waar ben je vandaag zo trots op?

Misschien leuk om een topic te openen waarin je kan vertellen waarom je vandaag zo trots bent op je kleintje?(weet niet of dit er al is?)



ik ben namelijk vandaag zo trots op me ventje omdat hij na 3 maanden ingebakerd te hebben geslapen dit niet meer nodig heeft en heerlijk slaapt zonder bakerzak. :clap: Hij heeft er zelfs de 1e nacht niet slechter op geslapen :inlove: .

ik ben vandaag trots op mijn dametje omdat ze alweer de halve kamer doorgekropen is :inlove:

:thumbup: :thumbup: :clap: :inlove:

:inlove: (he maar handig is het niet hahahaha)

Ik ben vandaag heel trots op Veron omdat hij bij de KA geen kik gaf toen hij geheel onderzocht werd :thumbup:

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :dance:

Ben extra trots op Lotte omdat ze voor het eerst stapjes heeft gedaan aan de hand. Ze keek er zelf ook zoooo stoer en trots bij :mrgreen:

Sebastiaan vroeg net heel lief of hij nog een kopje wiener melange voor me moest maken :inlove: :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:





heerlijk he hier vraagt sil ook vaak of hij nog iets voor mij mag doen :inlove:

Lotte: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :inlove:



Sebastiaan: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

:inlove:

Sil: :inlove: :inlove: :inlove:

eigenlijk gisteral maar ik gloei nog ff na



sil heeft zonder bandjes gedoken en gezwommen! :inlove: :thumbup:

Wat goed van Sil :thumbup: :thumbup: :thumbup: :inlove:

Duiken durf ik niet eens :oops:

Ow wat een leuk topic! :thumbup:



Lekker trots zijn is zo’n fijn gevoel!! :inlove:



Ik ben trots op Sam omdat ie na de 5u voeding heerlijk nog ging slapen!!! (das meer uitzondering dan regel namelijk)

Ik ben vandaag trots op Emma omdat…



…ze voor t eerst in t campingbedje zonder huilen ging slapen, na wat rondgekeken te hebben (en dat is bijzonder want ze is een erg moeilijke slaapster)

…ze sinds een paar dagen zich van rug naar buik kan rollen en ook al bedacht heeft dat die zielige arm die dan onderop ligt er ook nog onderuit moet.

…ze zich aan mijn vingers optrekt vanuit schuine stand om te gaan zitten en dat bijna zonder vingers kan :shock: (dus niet dat ik haar optrek, maar ze doet het zelf zodra ze mijn vingers te pakken heeft)

…ze zelf zo trots is op zichzelf als ze weer iets bereikt heeft!!!



Best veel want de dag is pas op de helft :mrgreen:

Ik ben altijd trots op mijn kleine ventje (ook gewoon zonder reden) :inlove: :inlove: :inlove:

@mikevigo wrote:

Misschien leuk om een topic te openen waarin je kan vertellen waarom je vandaag zo trots bent op je kleintje?(weet niet of dit er al is?)



ik ben namelijk vandaag zo trots op me ventje omdat hij na 3 maanden ingebakerd te hebben geslapen dit niet meer nodig heeft en heerlijk slaapt zonder bakerzak. :clap: Hij heeft er zelfs de 1e nacht niet slechter op geslapen :inlove: .




Helemaal fantastisch :clap:



Ik was gisteren heel trots op ons meisje omdat ze zomaar inene een kwartslag had gedraaid :inlove:

Vandaag ben ik zo trots op hem …Hij wilde geen drinken en sinds vandag drinkt hij diksap appel :dance:

En hij is vandaag gaan staan :dance: :clap: zo trots gewoon!!

wat leuk he. kleine dingen die voor mama’s zo bijzonder zijn :inlove:



Ik was trots maar ook niet :wink:

Meneer klom tot halverwege de glijbaan omhoog… Een paar weken terug was hij nog officieel een baby en nu wil hij dat ding op…



Maar ik vond t wel knap natuurlijk 8)

Fantastisch hoor trotse mama’s :dance:

super he die "kleine"dingen die je dan zo gelukkigmaken :thumbup: