waar haalt ie het gore lef vandaan!!@@##---update

we zaten vanmiddag lekker met zijn allen bij ons voor op het pleintje te spelen met de kids, ik nog een mama en haar moeder zaten op het bankje naar foto’s te kijken van het pas geboren beebje van de andere moeder…

toen ineens een man op een fiets naar onze thomas zat te kijken, ik zat er met mijn rug naar toe dus had hem eerst helemaal niet door!, maar die andeen dachten omdat hij zo keek dat hij fam was of zo, dus deden verder niets, maar hij bleef zo lang staan en raar te staren en te lachen( hij keek gewoon verlekkerd naar mijn zoon te kijken) toen tikte die moeder mij aan, en zei ken jij hem??



ik draaide mij om en zei eerst niks tegen hem, maar toen hij gewoon maar bleef staan ( na een minuut of zo) vroeg ik hem of ik hem ergens mee kon helpen, en hij fietste er ineens als een haas vandoor



het was zo raar, en werd er gewoon bang van!!! wat nou als we even er niet bij geweest waren!!! hij deed het gewoon waar wij bijzaten



hij had daar gewoon niks te zoeken, en al had hij dat wel, dan maak je toch even een praatje of iets dergelijks, hij zat gewoon naar mijn zoon te staren…oorrgghh ik kan er nu nog zo pissig van worden he!



heb met de wijkagent gebeld, want ik vertrouw het echt niet!!!helaas heeft hij nacht dienst en kan hem pas maandag weer bereiken, maar volgemns de politie moest ik er zeker een melding van maken, want ook hun vonden zijn gewaarwording maar raar gedrag!

Ieuw, wat een engerd!! :x :x :x

Misschien is het helemaal geen engerd.

Misschien is het iemand die zijn eigen zoontje ziet lopen ? Jouw Thomas doet hem miesschien denken aan iemand ?

Ik kijk ook wel eens iets te lang naar iets wat wellicht niet helemaal netjes is maar misschien herkende hij iets in de lach van je zoon en deed het hem glimlachen, zich gelukkig voelen ?



Dat is een andere belichting van het verhaal.



Ik begrijp dat je op je hoede bent, heel goed als moeder zijnde! Maar denk ook even aan de andere kant.

o gatver!



Goed dat je de wijkagent op de hoogte wilt stellen :thumbup:



Knuffel voor jou :-*

@Karin2 wrote:

Misschien is het helemaal geen engerd.

Misschien is het iemand die zijn eigen zoontje ziet lopen ? Jouw Thomas doet hem miesschien denken aan iemand ?

Ik kijk ook wel eens iets te lang naar iets wat wellicht niet helemaal netjes is maar misschien herkende hij iets in de lach van je zoon en deed het hem glimlachen, zich gelukkig voelen ?



Dat is een andere belichting van het verhaal.



Ik begrijp dat je op je hoede bent, heel goed als moeder zijnde! Maar denk ook even aan de andere kant.






Hier kan ik me ook wel een beetje invinden.

@Karin2 wrote:

Misschien is het helemaal geen engerd.

Misschien is het iemand die zijn eigen zoontje ziet lopen ? Jouw Thomas doet hem miesschien denken aan iemand ?

Ik kijk ook wel eens iets te lang naar iets wat wellicht niet helemaal netjes is maar misschien herkende hij iets in de lach van je zoon en deed het hem glimlachen, zich gelukkig voelen ?



Dat is een andere belichting van het verhaal.



Ik begrijp dat je op je hoede bent, heel goed als moeder zijnde! Maar denk ook even aan de andere kant.




Leuk omschreven, maar nee, als ik zo haar verhaal lees denk ik er niet zo over absoluut niet .





Goed dat je er melding van maakt :thumbup:

@romata wrote:

@Karin2 wrote:
Misschien is het helemaal geen engerd.

Misschien is het iemand die zijn eigen zoontje ziet lopen ? Jouw Thomas doet hem miesschien denken aan iemand ?

Ik kijk ook wel eens iets te lang naar iets wat wellicht niet helemaal netjes is maar misschien herkende hij iets in de lach van je zoon en deed het hem glimlachen, zich gelukkig voelen ?



Dat is een andere belichting van het verhaal.



Ik begrijp dat je op je hoede bent, heel goed als moeder zijnde! Maar denk ook even aan de andere kant.






Hier kan ik me ook wel een beetje invinden.




ik niet… want dan had hij wel antwoord gegeven aan haar…



nee hoor groot gelijk dat je de WA ervan op de hoogte gaat brengen…

misschien dat hij iets er mee kan…





bah wat eng zeg… hopelijk kan je vanacht slapen…

@Karin2 wrote:

Misschien is het helemaal geen engerd.

Misschien is het iemand die zijn eigen zoontje ziet lopen ? Jouw Thomas doet hem miesschien denken aan iemand ?

Ik kijk ook wel eens iets te lang naar iets wat wellicht niet helemaal netjes is maar misschien herkende hij iets in de lach van je zoon en deed het hem glimlachen, zich gelukkig voelen ?



Dat is een andere belichting van het verhaal.



Ik begrijp dat je op je hoede bent, heel goed als moeder zijnde! Maar denk ook even aan de andere kant.




Afgezien van het feit dat ik er best voor ben ook altijd even te bedenken wat de andere kant van het verhaal kan zijn, lijkt mij niet dat iemand het allemaal maar goed bedoelt als hij minutenlang naar mijn kind staart en er heel snel vandoor gaat als iemand er iets van zegt.

Nou het is niet mijn bedoeling om het leuk te omschrijven hoor :?



Misschien voelde de man zich betrapt en schaamde hij zich. Dat kan toch ? Ik wil heus niet zeggen dat je niet op je hoede moet zijn, dat moet je juist wel. Ik zit ook als een havik op mijn kinderen hoor!

we deden ook heel normaal hoor! maar alleen al de manier waarop hij zat te kijken ging mij te ver, vandaar de reactie, kan ik je ergens mee helpen!!!

het feit dat hij er als een gek vandoorgaat… dat was voor mij de grens van walgelijheid!!!



okey kan me idd voorstellen dat er ook nog zoiets bestaat van gewoon kijken, en misschien deed hij hem aan iemand denken, maar echt geloof me de manier waarop hij keek, en de manier van doen…

dan had hij ook wel even een praatje kunnen maken, van goh hij doet me aan iemand denken, en een verontschuldiging geven, maar niet als een gek dr vantusen gaan!

Tuurlijk, ik begrijp je reactie ook volkomen hoor. En ik zou misschien hetzelfde gereageerd hebben. Maar ik reageer op je verhaal als een buitenstaander, ik was er niet bij en kan wat objectiever oordelen.



Je hebt gelijk dat hij best zijn excuses had kunnen maken en dat hij zich uit de voeten maakte het geheel erg verdacht maakt.



ik hoop alleen dat ik je ook op iets andere gedachten heb kunnen brengen want het is wel op jullie pleintje gebeurd en ik kan me voorstellen dat je er nu niet op gerust bent. Maar misschien was het geen foute man…Dat is mogelijk :-*

He bah Kim.

Wij hebben het ook een keer gehad in het zuiderpark.

Maar ook hier in het park aan het eind van de straat staat erom bekend.

Er is hier een waterspeeltuin en daar staan soms dus echt viespeuken in de bosjes.

Er rijdt hier in de zomer constant politie in de buurt.

Goed dat je meteen actie hebt ondernomen, dan kunnen ze het in de gaten houden.



Karin, ik denk dat als het je overkomt je hetzelf wel kan aanvoelen hoe de vork in elkaar steekt.

Je hebt kijken en kijken en daar zit en wereld van verschil in.

@mamma van sharondenise wrote:

Karin, ik denk dat als het je overkomt je hetzelf wel kan aanvoelen hoe de vork in elkaar steekt.

Je hebt kijken en kijken en daar zit en wereld van verschil in.




Misschien wel, daarom zei ik ook, ik was er niet bij.

