Bij de novembermama’s kregen we zelfs gisteren een nieuwe aanmelding van iemand die al die tijd al wel heeft mee gelezen, maar nu, na 24 weken toch ook mee wil kletsen, dus wie weet
Ik heb me ook pas bij de januarimama’s 2008 aangemeld toen ik iets van 26 weken zwanger was. Alles kan nog!
Hier was het Januari 2012 cluppie ook heel klein, je hebt er soms van die maanden bij…Maar door de crisis lijkt me wel heel ver gedacht hoor :think:
En de februari mama’s waren we best met een groot groepje. Alleen niet iedereen is mee blijven schrijven dus nu schrijven we alsnog met een klein groepje. Zo zie je maar weer.
Maar er zijn ook nog mensen die na de 12 weken zich aanmelden.
En zo zit ik Ok al eigenlijk een week te wachten of er al en april topic is, want die had er ook al een week kunnen zijn… Misschien open ik hem vrijdag zelf wel :mrgreen:
Eigelijk zit ik er ook al een paar dagen op te wachten dat er aprilmama’s komen om daar vast zenuwachtig te gaan doen of het geluk is. Hopelijk wordt er an vrijdag een topic geopend.
En zo zit ik Ok al eigenlijk een week te wachten of er al en april topic is, want die had er ook al een week kunnen zijn… Misschien open ik hem vrijdag zelf wel :mrgreen:
Zou mooi zijn.
en misschien volg ik je wel eind augustus Al geloof ik er niet in hoor, meteen eerste ronde zwanger
Smurf, dat vraag ik me idd ook al een tijdje af. Is er een ander populair forum of wordt iedereen een beetje forum-moe? Je zou denken dat de onderwerpen die hier worden besproken toch altijd wel actueel zullen blijven toch? Er blijven tenslotte kindjes bij komen.
Gek he Naatje. Denk dat het niet aan de onderwerpen ligt en forum moe kan ik mij ook niet voorstellen. Weet wel dat er ophef is geweest over de nieuwe huisstijl en kleuren, de reclames en dat de sfeer in sommige discussie topics niet altijd even prettig was. Hoor wel dingen over babybytes (even gekeken maar vind ik echt niets persoonlijk). Babybrabbel en zwangerschapspagina heb je ook, daar is het wel heel druk.
Ik heb bij babybytes ook een profieltje. Maar daar doe ik eigenlijk niet echt iets mee. Het is wel leuk dat je daar per week kan kijken wat er in je buik gebeurd. Maar verder vind ik het erg onpersoonlijk en veel te ‘open’. En ik schrijf hier nu al zo lang mee dat ik liever niet naar een ander forum ga. Je bouwt toch een band op met de meiden waar je mee schrijft al die jaren.
Gooi deze even omhoog… Sta er nog steeds van te kijken dat er nog geen augustus topic is! Als ik bij vandaag 36 weken optel om op de 40 te komen, kom ik al op 13 augustus uit :shock: