Waar kijken jullie naar met het aankleden van je kind?

Hier lopen de meiden vandaag allebei in een spijkerbroek met longsleeve. Tenminste, zo heb ik ze vanochtend naar het kdv gebracht. Bo heeft er ook nog een hemd onderaan…dat blote ruggetje leek me anders zo koud (die longsleeve is nog van voor de zomer…iets te kort door haar groeispurt) Ze heeft nog wel haar sandalen aan, met sokken.

Korte broeken en t-shirtjes liggen in hun mandjes op het kdv. Dus krijgen we ineens een grote verrassing vandaag (túúrlijk :liar: ) dan komt het allemaal goed!

Wij dragen nooit truien.

In de winter is het in huis ook gewoon 18-20 graden, dus een trui vind ik dan echt te warm. Wij komen niet verder dan een longsleeve of een vest van katoen.

:think:

En nu gewooon nog korte mouwen, al vind ik het in de ochtend al fris worden…

@Greetje14 wrote:

@mama tina wrote:
Hey Greta… hoe merk je dat dan aan haar ontlasting??? Misschien dat dat hier nl ook meespeelt…

Hier een meid met een spijkerbroekje een hemdje en een longsleeve… Maar ze loopt vandaag ook de hele dag in en uit… En als ze het koud heeft moet ze het zeggen krijgt ze een bodywarmer aan…

Heb haar nu ook niet te koud aangekleed anders blijft ze plassen… En aangezien ze net 3 dagen zonder luier loopt gaat het dan dus vaak mis…

Zelf de hele dag al aan het stoeien met mijn vest…

De ontlasting van mijn dochter wordt dan wat groen en erg dun en dan heeft ze ook meer last van rode billetjes :?

Verder voelen haar handjes en voetjes vaak koud aan en dan heeft ze het ook koud.

Oh nee dat valt hier gelukkig mee… Joyce krijgt wel koude handjes maar heeft het dan verder niet echt heel koud…