Aldi, C1000 (voor alles wat ze niet hebben bij de Aldi of wij niet lekker vinden van de Aldi of de vergeten boodschap) en de markt (voor groente, fruit, brood en kaas)
Wij halen bijna alles bij de C1000, omdat ik lopend of met de fiets boodschappen doe en de C1000 bij ons in het dorp zit.
Op zich een vrij dure winkel, maar met een beetje opletten op de aanbiedingen en veel gebruik maken van het basismerk valt het wel wat mee. En het scheelt natuurlijk benzinekosten.
Ook hebben we nog een kleine Poeisz in het dorp, vind ik geen prettige winkel, maar daar haal ik wel eens wat als ze goede aanbiedingen hebben.
Eigenlijk alles bij de Jumbo. Die zit hier dan ook achter ons huis. Altijd lopend ook.
Daarvoor altijd bij Nettorama, maar vind die winkel heel rottig geworden en parkeren is een groot probleem. Zelfde als bij de Aldi hier, ook een drama. Lidl moet ik een end voor rijden, dus is het niet waard.
Maar als het goed is gaan ze hier een nieuwe Nettorama bouwen maar ook een Lidl en de Aldi gaat verhuizen en ruimer zitten.
Voor een goeie aanbieding loop ik ook wel naar de AH, die zit hier verderop. En heel soms zelfs naar de C1000, maar daarvoor moet ik in de auto stappen.
Brood haal ik altijd bij de bakker, misschien duurder, maar hoef nooit wat weg te gooien.
(En ja, wij hebben hier waar wij wonen veel supermarkten en ook eigenlijk alles dubbel. 2x Jumbo, 3x AH, Aldi, 2x Nettorama, C1000, Em-Te)
c1000 en onze dochter heeft haar pietendiploma
Jumbo!
Deen en Lidl
(moest meteen denken bij de eerste twee reacties van dit topic over de schrijfwijze van Lidl :lol: :lol: )
Altijd naar de AH! :thumbup:
Meestal Dekamarkt (zit dichtbij en het brood is prima)
Als ik naar het centrum ga, doe ik dan boodschappen bij de Dirk van den Broek (redelijk goedkoop en prima brood) of de lidl (alleen als ik geen brood nodig heb)
Heel soms naar de AH, maar dan ook alleen als ik geen brood nodig heb
Lidl en AH
Halen wel steeds meer bij de lidl dan voorheen, ookal wordt die ook steeds duurder, veel is nog steeds goedkoper als bij de ah. Maar zoiezo voor de merk-artikelen gaan we naar de ah, en voor 't brood en de melk. Dat vind ik niet lekker van de lidl.
Groente juist weer wel bij de Lidl vandaan :thumbup: tja en zo nog meer voorkeuren, ene is lekkerder dan het andere…
Ik ga naar aldi,ah en supercoop.
Ik doe de meeste boodschappen op maandags voor de hele week bij de Aldi…de dingen die ik daar niet kan krijgen koop ik dan nog bij bij de AH.
ik voornamelijk bij jumbo en lidl, maar ook bij jan linders, ah, supercoop…
laat ik het zo zeggen net waar iets wat ik nodig is in de aanbieding is.
al bg supermarkten zitten dicht bij elkaar…
1 x per 2 weken naar de aldi met de auto voor een grote bups boodschappen en tussendoor naar c1000 hier 1 straat verderop.
Ongeacht ons budget kopen wij altijd bij de Albertheijn, je kan daar namelijk ook voor goedkope dingen heen.
Bij de Albert Heijn.
Ik zou wat vaker naar de Lidl moeten gaan, scheelt een bom duiten en is ook goed. Maar dan moet ik speciaal met de auto en dat komt er gewoon vaak niet van.
Wij wonen zeer dichtbij een PLUS, dus daar doe ik de boodschappen. Ik heb overdag geen auto ter beschikking en heb gewoon geen zin om telkens met de fiets in het dorp een paar dingen te halen. Daarnaast kunnen we het betalen, dat scheelt, want PLUS is niet goedkoop al zeg ik het zelf :?
Bas van der heijden voor de wel boodschappen. Voor de vergeten boodschappen naar de jumbo of mcd.
Meestal gaan we de ene week flink inslaan bij de Aldi en de week daarop bij de AH. Wasmiddel kopen we bij de Lidl, dingen die ik tussendoor nodig heb bij de Lidl of de SuperdeBoer, maar als de C1000 veel in de aanbieding heeft wat wij gebruiken dan gaan we daarheen.