Waar kijken jullie naar met het aankleden van je kind?

Nou ik deed dus ook een jas aan vandaag…poeh WARM!!

Het lijkt misschien koud maar het is gewoon rond de 20 graden.

Ik doe Anoek liever niet te warme dingen aan, die kids rennen en

vliegen de hele dag. Ze heeft het vaker warm en eigenlijk

nooit koud. 's-winters heeft ze ook nooit truien aan eigenlijk.

(wij ook niet trouwens)

Vandaag heeft ze een 3 kwart broek aan met een shirt met

korte mouwen. Niks te koud hoor.

Ik heb het zelf altijd heel gauw te warm dus hou ik goed het weerbericht en manlief in de gaten.

Ze dragen deze week dus lekker een lange spijkerbroek en longsleeves of een blouse met hemd er onder.

Naar het weer en de temperatuur :thumbup:

Ik steek met dit weer even mijn hooft naar buiten voor ik besluit wat ik aan ga doen.

ik kijk naar de temperatuur en naar het kind.

Lynn loopt in een longsleeve en spijkerbroek vandaag. Net als mama :mrgreen:

Quinten heeft het snel warm dus hij heeft een spijkerbroek en t-shirt aan, net als papa :inlove:

Het is hier behoorlijk fris (harde wind)

En mijn dochter heeft het sneller koud dan wij.

Dat merk ik aan haar ontlasting…

Ik heb een t-shirt aan met een lange broek.

Hey Greta… hoe merk je dat dan aan haar ontlasting??? Misschien dat dat hier nl ook meespeelt…

Hier een meid met een spijkerbroekje een hemdje en een longsleeve… Maar ze loopt vandaag ook de hele dag in en uit… En als ze het koud heeft moet ze het zeggen krijgt ze een bodywarmer aan…

Heb haar nu ook niet te koud aangekleed anders blijft ze plassen… En aangezien ze net 3 dagen zonder luier loopt gaat het dan dus vaak mis…

Zelf de hele dag al aan het stoeien met mijn vest…

lange boeken van dun stof en gewoon t-shirt met korte mouwen, ikzelf ook…ik vind het nog niet echt koud, de meiden ook niet…

die willen het liefst nog de zomerrokjes aan

@Anneke wrote:

Hé Miranda, wat zie ik nu??!! :shock:

Gefeliciteerd!! :mrgreen:

Dank je wel! Deze ronde in 1 keer raak :mrgreen:

Maar waarom ik een hemd aandoe? Omdat ik zelf ook hemd aanheb :angel: Als het kouder wordt (winter) dan hebben ze een warmere trui aan, en buiten een winterjas, dus ze lopennu ech tnog niet in winterkleren....

Ik heb het altijd warm. Vandaag ging ik een eind wandelen en dan doe ik wel iets met lange mouwen aan. (Vooral met die buien)

Maar anders loop ik eigenlijk altijd in een tshirt. Iets met korte mouwen iig.

Alleen naar mijn werk draag ik in de winter iets met lange mouwen. Omdat we dan vaak naar buiten gaan en ik elke dag kids moet halen van school.

Ik kleed Lenn warmer dan mezelf, omdat hij op de vloer speelt en dat is best koud! Zoals vandaag: een romper met lange mouwen met longsleeve en lange broek + sokken :slight_smile:

Ik draag zelf altijd een lange broek, gewoon thuis nog wel eens blote benen maar in het openbaar niet… Ik heb ook altijd een jas of vest aan…

Kinderen dragen nu longsleeve, t-shirt erover en een lange broek… Zomerjasje en dichte schoenen… Laagjes dus…

Pff, ik krijg het al warm als ik lees hoeveel de kinderen nu al aan hebben :wink:

Ik ook als ik het hier zo lees. Mijn dochter wil alleen nog maar rokjes en shirtjes met korte mouwen aan. De hemden en rompers liggen nog bij het wintergoed voorlopig.

Ik ook zomerbroek en korte mouwen aan omdat ik een kouwkleum ben en als ik nu al overga op lange mouwen dan is de winter helemaal koud (heb ik dan het idee).

Mijn tuindeur staat nog open hoor, voor de frisse lucht. Het is boven de 20 graden hoor buiten :mrgreen:

Nienke geef ik wel om 8.15 een zomerjas mee maar die gaat tussen de middag door haar op de kapstok :mrgreen:

Ik ga nu even lekker buiten mijn kopje koffie drinken, is nog precies 20 graden hier achter.

Houdoe, Petri

wij zijn alledrie zweterds, dus we lopen nog gewoon in korte mouwen en driekwartbroeken

Ik kijk vooral naar de temperatuur en de zon, 19 graden en zonnig voelt vaak warmer aan dan 21 graden en bewolkt!

Zowel Noa als ik hebben de hele week al een lange broek aan en een shirt met korte mouwen. Vandaag gingen we even de stad in en hadden we allebei een jas aan, maar dat was toch te warm. Ik neem dan ook liever gewoon een vestje mee.

Lasse beweegt veel en heeft het snel warm dus wel een t-shirt met momenteel lange broeken maar nog wel sandalen. GO heeft t-shirt en een korte broek liggen voor hem mocht het weer ineens positief omslaan.

@mama tina wrote:

Hey Greta… hoe merk je dat dan aan haar ontlasting??? Misschien dat dat hier nl ook meespeelt…

Hier een meid met een spijkerbroekje een hemdje en een longsleeve… Maar ze loopt vandaag ook de hele dag in en uit… En als ze het koud heeft moet ze het zeggen krijgt ze een bodywarmer aan…

Heb haar nu ook niet te koud aangekleed anders blijft ze plassen… En aangezien ze net 3 dagen zonder luier loopt gaat het dan dus vaak mis…

Zelf de hele dag al aan het stoeien met mijn vest…

De ontlasting van mijn dochter wordt dan wat groen en erg dun en dan heeft ze ook meer last van rode billetjes :?

Verder voelen haar handjes en voetjes vaak koud aan en dan heeft ze het ook koud.

Hier ook een tshirt met lange mouwen en een lange broek. Ik vind het echt te koud voor een t-shirt met korte broek/ blote benen onder een rok als we naar buiten gaan. En inderdaad hier ook bij koude handjes een trui of dun vestje aan.

En tegenwoordig kun je van de seizoenen zo weinig zeggen. Zaten we al 2 jaar in mei buiten in het zwembad, en nu zit ik 'smorgens en 's avonds te twijfelen: verwarming aan of een fleece vest aan.

kijk naar de temperatuur uiteraard.

Vandaag heeftt cj een jurk aan met lange mouwen, kan prima binnen of buiten. Wel een zomerjasje meegegeven voor het buitenspelen.

Merlin had een 3/4 broek met haltertop uit de kast gepakt. Prima, maar wel met een vest erop.

Ik zit nu ook in de heerlijk longsleeve…ben ik verslaafd aan

Ik ben ook wel van de laagjes.

Vanmorgen toen ik Lucas wegbracht kon ik nog niet goed zien wat voor weer het is/word.

Hij heeft nu een 3/4 broek aan en een t-shirt met korte mouwen. En hij draagt er een verst bij. Als het warm is dan doet hij het vest gewoon uit. En op het kdv is het altijd al warmer binnen dan thuis bijvoorbeeld.

En als het heel onduidelijk weer is en hij heeft bijv. een lange broek en trui aan dan leg ik in z’n mandje vaak een korte broek en shirt of andersom. Dan kan hij gewoon omgekleed worden. En soms gebeurde dat ook afe

gelopen tijd. Het is ook zo’n rare zomer.