waar ben je vandaag zo trots op?

Ik kijk wel vaker hier, maar dan is het alweer een paar dagen dat Tejo iets kan :mrgreen:



Echter vanavond bij het naar bed gaan en in de spiegel kijkend (ik wees) zij hij opeens zijn naam :inlove: :inlove:

:doh: ik had het eerst niet eens door, maar mijn man wel.

Nog 2 keer gewezen en beide keren zei hij idd zijn naam :inlove: :inlove:



ikke is dus supertrots :inlove:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

@Zonneschijn wrote:

Ik kijk wel vaker hier, maar dan is het alweer een paar dagen dat Tejo iets kan :mrgreen:



Echter vanavond bij het naar bed gaan en in de spiegel kijkend (ik wees) zij hij opeens zijn naam :inlove: :inlove:

:doh: ik had het eerst niet eens door, maar mijn man wel.

Nog 2 keer gewezen en beide keren zei hij idd zijn naam :inlove: :inlove:



ikke is dus supertrots :inlove:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:




Tjee meis wat knap van jouw ventje :dance: Heerlijk he om die ontwikkeling zo mee te maken.



Wist niet dat ik er ook zo van kon genieten. Bij elk klein dingetje ben ik zo apetrots :inlove: :inlove:



Nu kan ze bijvoorbeeld alweer beter zitten op tafel en af en toe houd ze der hoofdje ook goed omhoog en kijkt dan met die mooi grote ogen naar mij :dance: :inlove:

ze is vandaag voor het eerst helemaal zelf op haar zij gedraaid :o

@femmie wrote:

ze is vandaag voor het eerst helemaal zelf op haar zij gedraaid :o




:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



Super femmie :wink:



Kan hier ook weer trots zijn. Want Shane laat duidelijk merken dat ze naar voren wil komen. Ze zit dan in de stoel en dan zie je er naar voren komen dus dan pak ik der armpjes en geef wat hulp en tada ze zit rechtop. Hoofdje hangt nog wel maar af en toe komt het hoofdje recht op en dan kijkt ze zo verbaasd :mrgreen: :wink:



Als ze dan net heeft gezeten en je legt er neer gaat ze huilen :shock:

Ik ben sinds zondag elke dag weer trots op mijn kleine meid…

Zondag ging ze ineens kruipen in het gras… maandag ging ze zelf staan in de box… gisteren ging ze zelf zitten in de box… en vandaag… deed ze alles nog eens over en was heel gezellig aan het rondklauteren in huis…



En de oudste maakt me ook trots door al 2 keer droog van de psz te komen…

Ze is pas zindelijk sinds 20-8 en de eerste keer psz na de vakantie ging het meteen goed… en vandaag heeft ze zelfs op school geplast zonder extra steun van de juf vertelde ze… ( normaal moest iemand haar vasthouden met het plassen omdat ze bang was in de wc te vallen haha).



Ben benieuwd hoe het morgen zal gaan een ochtendje shoppen in het dorp…spannend…

Mijn ventje is alweer 7mnd vandaag :inlove:

Gefeliciteerd mariska met je ventje :dance:

Ik ben MEGATROTS! Joas zei voor het eerst mama :inlove: En hij bedoelde mij er echt mee, dat was duidelijk :inlove: :inlove:

ben trots op me meisje omdat ze meer dan 12 uur slaapt :dance:

heerlijk is dat gevoel hè!! alsof je weer helemaal verliefd ben.

Ik was heel trost op ons meisje dat ze het zo fantastisch deed na die voor papa en mama hele spannende bevalling. Ik heb een geplande ks gehad met allemaal extra voorzorgsmaatregelen. Maar dat was allemaal niet nodig voor onze sterke meid!



En gisteravond lag ze op ons bed en draaide ze van haar rug op haar zij… en ze is net 3 weken! :inlove: :inlove: :inlove:

@mariska89 wrote:

Mijn ventje is alweer 7mnd vandaag :inlove:




Hij is alweer 8mnd :shock: :shock: Over 4mnd zitten we zijn verjaardag te vieren en is die geen echte baby meer :cry: 8)

Ik ben trots op Lenn vandaag omdat hij het zo goed deed op zijn eerste wen-dagje bij het kdv :smiley: en dat hij al een echte grote jongen aan het worden is!

Ik ben trots op Sam vandaag omdat het zo’n enorme blijerd is. Zoals ie vanavond zat te genieten in bad :inlove: :inlove: :inlove:

Daar geniet ik zelf zó enorm van mee!