ik moet erg op de centjes letten met 3 kindjes,maar we willen wel lekker eten.
waar halen jullie je boodschappen?
ik moet dadelijk de weekboodschappen halen en ga naar de liddel,daar haal ik toch wel het meeste,en bij de aldi.
jumbo is erg goed met die goedkope merken met dat euro teken op.daar voor ga ik extra voor de filetamerican van daar.
brood,bolletjes en afbakbroodjes ook van de liddel,erg lekker.
Snap alleen het discussie punt niet maaar
wij halen de boodschappen bij de Lidle en Jumbo
Toen we het een stuk minder hadden deed ik boodschappen bij de AH en nu we veel meer geld hebben doe ik dat nog steeds. :thumbup:
oh sorry sorry,staat inderdaad verkeert geloof ik moet natuurlijk geen discussie zijn ha,ha.
maar hoe krijg ik hem dan ergens anders geplaatst?
Zelf kun je dat niet, je kunt dan even een moderator een pb sturen als zoiets weer voorkomt
oh bedankt,nu staat die goed!
Wij gaan naar Albert Heijn, je kunt daar prima met een klein budget kopen als je maar een beetje let op wat je pakt. Euroshopper enzo.
Wat zit er bij jou in de buurt? Want als je speciaal de auto moet pakken naar de Aldi oid te gaan, dan is de lokale supermarkt misschien wel goedkoper
Altijd appie :thumbup:
Jumbo
Aldi
Lidl
Albert Heijn, biologische slager, bakker, groenten/fruit zoveel mogelijk bij de boer en ik heb een kaasboer aan huis met biologische zuivel/kaas/eieren etc.
Moet daarbij wel eerlijk vermelden dat ik geen strikt budget heb om me aan te houden.
Wij hadden hier altijd een AH en Super de Boer in het dorp. Daar deden we de merkartikelen halen (o.a. DE koffie, brinta, kruidenmixen) en voor de rest gingen we naar de Lidl, maar daar moesten we wel 10 minuten voor autorijden.
Vorig jaar is de Super de Boer vervangen door een Jumbo en sindsdien gaan we niet meer naar de Lidl, het is de autorit niet meer waard. De melk van Euroshopper is zelfs goedkoper dan Lidl, ook andere dingen van Jumbo eigen merk of Euroshopper is goedkoper dan Lidl.
We halen nu dus alles bij de Jumbo en heel af en toe wat bij de AH, dingen die bij de Jumbo niet verkrijgbaar zijn of die in de aanbieding zijn.
Eerst vaak de Jumbo.
Nu vaak lidl en AH. Die is hier een maand terug geopend. Ik was er iig heel blij mee!! Vooral met die euromerk artikelen 8)
De grootste dingen halen wij altijd bij de aldi…Nu hebben wij sinds kort ook een aldi in het dorp. Dus kan nu dagelijks even met de fiets langs wippen.
En voor de rest ga ik naar c-1000 of de appiehein
zo ben al weer terug,heb vanalles gehaald,maar had ook nog veel over van het weekend,toen is mijn vriend en kids gekomen.
ah en wat we vergeten zijnb ij de plaatselijke winkel, c1000 of b oni. Nu heeft de boni een stomme spaaractie, dus dan ga ik altijd naa de c 1000
ik heb de ah tegenover huis dus daar haal ik veel.
ga eens of 2x per week lopend of met de auto naar de lidl. haal daar luiers dus als ik veel nodig heb ga ik met de auto, liever lopend want anders kan ik het net zo goed bij de ah halen.
Jumbo zit tegenover lidl en daar haal ik ook bepaalde dingen en natuurlijk de aanbiedingen.
Ik denk dat het qua vaste prijzen niet zoveel meer uitmaakt, goedkopere merken ah, jumbo of de lidl. Maar ik let wel op de aanbiedingen en niet teveel snoep/koek/chips etc. daar kun je goed op bezuinigen, vind ik tenminste.
Ik kom dus overal eigenlijk wel, maar het vaakst tegenwoordig bij ah. Voorheen was het altijd lidl, maar die is soms duurder dan goedkope merken van ah!!
Bas van der Heijden en de aldi.
Bij de Appie
Hoogvliet. Soms, heel soms AH of C1000 als de aanbiedingen goed zijn. En echt heeeeeel sporafisch Plus, maar dat is alleen omdat ik er tegenover woon niet omdat het daar nou zo goedkoop is…
Tot voor kort eens per week naar de Lidl, en dan nog een keer naar de AH voor wat kleine dingen. Maar ik heb ontdekt dat ik net zo goedkoop uit ben als ik naar de AH ga, en naar de Lidl moet ik 10 minuten rijden, naar de Ah maar 2 ofzo. Dus ga ik sinds een paar weken alleen nog maar naar de AH. Een heel enkele keer voor brood ofzo, als ik even een stukje wil wandelen, naar de Super de Boer, omdat die op loopafstand zit, maar dat vind ik zo duur, daar doe ik niet alle boodschappen