Waar is Faizaa

Ik mis haar al een tijdje op kok :think: :think:

Fai werkt tegenwoordig heel veel waardoor ze minder achter de computer zit. :slight_smile:



Maar ze is er nog hoor…Heb haar zaterdag nog gezien bij een mutsenmeet…



En ja, de mutsen bestaan ook nog… :lol: 8)

Na het beroemd en bevallen topic gelezen te hebben denk ik dat ze nu in therapie is omdat Orlando Bloom een kind met een ander heeft gekregen.





maar nee serieus…geen idee, natuurlijk hoop ik dat het goed gaat.

@Madre wrote:

Fai werkt tegenwoordig heel veel waardoor ze minder achter de computer zit. :slight_smile:



Maar ze is er nog hoor…Heb haar zaterdag nog gezien bij een mutsenmeet…



En ja, de mutsen bestaan ook nog… :lol: 8)




danke wel Madre

Ik mis haar hier wel eigenlijk.

BIZAR!

Ik las toevallig vandaag een stuk ergens van een jaar geleden ofzo, zag ik haar ook voorbij komen en ook ik dacht, waar zit ze eigenlijk?



Dus euh, misschien niet echt gemist, maar wel aan gedacht vandaag! :mrgreen:

Ja Fai waar zit je je wordt gemist.

Net als Vic die zien we hier ook nog maar weinig/



Maar ik mis nog meer mensen al een tijd.



Joseetje, marloesvip en Nathalie van Dominique en Saartje

Marite is weer boven water gelukkig sinds een paar maanden

En er zullen vast wel nog meer mensen spoorloos verdwenen zijn.

Ze leest wel nog mee, maar heeft het drukjes!

Soms denk je inderdaad opeens aan mensen die er al lang niet meer zijn hier op KOK. Sommigen hebben zelf gezegd dat ze gaan stoppen, anderen zijn gewoon opeens verdwenen.



Ik mis ook Frischling bijvoorbeeld al een tijdje.

En ik moest vandaag aan Nefarious denken maar zie dat die nog wel actief is, alleen niet in de topics waar ik kom :wink:



Maar Nefarious voorheen maakte je nog weleens zelf topics aan waar je van je af schreef, waarschijnlijk mis ik die gewoon :slight_smile:



Hoop dat alles goed met je gaat!



:-*

@ollie wrote:

Na het beroemd en bevallen topic gelezen te hebben denk ik dat ze nu in therapie is omdat Orlando Bloom een kind met een ander heeft gekregen.

.




hahahahaha :mrgreen:

Ze is idd nog in schok :mrgreen: :lol: :lol: :lol:



@mamma van sharondenise wrote:
Ja Fai waar zit je je wordt gemist.

Net als Vic die zien we hier ook nog maar weinig/




Hier ben ik :angel: weer even :-*

Jaaaaa Fai die op de een of andere manier een topic toch altijd een beetje pikant kan krijgen… Enneh manlief kwam toch ook wel eens voorbij?



Nou Fai je bent vast populairder dan je dacht, hoop dat je nog eens een gezellig kletspraatje komt maken hier!



Heeeeey Vic jij ook hier :mrgreen:

@victoria wrote:

@ollie wrote:
Na het beroemd en bevallen topic gelezen te hebben denk ik dat ze nu in therapie is omdat Orlando Bloom een kind met een ander heeft gekregen.

.




hahahahaha :mrgreen:

Ze is idd nog in schok :mrgreen: :lol: :lol: :lol:



@mamma van sharondenise wrote:
Ja Fai waar zit je je wordt gemist.

Net als Vic die zien we hier ook nog maar weinig/




Hier ben ik :angel: weer even :-




Hoi :angel:



Ik had je meidjes een paar weken geleden al gespot bij de shoppers, Ze worden groot :shock:

Jasmijntje gaat steeds meer op Sophietje lijken.

Alles goed met jullie?



:-

@Tante Soesa wrote:

Jaaaaa Fai die op de een of andere manier een topic toch altijd een beetje pikant kan krijgen… Enneh manlief kwam toch ook wel eens voorbij?


misschien moet het weer eens over sex gaan, dan kwam ze toch ook vaak om de hoek kijken? :P

Misschien wil ze wel van die status af?? :wink: Fai is momenteel erg busy, dus minder tijd voor kok, maar ze leest vast wel mee hoor :wink:

Ik vroeg me laatst ook nog eens af hoe het gaat met het gezin van Anne en John en hun kindjes…Hoort iemand nog wel eens iets van hen?

Ik heb ze nog weleens gesproken tijd terug alles ging der erg goed, misschien dat iemand van de feb 2009 mama’s haar nog spreekt of een emailadres heeft, ik spreek haar niet meer.

jah daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Ik heb in elk geval niks meer gehoort van ze.

Met Anne en John gaat alles z’n gangetje :wink:

Goed om te horen. Er was toen toch een of andere freak die hen het leven zuur maakte?? Ik meen me tenminste zoiets te herinneren…

Fijn dat het goed met ze gaat :thumbup: