waar hebben jullie opgelet bij de aanschaf van een box

er is keuze genoeg op het gebied van boxen.

maar wat is handig en wat niet.

Rond of juist vierkant, een laag of een hoog model. met la zonder la.

op wieltjes of op pootjes.

ik ben heel benieuwd wat voor box jullie gekozen hebben en vooral waarom

Hallo! Onze box heb ik gekregen, dus ik had weinig te kiezen, maar wat ik wel mis is een lade onder de box… om dingen in op te bergen. Mijne is aan de onderkant open en er kan dus ook veel stof onder komen… En deze heeft geen wieltjes… dat zou ik ook wel fijn vinden!

Een vriendin van mij had een ronde box en ze zei dat als ze ooit nog een box moet kopen geen ronde meer koopt, omdat kindjes zich op een gegeven moment af gaan zetten tegen de hoeken van de box om te gaan staan. Ik weet niet of dit echt zo is hoor…

Succes in ieder geval!

Ronde of een vierkante box ligt denk ik een beetje aan je interieur en hoeveel ruimte je hebt zeg maar.

Ik heb zelf een vierkante box, met een lade en ik moet zeggen dat die lade echt super is :thumbup: Ik prop er veel speelgoed in echt geweldig.

Wij hebben de box van mijn schoonzus. Dat is een 6 kantige. Heel ruim. Maar verder geen lade of wat dan ook. Heb voor de spulletjes om op te ruimen een hele grote box rugzak. Geinig ding. Maar verder bevalt een ruime box mij heel goed. Had alleen wat hoger gemogen omdat ik vrij groot ben.

x

@Ariska wrote:

Ronde of een vierkante box ligt denk ik een beetje aan je interieur en hoeveel ruimte je hebt zeg maar.

Ik heb zelf een vierkante box, met een lade en ik moet zeggen dat die lade echt super is :thumbup: Ik prop er veel speelgoed in echt geweldig.

Er is ruimte genoeg voor een box. Een vierkante lijkt mij handiger.

Zo’n lade lijkt mij dus ook heel handig, alleen heb ik gezien dat sommige lades zo ondiep zijn, dat ik me afvraag of je er wel genoeg in kwijt kan.

Hoe diep is jullie la.

Ik heb ze ook wel gezien met grote diepe lades, maar die zijn dan gelijk een paar honderd euries.

Ik heb vooral gekeken naar de kleur van de box. Onze meubels zijn van kersenhout, dus ik wilde ook persé een kersenkleurige box. En verder is 'ie vierkant met een lade. Die lade is idd echt superhandig.

Een ronde box lijkt mij eerlijk gezegd niet zo praktisch, maarja, de onze staat dan ook in een hoek van de kamer.

Ik ben nog steeds erg blij met onze box, vind hem mooi èn praktisch…

Maar hij was wel 249 euro… :shock:

:shock: :shock:

Hoi!

Onze keuk viel op een vierkante box MET lade, voor alle spulletjes,maar we hebben hem nog niet in praktijk kunnen gebruiken (hopelijk kan dat snel :mrgreen: :mrgreen: _ en wij hebben nogal een strak interieur en hebben een zwarte gekozen, hij valt ook helemaal niet op, met een Pooh-kleed gebroken wit met kleurtjes erop…maar…hij was ook best duur hoor!!Succes!!

Groetjes, M-J

Wij hebben een vierkante box met lade op wieltjes. Hij is mooi en handig, dus zeker geen spijt van gehad. Hij is van het merk Bopita. Vrij prijzig, maar op marktplaats staan er veel.

ik heb ook een vierkante box met lade.

Ideaal om speelgoed in op te bergen en een extra speelkleed voor als ze op de grond gaat spelen(1,2 keer per dag)

Deze box kan je nog wat bij kopen, dan kan de de voorste kant eruit halen en dan kan een een speelhuisje er van maken.

Dat huisjes set kost wel weer 100 euro ofzo, maar ik vraag het voor haar verjaardag.

Kindjes vinden een speelhuisje vaak leuk en kan ik daar mooi het speelgoed in op bergen!

