waar kocht jij je luiertas?

zucht… ik weet het nog steeds niet. ik vind die krengen zo ongelooflijk duur, dat vind ik de moeite eigenlijk niet waard. ik vind 50 euro eigenlijk al veel of ben ik nu gewoon krenterig aan het doen? :oops:

Besteld via internet bij bulbby. Een luiertas met naam en gewoon zwart want ik houd niet van al die vrolijke gekleurde bonte luiertassen :slight_smile:

Ik heb er 1 van de prenatal en ook 1 van little company, maar gebruik ze echt zelder tot nooit. Als we een dagje pretpark ofzo doen neem ik ze mee, omdat ik dan voor de kids verschoonsetjes meeneeem voor als ze in t water vallen ofzo, maar dat zou ik ook in een plastic tas kunnen doen. Het enige handige vind ik dat aan mn prenataltas van die klitteband rondjes zit waardoor je m hoog op kan hangen aan t handvat. Bij onze stokke kinderwagen zijn tassen soms lastig op te hangen.

Heb een handtas met schouderband, niet heel groot, maar met voorop een groot genoeg vak waar een luier en half pakje doekjes inpast. In t grote vak past nog wel ene koekje en pakje drinken dus meer echt niet nodig. Toen ze kleiner waren hydrofiele doek in grote gewone vak, vraag me altijd af waarvoor je de luiertas dagelijks gebruikt. Ik heb m iig nog nooit gemist.

vind die tassen ook belachelijk duur, ik zat te kijken voor een foto tas.

als je daar op google kom je ook leuke dingen tegen.

Ik heb er volgens mij met meisje toen eentje bij de kruitvat gekocht en die van mijn ventje heb ik van de buurvrouw gekregen.

Enne je bent echt niet krenterig hoor!! 50 euro voor een luiertas die je ms maar 2 jaar gebruikt vind ik ook duur.

Je kan ook gewoon een grote schoudertas met 2 vakken kopen ben je goedkoper uit en voldoet ook wel.

Je hebt wel 2 jaar een mooie en leuke tas bij je, ook wat waard toch :smiley:

Ik ben net Mary Poppins, mijn handtas is altijd vol, zit wel altijd 1 luier in. Ik kan (en wil) mijn handtas niet als luiertas gebruiken. Als ik even naar de winkel ga neem ik alleen mijn eigen tas mee, voor dagjes weg enzo neem ik allebei de tassen mee.

@Kittycat wrote:

Je hebt wel 2 jaar een mooie en leuke tas bij je, ook wat waard toch :smiley:

Ik ben net Mary Poppins, mijn handtas is altijd vol, zit wel altijd 1 luier in. Ik kan (en wil) mijn handtas niet als luiertas gebruiken. Als ik even naar de winkel ga neem ik alleen mijn eigen tas mee, voor dagjes weg enzo neem ik allebei de tassen mee.

Ja dat doe ik ook hoor!! ik kan het bijna niet kwijt in mijn eigen tas, maar voor eventjes weg past er wel een fles en wat lekkers en een luier in.

Een dagje weg dan gaat de luiertas mee…maar ik heb ook nog genoeg grote normale tassen waar wel alles in zou passen.

En gewone handtassen zitten ook wel mooie bij hoor!! en die doe je na 2 jaar niet weg.