Ik schrijf al een tijdje mee met de februarimama’s. Het clubje bleef erg klein… we zijn nog steeds maar met z’n vijven. Dus hebben we er maar februari/maartmama’s van gemaakt. Er heeft zich (tot nu toe) nog niemand aangemeld. Dat is toch raar? Volgens mij hebben de meeste maandtopics toch zeker 12 mama’s? Zou het dan toch met de crisis te maken hebben ofzo? :think:
Gebeurd het vaker dat er zo weinig aanmeldingen zijn?
ik kan me niet voorstellen dat het met de crisis te maken heeft, eerder met een soort leegloop op het forum :think:
Dat was eigenlijk ook het tweede dat ik dacht. :think:
ik doe vreselijk mijn best om een maartmama te worden maar ik weet pas volgende week of dat het daadwerkelijk gelukt is
Fluppie, heel veel succes!! Ik hoop je snel in ons topic te zien.
misschien de periode ook wel… februari 2011 was ook geen hele grote club (al waren er wel meer februari zwangeren, maar niet iedereen heeft ook zin in een maandtopic).
Meestal is de club maartmama’s wel aardig groot toch? Er worden dan altijd wel veel kindjes geboren…
Hier was het Januari 2012 cluppie ook heel klein, je hebt er soms van die maanden bij…Maar door de crisis lijkt me wel heel ver gedacht hoor :think:
@fiep klophout wrote:
ik kan me niet voorstellen dat het met de crisis te maken heeft, eerder met een soort leegloop op het forum :think:
Dat denk ik ook. Ik vind de leegloop en bijbehorende stilte op het hele forum merkbaar.
Ik zit nu steeds ‘Zwanger zijn’ te checken. Daar komt weinig nieuws bij. Terwijl ik me kan herrinneren dat er tijdens mijn vorige zwangerschap echt veel meer werd geschreven. Echt jammer.
En dat van die crisis was ook maar een grapje hoor. Ik vraag me af of stellen zich daar echt door zouden laten weerhouden. Ik niet in ieder geval. Terwijl ik heus wel merk dat ik minder werk heb enzo. Maar we willen gewoon heel erg graag een tweede. Hoe we dat straks gaan redden zien we dan wel weer. Beetje naïef misschien… Maar over dit soort dingen neem je volgens mij toch meer een emotionele beslissing. :think:
Ik denk echt altijd, het komt wel goed en overal is een oplossing voor.
Ik was de eerste die een topic opende voor de maartmama’s 2010 en ik was al uitgerekend op 15 maart.
Heske kwam er al snel bij maar heel lang bleven we met z’n tweeën. Uiteindelijk is het toch nog een groep van 18 meiden geworden ofzo. En met 3 tweelingen in die maand een enorme groep baby’s :mrgreen:
Dus wie weet…
Ik hoop dat het bij ons dan ook zo zal gaan. Als het straks toch ineens heel erg druk gaat worden splitsen we de boel gewoon weer op.
@Naatje wrote:
Ik zit nu steeds ‘Zwanger zijn’ te checken. Daar komt weinig nieuws bij. Terwijl ik me kan herrinneren dat er tijdens mijn vorige zwangerschap echt veel meer werd geschreven. Echt jammer.
En dat van die crisis was ook maar een grapje hoor. Ik vraag me af of stellen zich daar echt door zouden laten weerhouden. Ik niet in ieder geval. Terwijl ik heus wel merk dat ik minder werk heb enzo. Maar we willen gewoon heel erg graag een tweede. Hoe we dat straks gaan redden zien we dan wel weer. Beetje naïef misschien… Maar over dit soort dingen neem je volgens mij toch meer een emotionele beslissing. :think:
Als je echt heel graag wil kletsen over zwanger zijn en zulks, is er vast wel een ander forum te vinden waar meer activiteit is.
(En zowel vriendlief als ik zitten nu/binnekort zonder werk, is voor ons echt wel van invloed op onze kinderwens, helaas.)
kan natuurlijk ook zijn dat er meiden zijn die wachten tot na een goede echo… heb ik bij de jongste ook gedaan.
Na een ma ervaring had ik helemaal geen zin of behoefte om eerder mee te gaan schrijven… dus kan nog van alles komen de komende maand/ 2 maanden/ 3 maanden.
@D. wrote:
@fiep klophout wrote:ik kan me niet voorstellen dat het met de crisis te maken heeft, eerder met een soort leegloop op het forum :think:
Dat denk ik ook. Ik vind de leegloop en bijbehorende stilte op het hele forum merkbaar.
Ook mijn idee
ik vind het sowieso op het hele forum veel rustiger dan toen ik begon met schrijven, jammer genoeg!
ik hoop dat er toch nog een hoop meiden zich zullen aan melden, en nog gefeliciteerd :dance:
edit: wat hier boven staat dus :mrgreen:
MELD!! Heb vandaag een test gedaan, ik ben zo blij!! volgens mijn berekening ben ik precies 4 weken vandaag
Natassia, gefeliciteerd!! Het linkje naar ons topic staat in het eerste berichtje. Gezellig als je mee komt schrijven.
Wordt het straks toch nog druk!
Bij de novembermama’s kregen we zelfs gisteren een nieuwe aanmelding van iemand die al die tijd al wel heeft mee gelezen, maar nu, na 24 weken toch ook mee wil kletsen, dus wie weet