think: :wink: )

Yanniek was gisteren (voor het eerst :inlove: ) aan het schaterlachen toen mama met haar suffe hoofd boven de dekens uit kwam :inlove:

Soleil 8)

vanmiddag nog… om helemaal NIETS!!!.. hij begon gewoon ineens te grinniken met van die lange uithalen… whahahaha… sja daar moet je gewoon om mee lachen waardoor Daan natuurlijk ook doorgaat.

Verder begint ie al te lachen als je hem een beetje kietelt of hem gewoon heel vrolijk aankijkt…

Hij is echt de pretletter van de familie.

lucas giert het vooral uit als je lekker ruw en wild met hem doet, heerlijk stoeien dus…

Van de week kreeg Mees (4 mnd) de slappe lach toen ik heel hard moest niezen :inlove: Toen ik later nog een keertje nep ging niezen, gierde hij het weer uit.

Yeline ligt altijd in bed te schaterlachen dan wil ik haar in dr slaapzak doen en dan rolt ze snel weg en dan rol ik haar terug en dan ligt ze helemaal in een deuk. Na een paar keer blijft ze netjes liggen en doe ik haar slaapzak aan en dan doe ik gek met dr slaapknuffel en speentje en dan ligt ze weer in een deuk :lol: . overdag heeft ze eigenlijk nooit de slappe lach :think:

Serina vind het leuk als je tijdens het luier verschonen ff wegbukt met je hoofd en dan weer langzaam tevoorschijn komt en kiekeboe roept dan giert ze het uit!

Als papa “gat in de weg” speelt. Begint ze echt te gillen. Of als je kiekeboe speelt.

Van mij lacht overal om … alleen maar als hij me ffe niet gezien heeft en me weer ziet :drool:

wedstrijdje " touwtrekken" met een billendoekje :roll: :mrgreen:

koppie krauw…lees…mama zegt mrauuuuuwwww terwijl ze met d’r hoofd tegen zijn been aan duwt…als hij zijn kleine plastic katje vastheeft…giéren dat ie doet! :mrgreen: