waar kocht jij je luiertas?

ik bedenk me nu ineens dat ik me nog helemaal niet verdiept heb in een luiertas.

dus maar een beetje op internet aan het rond struinen, maar waar kocht jij de jouwe?

Heb een kipling luiertas gekocht, gewoon bij een babywinkel weg.

Ze hadden daar toen genoeg keuze.

Prenatal eigen merk bij de Prenatal :wink:

Ik heb de babymoov baby chic op het oog…

Alleen is ie momenteel bij de babydump uitverkocht… Komt pas begin juli weer binnen… En zo lang wil ik eigenlijk iet meer wachten…

Bij babywalz hebben ze hem ook, maar dan komt er meteen 5,- verzendkosten bij…

Dus we kijken nog even verder…

ikke: wat toevallig, daar zit ik net naar te kijken. vind hem helemaal leuk, neutraal kleurtje en had hem net bij de babywalz gezien en nu bij de babydump online inderdaad weer.

ikke: heb jij de baby chique in de winkel gezien? kun je mij dn vertellen welke kleur het daadwerkelijk is? babywalz zegt paars, de babydump die ik gebeld heb zegt bordeau rood, en manlief ziet er een roze waas in, dus nu weet ik niet of hij wel zo neutraal is als ik dacht :slight_smile:

Wij hebben nooit een echte luiertas gehad.

Mijn vader had toen via een spaaractie bij de benzinepomp een soort schooltas gekregen en die hebben we toen als luiertas gebruikt.

Ik ben absoluut geen tasliefhebber, ik zie het echt als noodzaak om er een te hebben en kan er dus ook geen geld aan uitgeven :angel:

Wij hebben er 1 van LIEF, daar ook gekocht, nou ja gekregen.

ik heb er in 2007 1 gekocht van kipling, prima ding.

maar nu ik meer weet wat er te krijgen is, zou ik nu voor een Lief! of Olily achtig iets gaan. Iets minder neutraal dus :mrgreen:

bij prenatal, eigen merk.

Hema, dat was de enige waar ze een normale donkere ongepimpte tas hadden. Alle andere tassen vond ik echt afzichtelijk.

Oudste twee: een gewone weekendtas van Oilily. Tsja, we hadden ruimte nodig voor twee :smiley: We gebruiken hem overigens nog steeds, wel weer gewoon als weekendtas…

Jongste: Ook een Oilily tas, maar wel een luiertas. (Zie daar overigens nog steeds het voordeel niet van in, ze zijn alleen maar duurder… :think: ) Maar dan wel via Marktplaats :thumbup: Deze tassen zijn van goede kwaliteit, maar men is er na de baby op uitgekeken. MP is dan een prima optie vind ik.

Oh ja, ik hou dus wel van kleurtjes :lol:

Heb van me zus een helder rode gekregen… Nouja het is niet een echte luiertas maar wel groot genoeg om dienst te doen als zeg maar.

Past mooi bij de rood oranje kinderwagen dus helemaal goed :inlove:

Ik had via marktplaats een 2de hands Oilily luiertas gekocht en later nog een shopper van Oilily in een outlet verkoop.

Die ik op marktplaats gekocht had is een vrij kleine en gebruik ik om mee te geven naar KDV of oppas oma.

De Oilily shopper gebruikte ik voor mezelf, die was wat groter en kon ik ook mijn eigen spullen er in kwijt.

Helaas ging de bevestigingsdeel van de schouderband van Oilily stuk paar weken geleden, viel nog in garantie en heb nu een luiertas van Little company (tulip).

Deze is iets groter dan ik verwacht had maar dat vind ik niet eg, verder tot nu toe ook handig. Enige nadeel vind ik dat er geen echte vakken aan de buitenkant van de tas zitten.

ik had een luiertas van de Hema.

Nu heb ik sinds een tijdje een grote cowboytas (zo iets als op het plaatje), en deze is ook ideaal als luiertas.

o oeps, wel een beetje groot plaatje… sorry

heb deze,gewoonweg omdat we een gratis tas bij de kinderwagen kregen ter waarde van 40 euro en deze 39,95 was. Zijn er een hoop die ik een stuk mooier vind maar vertik t om 80 euro aan een tas uit te geven. dat doe ik niet voor een handtas en dus ook niet voor een luiertas :naughty:

Ik heb er een van Room Seven :inlove: wel met een beetje korting.

ik heb er 1 van Lief! idiaal mooi groot vele vakjes en verschoningsmatje zit erbij :thumbup:

Ik had er 1 van oilily en nu 1 van colours.