Inderdaad: neem eentje met een la eronder. had ik niet en was heel onhandig.

Verder lijkt een ronde mij niet zo denderend, als kind zou ik dan volgens mij last krijgen van een goudvissensyndroom.

Op wieltjes is enerzijds wel handig en anderzijds niet. Wel handig is dat je 'm makkelijk kunt verplaatsen, maar als je niet van plan bent dat vaak te doen, zou ik er geen wieltjes onder doen. Een wat ouder kind dat staat de huppen in d box… nou ja, je snapt 'm wel denk ik.

@mamavankirsten wrote:

Wij hebben een vierkante box met lade op wieltjes. Hij is mooi en handig, dus zeker geen spijt van gehad. Hij is van het merk Bopita. Vrij prijzig, maar op marktplaats staan er veel.

Ik heb hem ook via MP :thumbup:

En een lade is echt handig, volgens vriendin :wink:

Zij had de pampers en kleed er in.

Speelgoed werd in kratten opgeborgen :thumbup:

Wij hadden (hebben) box Ka. Ideaal. Stijlvol, modern, simpel en stevig.

Geen la, want beetje speelgoed in de box en de rest in een opbergbak. La is toch meestal opdiep en een stofnest.

Wel zo’n hoge box, dat ik onder de box goed kon stofzuigen.

@Wawa wrote:

Wij hadden (hebben) box Ka. Ideaal. Stijlvol, modern, simpel en stevig.

Geen la, want beetje speelgoed in de box en de rest in een opbergbak. La is toch meestal opdiep en een stofnest.

Wel zo’n hoge box, dat ik onder de box goed kon stofzuigen.

box Ka zegt mij niets, heb even gegoogled maar kan er geen afbeelding van vinden. Heb je een foto of link van deze box.

http://kind-baby.marktplaats.nl/boxen/74753387-box-ka.html?return=eJwVit0KgyAAhd8lqLvypyxnxKjbPYWVkGgqKcw29u5TOBy%2B73A4Q%2BwrGRw9Q8PACi%2F4tR3jEYJjACjrhGlOfqngNOfBN0YDJc0uLmHqlJWvd%2B3BaqMwYCMUNkc49TPqCVW7n4It2xmV7aJTzaQnGXFGCjOGhB%2FpMsb8pH1HH9nuZF079F029U622FhiguGLp8V6mSZcuQkV4%2B8P8UA6VQ%3D%3D&df=1&fta=eNo9jksKgzAURffyoB0nMT%2Fvw0mnXYQELEWaojRWbcW9N4p0eC73F2CxJHjQ%2BxXrMcREnOAMaI6VPDepGjpIjhLGGo4KxguOA75tz3GG9Fb7kuMHunBWl%2FyYcOnmkxLXwF1qoc59pbZKDerD%2FUactYwFqG3yVoDC0kLw%2FsFZK5Q3ZnPJQ9LOFIV3xGtCCXqGud6KcrbZPQoUpm1BgOjg8c%2FrD49iPtY%3D&scroll_to_image=1#photo

mooie box, heb je ook een adres waar deze te koop staan.

@rijstkorrel wrote:

mooie box, heb je ook een adres waar deze te koop staan.

Deze staat op marktplaats. Zoeken op box Ka en je komt erop terecht.

Verder is hij nieuwe te koop bij Duimeland. Ik kan je internetadres mailen.

Misschien laten ze de link even staan :mrgreen:

http://www.duimeland.nl/

he super, er zit er nog eentje in de buurt ook.

bedankt ga van de week even kijken.

he,

Wij hebben zelf een box gemaakt. De levertijd was echt belachelijk lang en ze zijn altijd zo saai. Bovendien zijn de standaardboxen al erg prijzig (250 euros is heel normaal zag ik). De onze is dus helemaal custommade en vierkant. Geen lade eronder trouwens…

ivm kans op namaken mag ik geen foto plaatsen van mn mannetje hihihi, maaruh als je geinteresseerd bent, stuur dan maar een pb, kan ik je wat meer info geven (foto, kosten etc)