*(^&^%*vuurwerk!!

Het is hier niet meer normaal!!! Ze blazen zowat de halve wijk op. Normaal gesproken lopen hier op oudjaarsdag een hoop jongeren rond met tassen vol vuurwerk. Gewoon een beetje knallen…ik weet niet wat er leuk aan is, maar dat zal wel komen omdat ik geen jongen ben en ook geen 16 jaar meer ben. Maar het is dit jaar wel heel extreem. Ik weet niet wat ze hebben, maar legaal vuurwerk lijkt het me niet. Ik kwam vanmorgen thuis van de boodschappen met Noa, en ineens een knal!!! Alles schudde!!! Niet normaal meer!!! Noa schrok zich te pletter en ik ook eigenlijk.

Nu staan ze hier voor het huis te knallen…en hun rotzooi laten ze achter. Ik vind het eigenlijk maar asociaal. Ik wil er eigenlijk wat van zeggen, maar ja tegen een groep van 6 opgeschoten jongens met vuurwerk doe ik dat niet zo maar effe.

Joh tis maar 1 dagje nog, muziekje op en niet aan denken. :wink:

Ik heb ook niks tegen vuurwerk hoor (heb zelf voor vanavond ook gekocht), maar ik vind het maar niks dat het huis af en toe trilt!! En dan hebben we nog niet eens een oud huis dat bij het minste of geringste trilt.

Als ze maar voorzichtig zijn da’s het belangrijkste. Het huis zal niet omvallen hoor. :wink:

Dat klink als Carbid…Dat is hier al jááren traditie.

Net om 13.00 uur begon het…Op diverse plaatsen in het dorp, lekker tegen elkaar in! :?

Tja het hoort er hier bij. En morgen is het voorbij.

Ik kan me je frustratie wel voorstellen!

Hier zijn ze ook volop bezig, vind het niet erg!!

Maar stonden we gister in een parkeergarage hiero in Hellevoet …

Hadden ze zo’n hele harde af laten gaan.

ik stond dus te trillen op mijn benen, met een harde buik.

Dat vond ik ook niet echt grappig :naughty:

Hier gaat nu zo’n 1000 klapper af, pfffffffffffffffff, en ik moet nog naar buiten …

Ben beetje bang :think:

M’n man is met mijn zwager en 2 neefjes van 6 en 8 al een paar uur buiten aan het knallen… :roll: Maar, wel netjes op een leeg verlaten parkeerterrein, en geen illegaal vuurwerk. :angel:

Morgen is het weer voorbij :mrgreen:

Ik vind het maar zonde om het nu al af te steken :naughty:

Is toch gewoon voor vannacht 00:00 uur :stuck_out_tongue:



MANNEN (die van mij ook) :hand: :mrgreen:

Jennifer; ze hebben gewoon meer dan voldoende om de hele dag te kunnen afsteken. :roll:

Inderdaad, mannen…



:lol:

Ik heb ook het idee dat het dit jaar meer en vooral zwaarder is dan vorig jaar. Ik vind het niet echt erg hoor, behalve van die hele zware explosies vannacht om 1 uur. Dat vind ik wel jammer eigenlijk :?

Haha, volgend jaar wat minder kopen :lol: :mrgreen:

vlak bij mijn huis verkopen ze vuurwerk en volgens mij hebben ze teveel ingekocht of zo want de hele dag zijn ze hier al bezig… pfpf en echt mooi vuurwerk ooknog… Echt niet normaal meer hoor

ceels

Hier is het ook flink raak. Normaal niet zo erg, maar nu wil Joost zo graag een dutje doen :roll: en een nogal belangrijk dutje want dan kan ik hem vanavond wat langer ophouden om hier gezellig met onze vrienden mee oliebollen te eten. Hij ligt nu in bed en ik hoor hem alleen maar zeggen “BOEM!!!..Weeer Boem” :mrgreen:

@dena wrote:

Hier is het ook flink raak. Normaal niet zo erg, maar nu wil Joost zo graag een dutje doen :roll: en een nogal belangrijk dutje want dan kan ik hem vanavond wat langer ophouden om hier gezellig met onze vrienden mee oliebollen te eten. Hij ligt nu in bed en ik hoor hem alleen maar zeggen “BOEM!!!..Weeer Boem” :mrgreen:




:inlove: :inlove:



levi is toch nog in slaap gevallen gelukkig anders is hij helemaal niet te genieten vanavond

ik hoop dat joost ook nog even een dutje gaat doen.

Hihi, die kleintjes -sommige dan- vinden het geweldig …

Kevin vraagt steeds als er weer wat afgaat ‘Mama, wie doet dat nou’

En ik ‘uhmm ja, een meneertje, of rotjongens’ haha!

Tja als ik heel eerlijk ben ik zit er helemaal mee :oops: :oops: :oops:

Die hele harde knallen hoor je hier ook(al 2 maanden),illegaal vuurwerk :mrgreen:

Die vind ik ook te hard maar ik vind het niet erg,is maar 1 periode in het jaar dat het gebeurd.



Ik vind het wel zielig voor de dieren en kinderen die bang zijn :frowning:

Ja voor de beestjes/kinderen vind ik het ook zielig hoor …

Zelfs ik ben een beetje bang, moet strakkies nog naar de Ha, maar ik durf niet :oops:



Toen ik klein was een rotje in mijn oog gehad, en dat was vreselijk …

Sinds die tijd bang voor alles wat knalt!

Echt erg :roll:

ben echt als de dood voor dat knalvuurwerk.

vind het echt niks aan. loop gerust vannacht een blokje extra om als ik grote groepen mensen met vuurwerk zie…



paar jaar terug heb ik 1 sierpotje aangestoken, nou dat was echt een mijlpaal voor mij. voor zover je daar dan al trots op kunt zijn… :wink:

nee, hou er helemaal niet van.



ben allang blij dat Jens overal doorheen slaapt want anders red ik dat nooit om hem vanavond tot 8 uur op te houden om naar m’n vriendin te gaan…





nee, vuurwerk… geef dan je geld aan een goed doel :smiley:

Ik vind het echt heel verschrikkelijk. Maar ik probeer me toch niet aan te storen. :roll:

Ik vind het wel heel zielig voor dieren. En ik vind het schandalig dat sommige kinderen vuurwerk in vuilnisbakken, waterputten ofzo gooien waardoor ze vernield raken. :naughty: :evil: Ik hoop dat het vuurwerk ooit verboden gaat worden. :pray:

Siervuurwerk is gewoon super mooi, eerlijk is eerlijk :mrgreen: