waar hebben jullie opgelet bij de aanschaf van een box

Wij hadden een vierkante box met een la eronder, van iemand overgenomen. Een la leek me ideaal, maar we hebben hem eigenlijk niet gebruikt. De box stond naast de bank, dus de la wou niet open :mrgreen: 'k Heb 'em achteraf ook niet gemist moet ik zeggen.

Een ronde box vind ik ook erg mooi, maar ons huis is klein en dus niet practisch.

Groetjes,

Heleen

@rijstkorrel wrote:

he super, er zit er nog eentje in de buurt ook.

bedankt ga van de week even kijken.

Laat je even weten of het gelukt is?

Volgens mij is hij nieuw 129 euro en soms in de aanbieding voor 99 euro.

oh en bedenk bij het kopen van een box of de hoogte goed is… ik had bv als eerste de box Italia… met royale la, en fabriekswielen… echt super, was er mega content mee… tot de bodem naar beneden ging omdat Aniek kon staan… toen kon ik haar dus niet meer eruit tillen als ze zat of lag… :shifty: Ben dan ook maar 1.64 cm lang en heb korte pootjes… was niet zo slim dus.

Wij gaan in ons nieuwe huis ook voor de KA, een oudwitte. La vind ik juist onhandig want ook in de la komt veel stof en dus word het speelgoed enzo stoffig en in de praktijk vind ik het fijner om een kinderopberg systeem te hebben waar de kinderen zelf ook bij kunnen… en ik had dan een boxtas voor de eerste tijd. :thumbup:

@Wawa wrote:

@rijstkorrel wrote:

Tis gelukt, we hebben m gisteren nog opgehaald. idd nog in de aanbieding.

Moet nu eerst afwachten tot de vloer in de serre klaar is, daar komt hij mooi in te staan. had hem liever gisteren al in elkaar gezet :mrgreen:

Bedankt voor de tip.

tip van flip

ik heb hem ook, en probeer onder de pootjes vilt te doen. De alu versiering onderaan krast nogal op houten vloeren!!! Door schade en schande achter gekomen hier… (baal :roll: )

Verder is het een hartstikke fijne box!!!

@rijstkorrel wrote:

@Wawa wrote:
@rijstkorrel wrote:

Tis gelukt, we hebben m gisteren nog opgehaald. idd nog in de aanbieding.

Moet nu eerst afwachten tot de vloer in de serre klaar is, daar komt hij mooi in te staan. had hem liever gisteren al in elkaar gezet :mrgreen:

Bedankt voor de tip.

Ik zie je berichtje nu pas.

Hartstikke fijn, dat het ook jouw smaak is. Idd zijn viltjes eronder handig.

Mijn nicht heeft wieltjes eronder gezet, dat zou ik niet doen i.v.m. de hoogte. Je kunt je kindje dan erg moeilijk pakken m.n. als de box op de laagste stand staat.

Wij hebben de box ook overgenomen van familie, maar ik mis ook de lade onderin voor speelgoed/luiers enzo.

dus als ik er zelf 1 zou kopen dan zou het met lade zijn en op wieltjes lijkt me ook wel handig.

en gewoon vierkant want die kun je makkelijk in een hoek kwijt.

@mv2kids wrote:

tip van flip

ik heb hem ook, en probeer onder de pootjes vilt te doen. De alu versiering onderaan krast nogal op houten vloeren!!! Door schade en schande achter gekomen hier… (baal :roll: )

Verder is het een hartstikke fijne box!!!

Flip bedankt voor de tip :mrgreen: