waar haalt ie het gore lef vandaan!!@@##---update

@Bietje wrote:

Ik ben er ook niet zo voor om meteen te gaan oordelen.

Misschien had die man een overleden zoontje die nu dezelfde leeftijd zou hebben gehad als Thomas en deed jouw zoontje hem denken aan zijn zoontje… daarom dat staren én ook daarom het snel wegfietsen, bang voor een gesprek en/of bang om in tranen uit te barsten…

Dà t kan ook een reden zijn, je wéét het niet!

Ik staar soms ook naar kinderen en als de ouders dat dan opmerken dan kan ik ook een schaamtegevoel ervaren terwijl ik nooit rare gedachten heb, dus snap je?

Maar hoe dan ook, als je er een eng gevoel bij had dan is het nooit verkeerd dat je het gemeld hebt…

En dan word je inderdaad ook wel even weer met je bijde benen op de grond gezet wat betreft die “enge wereld” die wel degelijk bestaat… :-*




Dit was exact wat mijn gedachte was.

Hoe dan ook, je hebt de melding gedaan, heel goed. Better safe than sorry. Maar pas op met veroordelen.

Al weet ik niet hoe ikzelf had gereageerd hoor, als ik jou was!

nou hij zat zojuist wederom op het pleintje!!! :shock: :shock: :shock:

@kimmetje23 wrote:

nou hij zat zojuist wederom op het pleintje!!! :shock: :shock: :shock:




En wat deed ie?

En kreeg je weer dat onbehaagelijke gevoel.

Morgen komt de wa toch?

Gewoon melden dat ie er weer zat.



Sterkte meid, ik hoop dat het allemaal loos is.

Maar vooralsnog je kindjes maar goed in de gaten houden :hug: :-*

ja dit keer was ik dr zelf niet bij, mijn buuf belde mij op, ze had een foto van hem gemaakt op de mob, en zij heeft bij de wijk agent een bericht ingesproken, misschien dat hij vanavond nog komt??? dan kunnen we gelijk de foto laten zien



hij was weer de boel aan het observeren, mijn buuf zij nog het was net alsof hij thomas weer zocht :shock: :?

@romata wrote:

@Karin2 wrote:
Misschien is het helemaal geen engerd.

Misschien is het iemand die zijn eigen zoontje ziet lopen ? Jouw Thomas doet hem miesschien denken aan iemand ?

Ik kijk ook wel eens iets te lang naar iets wat wellicht niet helemaal netjes is maar misschien herkende hij iets in de lach van je zoon en deed het hem glimlachen, zich gelukkig voelen ?



Dat is een andere belichting van het verhaal.



Ik begrijp dat je op je hoede bent, heel goed als moeder zijnde! Maar denk ook even aan de andere kant.






Hier kan ik me ook wel een beetje invinden.




Vooropgesteld dat ik dezelfde angst als Kimmetje zou hebben wil ik op bovenstaande wel wat zeggen.

Ik heb een tijd lang met kinderen gewerkt. We gingen met mooi weer met regelmaat naar een grote speeltuin.

Tot 2 x toe heb ik daar exact het zelfde meegemaakt. Een man die in mijn ogen verlekkerd naar steeds hetzelfde kindje keek.

Als ik hem er op aansprak was ie ook weg. Ook politie e.d. gebeld.

Toen hij voor de 3e keer er aan kwam, heb ik actie ondernomen en ben op hem afgestapt en heb behoorlijk kwaad zijn fiets vast gehouden en gevraagd wat hij hier in hemelsnaam te zoeken had?!?

Die man, begon te huilen… Echt om angstig van te worden.

Wat bleek, hij had zijn zoontje verloren, waaraan hij zich ontzettend schuldig voelde. Hij kon het maar niet een plek geven. En op een of andere manier als hij naar dat ene jongetje keek gaf hem dat kracht om door te gaan, om in zijn ogen, te zien hoe zijn zoontje ongeveer zou zijn.



Ja daar sta je dan met je eigen conclusie en je klote gevoel…



Maar nogmaals, ook nu zou ik exact hetzelfde reageren als Kimmetje. Wetend dat mijn voorbeeld maar zeer sporadisch zal voorkomen…

Ik wil alleen maar zeggen dat ik de beredenering van Karin dus wel kan begrijpen!

oh maar ik snap de beredenering van Karin wel hoor!!!



maar ik wil niet dat als achteraf gezien er iets gebeurt met mijn of iemand anders kinderen die hier dagelijks op het pleintje spelen wat gebeurt…



dan wordt er vaak gezecht “ja had er toen maar wat mee gedaan”, enz enz



ik voorkom liever iets dan genezen :wink:

Kimmetje: je hebt groot gelijk! Vooral nadat die man er weer is geweest! En ow, misschien is het geen pedofiel, misschien heeftie dit, misschien heeftie dat, maar stel het is er WEL 1. Dan heb jij er voor gezorgd dat er geen slachtoffers vallen.



En stel dat er wat anders aan de hand is, dan kan die wijkagent dat mooi even uitzoeken. Dus goed van die vriendin dat ze een foto gemaakt heeft. Hopelijk is gauw duidelijk waarom deze man zo gluurde.



:hug: voor jou.

tanxxxx :-*

vanmiddag om 1 uur komt de wijkagent!!!

@kimmetje23 wrote:

vanmiddag om 1 uur komt de wijkagent!!!


M.a.w, binnen een halfuurtje! :mrgreen:

Rare situatie…



En misschien denk ik nu teveel vanuit “het slechte van de mens” maar als ik een glurende pedofiel zou zijn die werd aangesproken op mijn gedrag? Dan zou ik ook met een zielig verhaal komen over een overleden zoontje oid denk ik…

Maw: ik zou daar geen snars van geloven eerlijk gezegd…



Hopelijk is het allemaal een storm in een glas water, maar ik vind het erg goed dat je er zo alert op bent.

Ik zou er idd ook niet veel geloven denk ik. Vind het maar eng hoor, je zou er nog bijna niet meer heen gaan.

ik geloof er wel in dat je dat juist hebt aangevoeld, het klopt gewoon niet zoals die kerel doet. Je voelt gewoon of iemand het goed of kwaad bedoelt.



Ik had het vorige week bij de balletles van dochter. ze moeten op de gang omkleden, daar staat een lange bank en er is een lange kapstok. Mijn dochter zat weer eens te treuzelen met omkleden :wink: dus ze stond al even in haar onderbroek. Zit daar een oudere man, wat verder op die bank, ongegeneerd naar haar te staren, was een opa denk ik die een van zijn kleinkinderen naar de ballet had gebracht de les ervoor. Hij bleef maar kijken, echt op een manier waar je de kriebels van krijgt, ik ben toen tussen hem en mijn dochter in gaan staan, bleef hij nog langs me heen kijken, nou, echt brutaal, de boodschap komt niet over of zo. gatverdamme. En opa’s kunnen ook viespeuken zijn ;-).

Mijn dochter heeft in de speeltuin een keer zo’n viespeuk gezien, hij zat zich te bevredigen op de schommel. ja mama zijn hand ging op en neer onder het shirt :shock: bah, ik heb de politie gebeld, maar er is niks mee gedaan, echt jammer, want mijn dochter kon hem precies omschrijven. Blijkbaar moet je eerst aangifte doen, alleen een melding doen ze niks mee. Kwam ik later achter. het is misschien geen moordzaak, maar als ze niks doen kunnen die viespeuken hun gang maar gaan. :twisted:

nou mensen…de agent kwam met het nieuws…



we hebben de man gisteren opgepakt!!!



hij zit nu vast voor het fotograveren van vrouwen e.d. er is huiszoeking gedaan en ze hebben zijn hele huis overhoop gehaald!!!..godzijdank zijn er vooralsnog geen fotos van kinderen gevonden, hij wordt verhoord, en zit dus nu vast op het politie buro!!!



we worden op de hoogte gesteld van het onderzoek!



dus moooi dat we het niet verkeerd hadden…de agent was heel erg blij met ons addekwaad handelen, mede hierdoor hebben de agenten hem kunnen oppakken!!!

:clap:

Inderdaad :clap: …nu maar hopen dat ze m ook even vasthouden en passende therapie geven

@kimmetje23 wrote:

nou mensen…de agent kwam met het nieuws…



we hebben de man gisteren opgepakt!!!



hij zit nu vast voor het fotograveren van vrouwen e.d. er is huiszoeking gedaan en ze hebben zijn hele huis overhoop gehaald!!!..godzijdank zijn er vooralsnog geen fotos van kinderen gevonden, hij wordt verhoord, en zit dus nu vast op het politie buro!!!



we worden op de hoogte gesteld van het onderzoek!



dus moooi dat we het niet verkeerd hadden…de agent was heel erg blij met ons addekwaad handelen, mede hierdoor hebben de agenten hem kunnen oppakken!!!




Goed gedaan kim :clap: :clap: :thumbup: :thumbup:



Gelukkig nog niets van kindjes gevonden, maar het blijkt maar dat het niet helemaal in de haak zat.

Allereerst verschrikkelijk dat je gevoel over deze man juist bleek te zijn :shock: . Fijn dat de wijkagent alles zo serieus nam en dat de betreffende man nu vast zit.

Goed gehandeld dus!

Als ik dit lees word ik angstig, wat gebeurt er toch allemaal. Ik heb altijd mijn woordje klaar maar dit…

maakt me angstig.

Je probeert op je hoedde te zijn maar toch, onder je eigen ogen kan het dus gebeuren.



Kimmetje je hebt goed gehandeld :clap: maar toch…