Waar is Faizaa

@Madre wrote:

Fai werkt tegenwoordig heel veel waardoor ze minder achter de computer zit. :slight_smile:



Maar ze is er nog hoor…Heb haar zaterdag nog gezien bij een mutsenmeet…



En ja, de mutsen bestaan ook nog… :lol: 8)


Whahhahahhahaa…tuurlijk bestaan wij nog!!

En Fai bestaat ook nog maar is even lekker druk met andere dingen enzo… 8)

@hanneke wrote:

Ik vroeg me laatst ook nog eens af hoe het gaat met het gezin van Anne en John en hun kindjes…Hoort iemand nog wel eens iets van hen?




was pasgeleden ook benieuwd hoe het met hun gaat? Weet nog dat hij een blog bij hield over hun leven maar kon die ook nergens meer vinden…

Jammer…



Maar fijn om te horen dat het goed gaat…



grts patricai

die blog hebben ze erg prive gezet juist vanwege wat Hanneke zegt

@Meggie wrote:

En ik moest vandaag aan Nefarious denken maar zie dat die nog wel actief is, alleen niet in de topics waar ik kom :wink:



Maar Nefarious voorheen maakte je nog weleens zelf topics aan waar je van je af schreef, waarschijnlijk mis ik die gewoon :slight_smile:



Hoop dat alles goed met je gaat!



:-*




Ben er nog…soms.

@Nefarious wrote:

@Meggie wrote:
En ik moest vandaag aan Nefarious denken maar zie dat die nog wel actief is, alleen niet in de topics waar ik kom :wink:



Maar Nefarious voorheen maakte je nog weleens zelf topics aan waar je van je af schreef, waarschijnlijk mis ik die gewoon :slight_smile:



Hoop dat alles goed met je gaat!



:-*




Ben er nog…soms.




Ah lief dat je even om de hoek komt kijken :slight_smile: Hoop dat het goed met je gaat meid! En met de kids ook uiteraard.

Ik ben er ook nog, heel soms…

Ja ik mis Fai ook!

Ze heeft ons erg geholpen met de roze-vibrator tip voor de buurvrouw van mijn moeder :lol: . Als die buurvrouw nu nog eens komt zeuren kijken we elkaar aan en moeten (naderhand) erg lachen en zeggen dan iets in de trant van “de batterijen zullen wel weer op zijn” 8) :lol: .

Maar fijn om te horen dat ze nog altijd gewoon lekker goed gemutst is, Faiza dan, mijn buurvrouw niet.



Ook fijn om te horen dat het goed gaat met Anne en John en kinders.



En ook erg leuk om even een berichtje te lezen van Nefarious en Frischling!

ik was juist benieuwd of iemand ooit nog wel eens wat van Becca heeft gehoord? Ze schreef mee bij de septembermama’s 2008, maar was later ook verdwenen… wel jammer :frowning:

Ze. Schrijft onder andere naam mee Amy anoniem en paar cijfertjes.

Ik zie daantjuh nergens meer…

@Amy82 wrote:

ik was juist benieuwd of iemand ooit nog wel eens wat van Becca heeft gehoord? Ze schreef mee bij de septembermama’s 2008, maar was later ook verdwenen… wel jammer :frowning:


Inderdaad, was wel zo gezellig met haar. Ben ook benieuwd hoe het met haar en haar mooie kindjes is

Met Becca is alles prima, heb geregeld contact met haar en ze is hier pas nog geweest :wink:

fijn te horen Marieke!! Als je haar nog eens spreekt, doe haar maar de groetjes :slight_smile:

Ja, mis de mooie foto’s van haar prachtige kids. En de lieve van hun hond.

Oja Becca!! Tjee… hoe zou het met haar en de mannetjes zijn? :think: :inlove: