*(^&^%*vuurwerk!!

en dat steken ze nu ook al af en het mooie is dat het een donkere dag is dat je al dat siervuurwerk al mooi ziet.

@monique wrote:

@dena wrote:
Hier is het ook flink raak. Normaal niet zo erg, maar nu wil Joost zo graag een dutje doen :roll: en een nogal belangrijk dutje want dan kan ik hem vanavond wat langer ophouden om hier gezellig met onze vrienden mee oliebollen te eten. Hij ligt nu in bed en ik hoor hem alleen maar zeggen “BOEM!!!..Weeer Boem” :mrgreen:




:inlove: :inlove:



levi is toch nog in slaap gevallen gelukkig anders is hij helemaal niet te genieten vanavond

ik hoop dat joost ook nog even een dutje gaat doen.




Hij slaapt,met zijn hoofdje helemaal onder de dekens gedoken… :inlove:

oh wat lief…

Jens is net wakker :wall: veel eerder dan normaal… :frowning:

Ja dat vind ik ook niet normaal dat ze prullebakken in de fik steken er vuurwerk indoen enzo. :hand:



Voor mij hoeft het knalvuurwerk ook niet zo,wij hebben zelf hele grote potten met siervuurwerk,dat vind ik PRACHTIG!!! :mrgreen:

Vorig jaar had hij ook veel knalbommetje’s erbij,ik heb gezegd dat die dingen voor mij niet hoeven :snooty:



Verder stoor ik me er niet aan als een ander wel knalbommetje’s aflaten,ik vond dat vroeger ook leuk :mrgreen:

Ik heb ook een hekel aan het vuurwerk maar dan vooral omdat ik een hond heb die er bang van is en een kind wat al 3 avonden niet kan slapen en er ook echt panisch van is,als dat niet zo zou zijn zou ik het ook minder erg vinden maar nu irriteer ik me mateloos.



We hebben mees vanmiddag maar niet naar bed gedaan en hopen nu dat hij straks wel even gaat slapen.

Oja hier een hond die niet bang is,maar steeds gaat blaffen en grommen en naar het keukenraam rent om te kijken :lol: :lol: :lol:



Echt hij is gek!!!

Vorig jaar werd er een potje siervuurwerk afgelaten terwijl mijn partner de hond uitliet,Rambo wilde het aanvallen :shock: gelukkig zit hij altijd aan een riem!!!

Hij valt het zeker weten aan en pakt het ook nog :lol: :lol: :lol:

@M@@ike wrote:

Ik heb ook een hekel aan het vuurwerk maar dan vooral omdat ik een hond heb die er bang van is en een kind wat al 3 avonden niet kan slapen en er ook echt panisch van is,als dat niet zo zou zijn zou ik het ook minder erg vinden maar nu irriteer ik me mateloos.



We hebben mees vanmiddag maar niet naar bed gedaan en hopen nu dat hij straks wel even gaat slapen.




Ach gossie :frowning: dat vind ik wel zielig :hug: arm ventje!!!

Een hond kun je nog iets geven om rustiger te worden!!!

Hier was het blijkbaar leuk om de goede doelen kleding container te vullen met rotjes…

Heb ze dus even luid en duidelijk gezegd dat hun ouders het daar vast niet mee eens waren, en of ze stopten of dat ik hun ouders even moest gaan melden wat hun schatjes aan het uitspoken waren… Ze stopten… Dat vibnd ik dan wel weer lekker aan een boerengehuchtje.

Da’s hier ook zo Inkie. Geen kind dat een rotje richting iemand durft te gooien.



Iedereen kent iedereen! Sociale controle, nou ja eigenlijk het gebrek er aan, is 99% van het “probleem”

Ja hier ook een chaos. vanmiddag de politie gebeld om te vragen of ze niet een keer langs het pleintje achter mn huis willen rijden om er wat van te zeggen, want het is al vanaf vanmorgen half 7!!! :shock:

De hond vliegt alle kanten op :evil: en ze wonen hier niet eens!! :evil: :evil:

Maar nee, het afsteken mag vanaf vanmorgen 10.00 uur tot vannacht 02.00 uur… Welja… En morgen knalt het natuurlijk net zo hard door :wall:

Ff doorbijten en tot 1000 tellen :x

@ruud wrote:

Joh tis maar 1 dagje nog, muziekje op en niet aan denken. :wink:




Nog maar 1 daggie? bij ons is het al een weekje of 2 ala bagdad… en dat gaat zeker nog een weekje door :frowning:



Hier in Nijmegen is het ook al lekker knallerig trouwens :slight_smile:

Ik heb er zelf ook niet zoveel meer mee, maar het is maar één keer per jaar en dan vind ik het wel best. Het ziet hier al wel helemaal blauw buiten :shock:



Het is wel een gehoop geknal hier, maar volgens mij gaat het wel goed. Er wordt niet naar elkaar gegooid en hier ook redelijke sociale controle. Mijn zoontje vindt het gelukkig prachtig, die staat de hele dag al voor het raam te kijken … oh, ah … ikke ook …

@ruud wrote:

Joh tis maar 1 dagje nog, muziekje op en niet aan denken. :wink:




hier knallen ze elk jaar nog wel 2 of 3 dagen na de jaarwisseling!

Hier knalt het ook al de hele dag. Loïs roept de hele tijd “wat is dat voor geluid” :mrgreen:

En na het eten stond ze even voor de ramen te kijken en zegt “Mama, kijk! Kleurtjes in de wolken” :inlove:

Heb er niet zo’n moeite mee, en Loïs slaapt overal doorheen :thumbup:

ben kwaad

er waren duidelijke afspraken gemaakt dat er niet voor ons huis vlakbij de voordeur

kleine meid lag in bed en werd letterlijk uit der bed geknalt

echt aso dus ben echt kwaad.

@Loeksel wrote:

Hier in Nijmegen is het ook al lekker knallerig trouwens :slight_smile:




Ik weet niet welke kant van Nijmegen jij zit, maar hier is het ook raak, al 2 keer brandweer in de straat geweest en nu een wagen van de Dar om de rotzooi op te scheppen :mrgreen:

Ik zit hier in Hatert bij mijn ouders :slight_smile:

Tja hier is het nu heerlijk rustig,normaal op nieuwjaarsdag blijven ze doorknallen… :roll:

@Loeksel wrote:

Ik zit hier in Hatert bij mijn ouders :slight_smile:




OOOOO Die achterstandwijk?? :wink: :wink:



Geintje, kom zelf uut de kuul, dusse :mrgreen:

wij hebben genoten van de mist :mrgreen: Dat scheelde namelijk een wedstrijdje carbidschieten :wink:

Ze liepen te mokken… nu schieten was te gevaarlijk, niet kunnen zien of er mensen aankomen en als de deksel eraf was, konden ze hem niet meer terugvinden.



Het was dus relatief rustig.



We zaten trouwens in Ijsselmuiden.



Om 22.00 werd er traditioneel wel een auto in de fik gestoken op het dorpsplein en werd er met carbid overgeschoten… stuk of 20 melkbussen denk ik.



In de straat waren het er 8… en dan echt pal voor het huis… 4 meter van de oprit.

En dat knalt zo hard dat je maag in je keel zit… :roll:



Maar heee, alles went, zelfs dat… het hoort erbij.