Je hebt inderdaad kijken en kijken. Ik hoop toch dat het onschuldig bedoeld was. Hetgeen niet wil zeggen dat ik altijd van goed vertrouwen ben hoor, integendeel.

@Karin2 wrote:

@mamma van sharondenise wrote:
Karin, ik denk dat als het je overkomt je hetzelf wel kan aanvoelen hoe de vork in elkaar steekt.

Je hebt kijken en kijken en daar zit en wereld van verschil in.




Misschien wel, daarom zei ik ook, ik was er niet bij.

Je hebt inderdaad kijken en kijken. Ik hoop toch dat het onschuldig bedoeld was. Hetgeen niet wil zeggen dat ik altijd van goed vertrouwen ben hoor, integendeel.




Gelukkig hebben de meeste mamma’s een heel goede intuitie en voelen ze dat soort dingen wel aan.

Jij ook daar ben ik van overtuigd :wink: :-*

ooh karin ik snap je volkomen hoor!



maar ik ben bang als ik niet deze stappen had ondernomen ik mezelf voor de kop zou slaan, als er wel iets gebeurd was…



het heeft me in elk geval wel de ogen weer doen openen!!!mijn kinderen komen niet meer alleen op het plein, helaas maar het kan gewoon niet anders meer!!!ik woon nog geen 20 meter van het plei, het is dus recht voor mijn huis…

He vervelend hoor :hug:



Weet je, ik woon al jaren in een Drents dorpje wat heel anders is vergeleken met bijvoorbeeld de stad Groningen waar ik altijd gewoond heb.

Zo wonen op het platteland, middenin het bos is toch heel anders dan in een stad. Dan bekijk je alles ook met andere ogen.

ja precies, dat kan ik me indenken, maar nu zaten we dr ook nog gewoon bij hé! :shock:

Ik ben er ook niet zo voor om meteen te gaan oordelen.

Misschien had die man een overleden zoontje die nu dezelfde leeftijd zou hebben gehad als Thomas en deed jouw zoontje hem denken aan zijn zoontje… daarom dat staren én ook daarom het snel wegfietsen, bang voor een gesprek en/of bang om in tranen uit te barsten…

Dà t kan ook een reden zijn, je wéét het niet!

Ik staar soms ook naar kinderen en als de ouders dat dan opmerken dan kan ik ook een schaamtegevoel ervaren terwijl ik nooit rare gedachten heb, dus snap je?

Maar hoe dan ook, als je er een eng gevoel bij had dan is het nooit verkeerd dat je het gemeld hebt…

En dan word je inderdaad ook wel even weer met je bijde benen op de grond gezet wat betreft die “enge wereld” die wel degelijk bestaat… :-*

hey wat een gek idee zeg, kan me indenken dat het en naar gevoel geeft en je gelijk 1000% alert bent .



Heel goed, zeker ook door deWA gebedl te hebben. En goed een poosje bij je in de gaten houden in de burt…



als hij de insteek heeft gezegt zoals karin opperd, en dat kan natuurlijk, ook al doet hij het gek, zal hij iet weer terug komen lijkt me.



Sterkte meis, even weer vertrouwen krijgen en maandag toch nogmaals de wa bellen en het verhaal doen.



Liefs bianca

:hug: Kimmetje, want blijkbaar ben je wel heel erg geschrokken!



Karin2 ik kan helemaal mee gaan in jouw verhaal (en de aanvulling van Bietje) Maar ja Karin2 wij wonen dan ook bij elkaar om de hoek dus datzelfde rustige stukje drenthe waar zelden iets gebeurd)



Dat je alert bent is niet meer dan normaal, dat is waar mamavansharondenise ook over praat, dat instinct! Die alarmeerde dus ik wil best geloven dat dit verhaal een donker randje had.



Blijven lastige situaties, feit blijft wel dat het jouw kindje is en jij het niet prettig vond dat iemand zo naar je kind zat te kijken.

Lekker mee blijven gaan naar het pleintje is zowieso leuk toch?