Het is zo lang geleden dat ik ergens een berichtje las van Diana30, de mama van Thomas :vlinder: ???
Ik hoop dat alles oké is met haar…
Weet iemand iets ???
liefs
Gerda
En waar is Sugar? :think:
Op vakantie misschien? :think:
Ja volgens mij ging ze op vakantie. Weet het niet zeker.
waar ben ik eigenlijk ?
Van de week stond ik ook al aan iemadn te dneken die al lang niet meer is geweest. Weet alleen niet meer wie. Hahaha
ooo met diana gaat t goed hoor…
zal r es mailen of smsen
Vind het zo lief dat er hier ook nog steeds aan mij gedacht wordt!!! :-* Zelfs mijn naam staat in het roze, hahaha! Een aantal maanden geleden was er ook al een topic waarin ik genoemd werd. Ik heb een nogal roerig jaar achter de rug met veel privéproblemen, maar ik wil nu toch even laten weten dat ik wel zo nu en dan meelees. Ik kon het gewoon niet opbrengen te posten. Sorry…
Nu weer terug naar degene die oorspronkelijk gezocht werd: Diana 30… :oops:
Diana heeft 31 juli voor het laatst gepost, lijkt me niet raar in de zomervakantie als iemand 9 dagen (uberhaubt) niet post toch ?
:oops: :oops:
Dan zal ik de post van 31 juli niet gezien hebben. Mogelijk natuurlijk: ik kijk wel in een aantal topics maar heus niet in allemaal. En in een vakantieperiode zal dat wel heel logisch zijn !
Jennifer: dank dat je laat weten dat ze het goed stelt ! :-
Sugar, alle goeds meis !!! :-
liefs
Gerda
ps: modies: slotje misschien dan maar???
Gerda, je kunt in iemands profiel kijken wanneer deze persoon voor het laatst gepost heeft
@Karin2 wrote:
Gerda, je kunt in iemands profiel kijken wanneer deze persoon voor het laatst gepost heeft![]()
Soms klopt dat niet!!!
Want ik kom normaal iedere dag :oops: :mrgreen:
Maar mijn profiel gaf aan dat ik al 2 weken niet meer geweest was,en dat kan echt niet :snooty:
Volgens mijn profiel ben ik 16 juli voor het laatst geweest whahahaha :lol: :lol: :lol: :mrgreen:
@prinsjeJason wrote:
Volgens mijn profiel ben ik 16 juli voor het laatst geweest whahahaha :lol: :lol: :lol: :mrgreen:
Ja kijk, bij jou is het ook niet bij te houden natuurlijk, geen wonder dat de teller op tilt slaat :mrgreen:
@Sugar wrote:
Vind het zo lief dat er hier ook nog steeds aan mij gedacht wordt!!! :-* Zelfs mijn naam staat in het roze, hahaha! Een aantal maanden geleden was er ook al een topic waarin ik genoemd werd. Ik heb een nogal roerig jaar achter de rug met veel privéproblemen, maar ik wil nu toch even laten weten dat ik wel zo nu en dan meelees. Ik kon het gewoon niet opbrengen te posten. Sorry…
:hug:
@Karin2 wrote:
@prinsjeJason wrote:Volgens mijn profiel ben ik 16 juli voor het laatst geweest whahahaha :lol: :lol: :lol: :mrgreen:
Ja kijk, bij jou is het ook niet bij te houden natuurlijk, geen wonder dat de teller op tilt slaat :mrgreen:
WHAHAHAHAHA :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
nou diaantje is springlevend en niet op vakantie hoor!!
zal haar ff een linkje van deze topic sturen
wacht af en zie…
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
hai meiden
wat vreselijk lief dat er niet een maar zelfs 2 topics over me geopend zijn van mensen die me missen . :inlove: :inlove: :inlove: wat lieffff zeg.
er is niks aan de hand hoor ,maar man had twee weken vakantie en ben dus toen niet op het forum geweest omdat ik die twee weekjes die hem dan thuis heb ook graag met hem wil doorbrengen aangezien hij echt nooit eens vrij heeft.daarna was er een week waarin ik zelf ff moest bijkomen van de vakantie hahahaha…maare
diana is back lady’s :thumbup: :thumbup: :thumbup:
@Karin2 wrote:
Gerda, je kunt in iemands profiel kijken wanneer deze persoon voor het laatst gepost heeft![]()
Weet je dat dit niet altijd klopt???
Soms wil je vene alle berichten van een gebruiker bekijken, en dan staan er een heleboel niet bij (ookal ben je wel ingelogd!) Weet iemand hoe dit kan???
Ik had het laatst bij de berichten van MArlous bv.
Fijn dat alles goed met je gaat Diana!
Logisch dat je even niet hier was. Hebje lekker genoten?
En ook heel goed om weer wat over jou te lezen Sugar. Wat sneu dat het niet zo lekker met je gaat meis.
Dikke knuffel