ik heb heerlijk genoten…ben zo blij dat we eindelijk eens tijd voor elkaar hebben gehad…ik heb hem nog nooit twee weken thuis gehad…door zijn eigen zaak is het vaak onmogelijk om eens vrij te nemen,dus heb nu gezegt dat hij gewoon 2 weken vrij MOEST nemen om eens tijd samen door te brengen…hij werkt 6 dagen in de week…
Oh heerlijk Diana!
Ik ben jaloers op je… (in de goede zin vh woord he)
Hoe is het met de poezepoesjes? :inlove:
met de poezemoesjes gaat alles weer prima…ze zijn weer gewend aan het alleen zijn zonder de kittens…de beide dames zitten nu aan de pil en diaan is al weer aan het rondsnuffelen voor een hele mooie dekkater…gaat nu nog niet gebeuren hoor…maar het kost een hoop tijd om de precies de juiste kater te vinden…er gaat een hoop onderzoek in zitten en veel tijd.qua kleuren moet het weer allemaal precies passen en de bloedlijnen moeten prima zijn…het is een complete studie op zich
en hoe is het met jullie allemaal dan? hehe ff bijkletsen;-) :thumbup: :thumbup:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daar ben je weer!!!
Welkom terug meid!
Heerlijk genoten van je vakantie :thumbup: :thumbup:
:-* Gismo
@diana30 wrote:
diana is back lady’s :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:mrgreen: :thumbup:
@pluutje wrote:
@Karin2 wrote:Gerda, je kunt in iemands profiel kijken wanneer deze persoon voor het laatst gepost heeft![]()
Weet je dat dit niet altijd klopt???
Soms wil je vene alle berichten van een gebruiker bekijken, en dan staan er een heleboel niet bij (ookal ben je wel ingelogd!) Weet iemand hoe dit kan???
Ik had het laatst bij de berichten van MArlous bv.
Klopt dat zie ik ook vaak. Je kint niet altijd iemand laatstgeposte bericht lezen maar krijgt dan een bericht van ong 2 weken gelden. Vraag me ook af hoe dat kan…? Klein bugje in het bijna waterdichte Koksysteem misschien…?

En dan nog wat…waar is MAria33 gebleven??? :think:
:dance: M’n dinnetje is weer op KOKeiland :dance:
welkom thuis Diana30 :mrgreen:
dank je welllllll lieverd… :mrgreen:
Maar Maria 33 is al lang niet meer langsgeweest, en de laatste keer ging het allemaal niet zo lekker met haar!
Weet iemand iets???
Ja ik vraag me al een tijdje af waar Danielle is??? Wij horen ook niks bij de decembermama’s!